Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári görgő 5.4g.os a mérete 19x15.5.
Szia!
Az enyém 2,7-2-8 fogyaszt, de én nyélen közlekedek vele, ami sík terepen olyan 80 km/h t jelent.
Görgőket nem kaptam hozzá, vagyis a gyári, amit nem tudok, hogy milyen van benne.
Szia!

Megadhatnád a pontos receptet, hogy mit is kell csinálni azzal a kuplungal.

Segítségedet előre is nagyon köszönöm.
Nagkanizsa miért?
zenus nem ismerlek en hova valosi vagy,
a légszűrőbe red filter mert méri h mennyi levegőt szív és ahoz állitja a kaját
de mondjuk ez lejtőn volt
sikon oan 98
vettem 1 gyári hátsó kuplungot szét lett faragva(lekönnyitettük 1 kis flex meg fúró)lila nagy rugó kék kis rugó nehéz görgő (6g) az első kuplungba a gőrgő tartó kis lemezt befele meghajlitottuk h hamarabb nyisson ki a kuplung alá 1 alátét h jobban pörögjön
röviden ennyi
Mit jelent hogy szarab lett.Görgőt adtak hozzá? Most milyen van benne?
Szia! Nekem olyan 2.2l liter körül szokott fogyasztani.Olyan 60-65 körül szoktam járni.
Szia! Szeretném meg kérdezni hogy mit alakitottál a kuplungon. Számomra elég hihetetlen ez a sebesség egy gyári ditech-től, de itt a kép.l
kicsit halvány de látszik a max speed:111km/h gyári 2006os ditech kis kuplunk átalakitás
lehet h hülyeség de sztem felragad 1-2 förgő és visszaejti a fordulatot, ez akko szokott kijönni amikor a háccsó kuplungba erős kis rugót raknak be és nem birja tartani a fordulatot
nekem oan h gondol 1-et és megy 87-et de van amikor nem megy 78-nál jobban nem ad az injector neki több kaját azt mondják h sport progival megoldódik
nem tudja valaki h mikor lecc m.o. -n sportprogi mert már nagyon kéne
Vki segitsen az mitől van hogy álló helzetből elidnulok és nem gyorsul fokozatosan olyan mintha elpörögne vmi az elején megindul aztán meg elpörög ésutána megin gyorsul.
Akkor nem hangoltad be vagy rosszul....
Képzeljétek, a jobb láthatóság és a jobb látótávolság érdekében raktam egy xenon izzókészletet a mociba k...a jóóóó
egyébként nagyon szép a géped. Neked, hogy alakul a fogyasztásod? Nekem 2,7-2,8, de nyelezem
Szia, én felraktam a ditechre de csak sokkal szarabb lett. Technigas RS
zentus akkor ha nehezen pörög fel de csak alacsony fordulaton akkor a gyertyát cseréljem ki?
A sportdob nem a végsebesség nővelésére való, hanem a teljesítmény nővelésére. Tehát a jobb gyorsulásra.
Köszönöm a válaszodat sokat segítettél. Nekem csak az egyik végén volt folytás. A héten voltam szervízbe az enyémben már 4000km van. Az én súlyom is és a sebesség is egyezeik a Tieddel, sportkipufogó nélkűl a gyárival. Szia köszi!
hát ja én is arra gondoltam mer még a gyári gyertya van benne akkor megpróbálom azzal hátha jó lesz
Gyertya esetleg...... Én kicserélném... Nekem fogyóeszköz az élesmotor miatt.....
Szia! gondolom te csak a kipufogóból vetted ki a fojtást. egyébként szerintem mindkét végén van egy kis pontheggesztéssel rögzítve. Én mindkettőt kivettem. A rezonátorszeleptől a szervizben vették ki. azt hiszem ez a henger előtt van. Azt mondták a szervizben, hogy ha benne van akkor csak 1/3 ig nyílik a torok, ha pedig kiveszik, akkor teljesen. A gépem a 85 kilómmal 75 gyöszösen 80 km/h képes sík területen. ma lejtőn behasalva mentem vele 103 at. Állítólag meg kell várni míg 1500 km lessz benne és akkkor a szervizben újra felrakják a kiput és összehangolják a motorral.
Na ezért van gond a ditechekel....... Mert nem lehet megállapítani mi a gondja szervíze sokkal drágább mint 1 porlasztósnak (szerintem injektor csere).......