Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

semmi kedvem hetente görgöket ki be cserélgetni aztán lehet hogy vmi más alkatrész van már elgyengülve?
kicsijoe az enyém is csinál ilyet hogy alacsony fordulaton későn akar felpörögni nem értem miér kicseréltem a görgőket akkor felpörgött de egy pár nap múlva megin elkezdte csinálni ezt nem vágom mi lehet a gond.
Porlasztós meg a di-tch fogyasztás között szinte különbség nincsen nekem mikor gyári volt max 1,5-2liter lehetett. Ha tuningolod jó, hogy eszik (most az enyém 5-10l között van de valamit valamiért )
De vannak apró trükkök, hogy a fogyasztásod csökkentsed és a teljesítményt növeld pl: tirisztoros gyújtást lecseréled egy jobbra ami pontosabban dobálja a szikrát vagy a gyertyát egy jobb minőségre...
Mikor még gyári a vége 70-80km/h óra volt mondjuk én meg vagyok 80kg meg félig kukás hegerem volt.....
Most 110 csak nincs hosszú végáttételem (mondjuk kíváncsi lennék arra hogy egy 60kg kölyök alatt mennyit megy végre ) meg hiányzik a szupi tirisztoros gyújtás már megcsináltam csak nincs időm belerakni de jövő hétvégén rászánom magam számításaim szerint akkor kb a fogyasztásom (4-8liter max) vagy még kevesebb, ahogy szokták mondani a puding próbája az evés......
A másik, hogy a ditech tuningolása nagyságrendileg drágább kb 100-asal egy fullos esetén... annyi pénzért ha 300ft/literel számolok akkor 333 litert tudok venni...... Ami kb 66 tankolásra elég (ha 5 literes a tankod) az majdnem 3000km-6000kmre elég...... Kicsit meggondolandó ki mit tuningol... Nem veszekedni akartam csak 1 tény..... Mondjuk én nem szeretem az elektronikailag tele pakolt motorokat mert ha ledöglik az ember vele akkor azzal semmit nem lehet csinálni még 1 porlasztót 1 csavar húzóval szét lehet kapni....
Mondjuk most magam ellen beszéltem, mert elektronikával foglalkozom....
semmit!
ezt a 95öt már úgy kell elképzelni,hogy rajta hasalok,ez a totál vége,mondjuk nem tudom ponotsan milyen szél volt aznap:D,egyébkélnet a 85-90et símán viszi a 95höz már minde kell:Dmeg hozzáteszem:szűk 60kg:D
Mit csináltál vele hogy 95-öt megy.Nekem 2006-os ditech Factory-m van 75-nél nem megy jobban.
Nekem is van egy 2006-os ditech-tem.Vettem rá egy Tecnigas Next R kipufogót.Nekem is durrog. Amikor hűtőfolyadék eléri az üzemi hőfokot elindulok vele 400métert menni kell vele. De melegen is szokot durrogni.Írtál a rezonátor szelepről az hol található és hol a folytás. Gondolom a durrogás a folytás miatt van.Mert én csak egy folytást találtam a leömlőnél Next R-en ahol csatlakozik a hengerre.
Én a szerviz (mille motor) javallatára tettem rája egy tecnigas Rs versenycsövet. kb 10 km után levettem mert csak dirr-durr és lehet rollerezni, hogy elinduljon a kocsik között. egy jó tanács: vedd ki a rezonátorszelepről a fojtást az enyimé már ment 100 at . Majd 1500 után visszarakjuk a nagyhangú csövet és állítólag összehangolja a service. akkor jelentkezem.
nem tom hogy jól cselekedtem-e...vettem a gyári hengerre egy yasuni z sportkiput...

van aki azt mondja hogy jobban fog mennni tőle de van aki azt hogy ő nem vett volna keeway-re ilyet..majd meglátjuk....SZERINTETEK MILYEN LESZ VELE???????
félig minarelli félig suzuki csak pont az a része suzuki ami hajtja csak a blokk minarelli de a főtengely az suzui
Nem szar az nagyonis fasza a minarelli blokk!

Monyuk az enyém már malossi
de legalább nem szar suzuki blokkos, mint 2005ig
amikor megláttam benne a görgőket volt 1 csomag görgőm de ugy miért is passzoljon bele
4 grammos????
Enyémbe 7,5ösök vannak és megy faszán

mondtam én hogy az ujjak már szarok
ma szédkaptuk a ditechemet (2006os) és nem tudtunk rajta semmit csinálni 4grammos görgő van benne gyárilag kb. és tök ratyi az egész akkora hátsó áttétel van benne mint 1 ház éés igy se megy 87nél jobban a szijjat meg elöl teljesen kiemeli.a görgő cserét nem próbáltuk mert nem volt kéznél 2szer nyagyobb benne a görgő mint 1 aeroxba vagy malagutiba raktunk a kuplunk alá 1 alátétet és jobban gyorsul de 80 a vége ugyhogy aki ditechet vesz az ne számitson arra h 110et fog menni(már 1 kicsit én is bánom a ditechet)
nem tudja valaki h a 2006os ditechbe a menübe mit takar a diagnosis menüpont?
csak kér 1 kódot amit nem tok
az h mennyit megy az blokk függő nekem azt mondták a szervcizbe
amugy én 55kg vok és 87et megy a vas
köcce az infót hétfőn mekk haverhoz az kicsit belenyul ugy hogy ha viszem szervizbe akko vissza lehessen alakitani.1 50-es aeroxból 110-et hozott ki
Szia!

Nekem 2006 os ditechem van. Éppen a mai napon érdeklődtem a Mille Motornál, ahol egy teljesen korrekt értékesítő srácba akadtam, aki a következőket ajánlotta.
- GameBoy sportprogi (elvileg 10-15-tel többet megy)
- Új variátor, szerintem a Polini Eco variátorszettre gondol, de ez nem bizti (elv +5-10)
- és végül ami téged érdekel Leo Vince ZX, vagy Gianelli Reverse kipufogó

ÉS AMI A LEGFONTOSABB, MEGMARAD AZ 5 ÉV GAR.
számtekórán írogatunk?
köszi van msn-ed? mer az enyém das2@freemail.hu
bocs 2006os ditecem van
nekem 6006-os ditechem van és verem a 2002eseket amugy a ditechnél a légszűrőbe rakjatok piros szivecsot a gyári hellyett és jobban fogmenni
nem tudjátok h ditechre mi lenne a jó sport kipu?
Hát nemtom de ha visszamennénk 2 évet az időben akkor is Di-techet vennék!!!
de ujjat biztos nem! Nemtom honnan szeditek a ditecheket de itt a környékben van pár és még eggyiknek sem volt baja az enyémnek sem! 2002es a legjobb évjárat meg a 2001 onnantol má csak szart csinatak!!!!
DAS: a te mocid www(world wide winner) gyárilag 16os dellortoval ua ien van nekem is csak egy ksi okositással (poloni miori henger 80ccm, polini tengő , hoszitot hajtokar, malossi vario , malossi verseny ékszij, malossi kuplung , gia next puf , red filter, karbonos index és lámpabura szett , lexus optikás lámpa , malossi matrica szett oan 104 vége de mentem má vele lejtőn 124et
ui: az r1es uri ember akivel vasárnap du versenyeztem a forgalomba minden ké keresen fel mert a bokám lefostam amikor beértünk gödöllőre
forgalomban szlalom a kocsik közt 110es tempo nem egy halál közeli élmény
elméletben

nekem 2.4et eszik átlagban és nem 40el megyek vele