Sziasztok! Nekem is van egy SR50 olyan problémám lenne, hogy az első lámpa a bal oldali égőt állandóan kiveri. Ha tudjátok mi lehet az oka légyszi segítsetek!
Nézd meg a szívatót belűről a karbiban,lehet hogy valami eldugult és ezért sok anyagot kap. meg a levegő és az anyag nem megfelelő. Szed szét teljesen a karbit és a shubert-tűt ted egy fokkal lejebb.
Talán.
Forest
valaki írja már le mi az sr-nek a lámpájáról mi a véleménye és aki széd szedte ill kivete az izzot és bele nézet annak is a foncsor fele elvolt takarva alulról 2x 15w elégé gyengus sztem bár hozzá teszem h eddig non jo volt az omenem ami a testi épségemet illeti tápiszele-dány éjszaka jövet kecskemétről végig tő nem ismertem az utat és nem estem le de a lámpa az non ratyi sztem csak akkor non erösen néztem na mára aba hagom a hüeségeimet non fáradt vok nem tom kontrolálni magam holnap ugy is kapom majd a fikázást meg az oltást h miért irtam ide 3 kis regényt az életemről na respect
sztem a szimeringes aprilia kérdés nem egészen a szimeringre vezethető vissza elöször írd meg létszi nekem h hány km-et futot eddig a hengger h lett bejáratva szorult e meg már? mien a hnagja van csörgés üveges hang ( jelegzetes dugo kuka hang ) amugy elárulok egy titkot ott az én apriliám sr 80as full tuning polini bár egy gyengébb sport tuning de minden cserélve lett vag átalakitva némi kép
télen hideg van nem arra lett kitalálva h robogozunk más a pára tartalom nem melegszik ugy át más a beszivot levegő hömérséklete az enyém is fullad bár volt h 2 percig sztenderen fordulaton tartotuk meg töveztük és akkro bemelegedet bár utána sajnáltam de akkro non jol ment szoval ien időbe nem szabad motornál ki akadni h nem jo várd me ga 20 fokot majd akkor nézzük meg
jah a piaggio tavaly év elején meg vette az apriliát ennek tudhato be az uj felendulés mindegyik model ujra tervezése sportosabb dizájn UJ MODELLEK !!!!! de meg kérlek titeket h létszi töltsétek ki az adatlapokat hamár ien aktivan irogatok sztem érdemes lenne legalább tudnánk kivel beszélünk
1996-os! Sport kipuf. nem tom milyen slevegőszűrő. gyertyakép jó(őzbarna); sokat eszik, ha 88 fúvókát rakok bele még rosszabb mint volt, karbis, a kipufból csepeg az olaj, hidegen eléggé nehezen 10 rúgás ha bemelegedett egy rúgás; hidegen aksi nem nagyon akarja de melegen az is; 70-es a motor sztem nem nagy a görgő és rúgó párosítás mert így megy a legjobban; SR amúgy és igen felfúrt 70-es; most takarítottam a levegőszűrőt; az alapjárat az jó, de terhelés nélkül ennek meg kéne kaparni a betonon és nem teszi, parton nem pörög sztem eléggé és nem is visz
Megfelelő égés nélkül is elmaradhat az erő. Annak idején nekem egy levegő csavar megoldotta a problémát.... Mit mutat a gyertyakép? Könnyen indul a motor? A varió külső tácsája könnyen átfordul? A korábbi hozzászólásodban írtad, hogy átgörgőzted. Lehet, hogy túl keményre állítottad, gyenge a motorod hozzá. Erős rugókat tettél. Egyébként milyen motor ez? Sr? karbis? Milyen évjárat? sportkipufogóval? A felfúrt 70-es ugye? A megfelelő égés nem azt jelenti, hogy öntjük bele a benyát 95-ös fúvókával. Sportlégszűrő van? Volt takarítva a levegőszűrő, levegőszűrőház? Ezek mind olyan kérdések amit számba vennék a szimering előtt.... De te tudod, biztos nem árt egy szimering csere sem. Alapjáraton pörög a motor, vagy csak terhelés alatt nem megy?
Olyan baja nem lehet ha fptengelyszimeringes, hogy nincsen benne bika, vagyis nem nyomatékos meg nem adja le a rendes teljesítményét! Megy vagy 35-tel!
A Piaggio NRG remek motor. 2004-ben volt modellvaltas. Eros motor, remek tuningalap. Egyebkent az Apriliat is megvette a piaggio 1-2 eve,es a Gilerak-ban is Piaggio eroforras mukodik.Az enyem oraja nem csal.
Nem ismerem őket annyira. Állítólag jó motorok. Mennek is csak sokat csal az órájuk. Hajlamos 100 km/h rát is mutatni mikor csak 70-nel megy, de egyébként nem sok panaszt hallottam felőlük.
Véletlenül nekem is van egy keeway focusom. Egyébként 3 motorom van. Aprilia sr 70 ditech, keeway focus, és egy honda lead. A keeway kapott hideget meleget. Hallottam akinek bevált és elment vele sok ezer kilómétert és hallottam az ellenkezőjét is. Arra, hogy 40-50-nel elszaladozz a városban tökéletes, de egy napon sem lehet említeni az apriliával. Sajnos teljesítményre nem a legjobb motor, és tuningalapnak sem a legtökéletesebb. Akinek tényleg csak szaladozásra kell annak jó, mert árban csak kap egy új motort, amire jó szerencsével nem kell költeni, míg használt az mindig lutri. Tuningolása nagyon körülményes. Mindent kell cserélni, a CDI-től a varioig, mindent semmi sem bírja a tuningot a keewayen. Persze akinek nem tépni kell annak jó.
130-150 között még szinte csak régi kasznis sr-t tudsz venni amiben vagy léghűtéses vagy vizes minarelli blokk van. Jó motorok, de nagyban függ a a használattól, és használótol, hogy milyen állapotban vannak. Ha szerencséd van ennyiért meg tudsz csípni egy "utánégetős" új kasznis srt is. Vizeset vegyél, bevált jó motorok. Nézd meg a fékeket, gumit, műanyag elemeket, indulást, füstölést, gyorsulást, kerékcsapágyat, össz kinézetet. Talán ennyi, de semmi sem biztos, a használt a lutri.
Ember! Aprilia sr replicát egészén 97 óta gyártanak évjáratot, összeget írhatnál ami alapján tanácsot adjunk. Egy összeget dobjál és megmondom, hogy szerintem milyet érdemes venni.
Talán.
Forest
télen hideg van nem arra lett kitalálva h robogozunk más a pára tartalom nem melegszik ugy át más a beszivot levegő hömérséklete az enyém is fullad bár volt h 2 percig sztenderen fordulaton tartotuk meg töveztük és akkro bemelegedet bár utána sajnáltam de akkro non jol ment szoval ien időbe nem szabad motornál ki akadni h nem jo várd me ga 20 fokot majd akkor nézzük meg