Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Császtok!

Ki tudná megmondani hogy egy 2006-os di-tech mennyit fog menni miután kiveszik a folytást??? JA és mivel lehetne egy kicsitt feltuninngolni???
Sziasztok!

Köszönöm a sok tanácsot. Találtam egy szimpi robogó szervizest itt a közelben, remélem pénteken nem fog esni, mert akkor vinném el neki, hogy nézzen át rajta egy-két dolgot.
Majd beszámolok a végeredményről.
sztem vid el injektor diagnosztikára mert soakt kap azért lövi be a gyertyát de lehet h valahol non koszos a rendszer ebnzin szürö vagy légszürö vagy maga az injektor
A levegő injektor a hengerfejen van. Ha még nem csináltad akkor inkáb vidd el szerelőhöz.
a légtömeg mérő(a levegő injector) a légszűrőházbol indul és a blokkba megy bele az a baj h 2 trox csvar fogja amihez egyedi kulcs kell !!a legjobb olaj sztem a castrol r2 racing bár ki mit mond nekem 5hónapos ditkim van én ezt használom a lényeg h full szintetikus legyen! de tettem bele repsolt is semmi külömbség nincs köztük!! esetleg érdemes lenne a tiedbe megnézni a görgőket ja és 1 légszűrő takarítás se ártana de a tied is lehet már piaggio blokkos ha a varió házba megy 1 cső akkor piaggio ha nem akko morini!!
sok szerencsét a ditkohez de ha nem szereted nézni a hátsólámpákat akkor melléválasztottál akár csak én
Köszi a gyors választ.

Merre találom a levegő injektort? Nem rég vettem a gépet és nincs még szerelési tapasztalatom vele. Ill. mennyire igényel szakértelmet? Puntomon annó elég sok mindend sk. csináltam, de ahhoz legalább volt könyvem.

Nem tudtok esetleg használati útmutatót, vagy kezelési könyvet hozzá? Nem tudom milyen olaj a legjobb hozzá, hány km elteltével mit kell cserélni stb...
A levegő injektor alatti gumitömítésed szakadt. Cseréld ki és jó lesz!!!
Sziasztok!

Végigolvastam a topicot és meg is bántam, hogy Di-Tech-et vettem

Egy 2002-es-ről lenne szó, ahogy itt valaki írta, ez még nem olyan gázos, mint az újak, legalábbis ebben bízom. Gondom már van is vele, hidegen dadog és kis melegítés után sincs benne erő, amikor üzemmeleg lesz, onnantól megy, mint a veszedelem. Amikor melegítés közben leállna a szivató, leáll a motor is, újraindítás után ismét, volt, hogy egyáltalán be sem indult. Kivettem a gyertyát, tiszta korom volt, megpucoltam, visszatettem és indult rögtön, nem dadogott, pöpec volt. Sajnos ez 1-2 percig tartott, aztán megint dadogni kezdett és nemsokára le is állt. Rendeltem egy új gyertyát, de nem hinném, hogy az lenne a baja. Ha valakinek volt ilyen problémája, vagy van tippje, hogy mi lehet a hiba, örömmel fogadnám.

Köszi
Csizi
Igen folytással ugyebár 50-2 km/h Ha kivan kapcsólva 80-5, kis tuningal 110km/h
Szerintetek akkor van fekvőhengeres Sr-hez Laser x-pro?
Megnéztem jókis cső, csak hogy jó-e a mocimhoz...
felejtsd el a zx-et és a technigast vegyél laser x-prot az árban ua mint a zx és sokkal jobb és szebb a hangaj
nem úgy úgy értettem hogy sajtolt HEBO és kézzel gyártott HEBO
én ugy toom h a leo is kézzel gyártott de javits ki ha tévedek
attól függ!nem mind1 h di-tech vagy karbis nekem a ditki 87-et ment gyárilag a karbis is itt körül mehet de ha motort akarsz venni akkor semmi félekképen ne di-tech-et
Üdv emberek!

Meg tudnátok mondani mennyit megy az SR gyárilag és folytás nélkül?
mit buktam be?nem értem
én TZRre csak ezekről tudok:Leo Vincsi ,Gianelli,Arrow,Hebo sajtolt,Hebo kézzelgyártott
a zx jó 70-hez is nem a legjobb de azzal is szépen szol havernak feketop hengerrel és 19-es karbival ment az aerox 120fölött 1 kicsivel
NRG.re csak a scooterattack-on van 73 . SR-ről ne is beszéljünk... Bebuktad
TZRre is csak 4fajta kipuff van +gyári
Z3 szerint vegyél tzr-t
vagy add el a motort és veygél egy olyat amire csak egyfajta sportkipuff megy rá
Vedd most meg a technigas-t én hallottam már mindkettőt, tec.-nek sokkal faszább hangja van. Aztán majd ha raksz 70-est akkor veszel egy hozzá illő kiput.
Mostmár végképp nemtok dönteni hogy melyik legyen. Igazából nemtervezek a mociba 70-es hengert de lehet hogy 1szer lesz azt mos akkor nemtom melyiket vegyem meg
zs=zx
07=70
sorry csak nem figyelek oda