tudok igen a henger belső falán lévő kiömkőkről amik ebben a fajta blokkban vannak. A Gilera blokkhoz azért ragaszkodom, mert a törött Runner-ből átpakolnánk az összes benne lévő tuningot ami áll egy 70-es Top hengerből, egy ZX-ből és egy Malossi végáttétből. Így a kiömlők gondja már megis oldódott
Köszi a válaszodat, várom további észrevételeidet, tanácsaidat!!
én nem vennék piaggio motortos mocit mert a hengernél vannak folytva és nemlehet őket húzni de ha csak járkálni kell és nem tuningolni akko sztem 1 ujj sr
az a bajah a sziv elkoptatta a kuplung tárcsát , ha szabályzó hangot ad ki akko bizti h az a baj havernak is ezt csinálta csak neki az első kuplungot koptatta el.megköszörültük h szép sima legyen és jó is volt meg 1 szij gyere se ártana
elkelne nekem némi kis segítség.... Sajnos több mint egy hete baleseteztem, a Runner-om pedig a biztosító totálkárra vette. Vagyis ez nem sajnos, mert a bajt nem én okoztam, henem egy tapló aki nem ismerte a kanyarodás szabályait. Mindegy, szerencsésen megúsztam és már javulok
A kérdésem az lenne, hogy szerintetek megvegyem a Runner 2006-os karbis változatát, vagy vegyek inkább a 2006-os Aprilia SP-t? A Runner idén májusban volt egy éves és a piaci érték kb. az Aprilia áránál van. Szerintetek? Más: egy Nolan N41-es bukón ha a balesetnél csak karcolások lettek, viszont a kórházban a nagytudású orvosok agyrázkódást is emlegettek, hogyan lehet megtudni, hogy ez a sisak használható-e még?
Segítségeteket köszi előre is, véleményeteket pedig szívesen fogadnám!
sziasztok! egy kérdésem lenne a motorommal kapcsolatban.Vettem nemrég 1 aprillia sr 50-t léghütéses,stb. 2 nappal ezelött menetközben a következő dolgot csinálta, tankolás után. Egyik pillanatrol a másikra gázadás közben leesett a fordulatszáma, és teljesen leállt, azóta nem is lehet beinditani.Azakksi jó a motort pörgetné, de mégsem indul.Előre is köszi
Nemrég vettem egy (1995-ös léghűtéses ) SR 50 -est . Minden O.K. rajta egyet kivéve , 60-75 Km között valami erősen búgó hang jön fel a végáttétel környékéről. Kicseréltem az összes csapágyat , cseréltem olajat , de semmi ugyanaz maradt .A fogaskerekek nem repedtek nincsenek rossz állapotban . Mi lehet a baja ??? Mit csréljek még ki ? HELP !!!!
semmit nem tudsz csinálni a karbisnak mert a piaggio blokkok már ugy vannak lefolytva h hibá veszed ki a varióbol az alátétet meg a karbiba nagyobb fúvókát akkor se lesz az igazi mert ezek az ujabb piaggio blokok a hengernél vannak lefolytva le vannak szűkítve a beömlők vagy felreszeled de akko ugrik a gari vagy felteszel 1 komolyabb hengert de sztem akko is ugrik a gari hiába a szervizbe teteted fel de ezen a linken pontosan le van irva a folytás:http://www.egumotors.hu/index.php?option=com_content& task=view&id=319&Itemid=2
ennyit a karbis sr-ről ezért jó a ditech azzal nincs ien gond
Sziasztok karbisok adjatok tippet hogy hozzányulása nélkül menjen 90 et! mert igy nekem 77 et megy..gyárilag, és mivan a karbi végén az a kis réz lemezke? érdemes e kivenni? azt mondják a gyári görgő 7.5 van benne, a ditechbe pontosan 5.4 es van milyet érdemes betenni? nekem nem a gyorsulás hanem a vég sebesség lenne jó adjatok tippet... de ne az egüt mondjátok!!!
sziasztok az lenne a kerdesem hogy sr50-es hez melyik az a sport kipufogo amelyik nem tul hangos es teljesitmenyben is a legjobb de inkabb az lenne a lenyeg hogy ne legyen hangos. koszi a segitseget.
a pontos receptet nem tom csak azt h mi van a kuplungba mien rugók mert a könnyitést az a szerelő csinálta
kék kis rugók és rózsaszin nagy rugó
ha felveszel m,sn-re akko megkérdem h mi lett pontosan csinálva és elmondom
nem vagy hülye, én írtam el!! Sorry.......
Te még életedben nem írtál félre semmit?
tudok igen a henger belső falán lévő kiömkőkről amik ebben a fajta blokkban vannak. A Gilera blokkhoz azért ragaszkodom, mert a törött Runner-ből átpakolnánk az összes benne lévő tuningot ami áll egy 70-es Top hengerből, egy ZX-ből és egy Malossi végáttétből. Így a kiömlők gondja már megis oldódott
Köszi a válaszodat, várom további észrevételeidet, tanácsaidat!!
Olivér
Megpróbálom . Milyen szijat vegyek , érdemes drágábbat venni ?
leszed a karbit és kifújod a fúvókűkat meg az uszóházat is mosd ki 1 úttal
elkelne nekem némi kis segítség.... Sajnos több mint egy hete baleseteztem, a Runner-om pedig a biztosító totálkárra vette. Vagyis ez nem sajnos, mert a bajt nem én okoztam, henem egy tapló aki nem ismerte a kanyarodás szabályait. Mindegy, szerencsésen megúsztam és már javulok
A kérdésem az lenne, hogy szerintetek megvegyem a Runner 2006-os karbis változatát, vagy vegyek inkább a 2006-os Aprilia SP-t? A Runner idén májusban volt egy éves és a piaci érték kb. az Aprilia áránál van. Szerintetek? Más: egy Nolan N41-es bukón ha a balesetnél csak karcolások lettek, viszont a kórházban a nagytudású orvosok agyrázkódást is emlegettek, hogyan lehet megtudni, hogy ez a sisak használható-e még?
Segítségeteket köszi előre is, véleményeteket pedig szívesen fogadnám!
Nemrég vettem egy (1995-ös léghűtéses ) SR 50 -est . Minden O.K. rajta egyet kivéve , 60-75 Km között valami erősen búgó hang jön fel a végáttétel környékéről. Kicseréltem az összes csapágyat , cseréltem olajat , de semmi ugyanaz maradt .A fogaskerekek nem repedtek nincsenek rossz állapotban . Mi lehet a baja ??? Mit csréljek még ki ? HELP !!!!
ennyit a karbis sr-ről ezért jó a ditech azzal nincs ien gond
Már felvettelek
kék kis rugók és rózsaszin nagy rugó
ha felveszel m,sn-re akko megkérdem h mi lett pontosan csinálva és elmondom