a zx az gyári hengere lett kifejlesztve és folytot mivel homologizált gyárilag két pöttyel bele van rakva a leömlöbe egy fojtó karika és a technigasba is a zs 6500-7500 között adja le a max teljt. kb a tecnigas fölötte szoval a technigas minden kép jobb de én a giannelli reverset ajánlanám az jobb gyárira és 07esre is szebb a hangja mint ennke a ketönek és az már kipu de nem rezó és az elöző 2 se rezó ha rezó kell akkor technigas rs70 vagy s6pro vagy efölötti ár kategoria
Hello! Köszi a tanácsaitokat, én régebben a Technigast néztem ki magamnak, de láttam a Zx-et és az mosz jobban bejön. Valaki aztmondja hoyg hangos, és én pont hangos kipufot akarok venni úgy ha valaki egyett ért vele az nyugodtan szóljon. Kössz!
Sztem is ZX-et vegyél! Nekem amíg össze nem tört a Runner, az volt rajta. Döbbenet amit tud. Aztán az új SR-re is ez került át a 70-es hengerrel együtt, szerencsére sem a henger, sem a pufi nem sérült. Nagyon jó cső, picit talán hangosnak tartom de kárpótol az amit tud teljesítményben.
sztem zx-et vegyél mert a tech. az folytott kipu és ha esetleg 70es hengert akarsz akkor kipu csere meg a tech.-nek sztem nincs szép hangja bár kinek mi teccik .
ha minden igaz akkor took zx-et fazsa állapotba és folytatlan nincs a rezóba a folytás aszem 19-20ezer és Békésen van
szerencsére nem tört semmim, a térdem, bokám, meg minden olyan egyeben sérült ami kiáll egy emberből....
Viszont már az uj SR megvan, fantasztikus moci, mindenkinek csak ajánlani tudom! Némi kis tuning után csodálatos perceket tud szerezni. Csak sajna nem ebben a takony időben....
ha kicseréled a főfuvokát lehet h kevesebet eszik majd de szegényebb lesz a keverék és felmelegszik illetve meg szorulhat
nekem is eszik sokat a gép ha a csuklomnak oan kedve van de egy normál 50esél nem eszik többet ha hajtom se mert okosan kalibráltuk be még mindig eladó
sziasztok! abban kérnék segitséget tőletek hogy 2006-os sr50 karburatoros motornak mi a gyari fuvoka merete mert nagyon jol megy de szerintem nagyon sokat eszik. vagy mi lehet a baj? koszi
Köszike a választ.
Vettem gyertyát és kicseréltem. Még nem próbáltam ki a mocit mert kurva hideg van. Szerintem a gyertya volt rossz, mert elég fekete. Tankolni meg mindig csak Shell vagy ÖMV kútra járok és ott is mindig 95-ös benyát rakok bele. Ha lesz időm gyorsan, kipróbálom a téli leállítás előtt, hogy tavaszra minden faszán induljon, és ne úgy kezdjem a szezont, hogy problémákkal küszködök. Ha még rángatni fog, akkor végigcsinálom, amit írtál.
pötty lacsa a aread elöször is enged le a benyat ujat tegyél bele ha igy se ok , gyertya csere minden kép , ha igy se akkor karbinak szed le az alját és ami bene vannak fuvokák szájal át fujod az elég ha fénybe forditva át látsz rajta o kha igy se megy akkor még oil adagolásod is szoba jöhet vaghy a membránok letörtek hol tankoltál no name kutnál ? vagy nem te tankoltál bele ? de sztem elöször inkáb b a gyertyád nézd meg mint minden más egy brisk gyertya 400ft és nekem a full tuningos sr-be is az van és no problem
Nekem egy Aprilia Area 51 SBK robogóm van.
Gondom az lenne, ami eddig szerencsére nem volt de az utolsó tankolás óta rángat a motor.
Az a gond, ha indulok lámpától, vagy csak lassan megyek és meghúzom a gázt gyorsítás, közben ledadog, és rángatva megy. Szerintetek, mi lehet a gond?
Én gondoltam gyertyára, porlasztóra (esetleg ráférne egy tisztítás) és még, arra hogy esetleg vízes lett volna a benzin.
Ha valakinek van valami ötlete, az írja már meg. Előre is köszönöm.
ha minden igaz akkor took zx-et fazsa állapotba és folytatlan nincs a rezóba a folytás aszem 19-20ezer és Békésen van
Ha valakinek van véleménye ossza meg velem.
nem folyik belőle semmi, a szerelő szerint a közepe görbült "csak". De még működőképes.
szerencsére nem tört semmim, a térdem, bokám, meg minden olyan egyeben sérült ami kiáll egy emberből....
Viszont már az uj SR megvan, fantasztikus moci, mindenkinek csak ajánlani tudom! Némi kis tuning után csodálatos perceket tud szerezni. Csak sajna nem ebben a takony időben....
amugy jah 80as polini de én garantálom h 3litkos fogyija van 100on és ha ugy gondolod 200alatti árban is megegyezhetünk
nekem is eszik sokat a gép ha a csuklomnak oan kedve van de egy normál 50esél nem eszik többet ha hajtom se mert okosan kalibráltuk be még mindig eladó
az pont nem sértetlen, ott is kapott szegény, elgörbült rugóstól-csillapítóstul
Nézd meg a képet, ha Neked kell így szólj és valahogyan elpostázzuk.
Köszike a választ.
Vettem gyertyát és kicseréltem. Még nem próbáltam ki a mocit mert kurva hideg van. Szerintem a gyertya volt rossz, mert elég fekete. Tankolni meg mindig csak Shell vagy ÖMV kútra járok és ott is mindig 95-ös benyát rakok bele. Ha lesz időm gyorsan, kipróbálom a téli leállítás előtt, hogy tavaszra minden faszán induljon, és ne úgy kezdjem a szezont, hogy problémákkal küszködök. Ha még rángatni fog, akkor végigcsinálom, amit írtál.
Szaszka.
Nekem egy Aprilia Area 51 SBK robogóm van.
Gondom az lenne, ami eddig szerencsére nem volt de az utolsó tankolás óta rángat a motor.
Az a gond, ha indulok lámpától, vagy csak lassan megyek és meghúzom a gázt gyorsítás, közben ledadog, és rángatva megy. Szerintetek, mi lehet a gond?
Én gondoltam gyertyára, porlasztóra (esetleg ráférne egy tisztítás) és még, arra hogy esetleg vízes lett volna a benzin.
Ha valakinek van valami ötlete, az írja már meg. Előre is köszönöm.
Pötty