kicsijoe az enyém is csinál ilyet hogy alacsony fordulaton későn akar felpörögni nem értem miér kicseréltem a görgőket akkor felpörgött de egy pár nap múlva megin elkezdte csinálni ezt nem vágom mi lehet a gond.
Porlasztós meg a di-tch fogyasztás között szinte különbség nincsen nekem mikor gyári volt max 1,5-2liter lehetett. Ha tuningolod jó, hogy eszik (most az enyém 5-10l között van de valamit valamiért )
De vannak apró trükkök, hogy a fogyasztásod csökkentsed és a teljesítményt növeld pl: tirisztoros gyújtást lecseréled egy jobbra ami pontosabban dobálja a szikrát vagy a gyertyát egy jobb minőségre...
Mikor még gyári a vége 70-80km/h óra volt mondjuk én meg vagyok 80kg meg félig kukás hegerem volt.....
Most 110 csak nincs hosszú végáttételem (mondjuk kíváncsi lennék arra hogy egy 60kg kölyök alatt mennyit megy végre ) meg hiányzik a szupi tirisztoros gyújtás már megcsináltam csak nincs időm belerakni de jövő hétvégén rászánom magam számításaim szerint akkor kb a fogyasztásom (4-8liter max) vagy még kevesebb, ahogy szokták mondani a puding próbája az evés......
A másik, hogy a ditech tuningolása nagyságrendileg drágább kb 100-asal egy fullos esetén... annyi pénzért ha 300ft/literel számolok akkor 333 litert tudok venni...... Ami kb 66 tankolásra elég (ha 5 literes a tankod) az majdnem 3000km-6000kmre elég...... Kicsit meggondolandó ki mit tuningol... Nem veszekedni akartam csak 1 tény..... Mondjuk én nem szeretem az elektronikailag tele pakolt motorokat mert ha ledöglik az ember vele akkor azzal semmit nem lehet csinálni még 1 porlasztót 1 csavar húzóval szét lehet kapni....
Mondjuk most magam ellen beszéltem, mert elektronikával foglalkozom....
semmit!
ezt a 95öt már úgy kell elképzelni,hogy rajta hasalok,ez a totál vége,mondjuk nem tudom ponotsan milyen szél volt aznap:D,egyébkélnet a 85-90et símán viszi a 95höz már minde kell:Dmeg hozzáteszem:szűk 60kg:D
Nekem is van egy 2006-os ditech-tem.Vettem rá egy Tecnigas Next R kipufogót.Nekem is durrog. Amikor hűtőfolyadék eléri az üzemi hőfokot elindulok vele 400métert menni kell vele. De melegen is szokot durrogni.Írtál a rezonátor szelepről az hol található és hol a folytás. Gondolom a durrogás a folytás miatt van.Mert én csak egy folytást találtam a leömlőnél Next R-en ahol csatlakozik a hengerre.
Én a szerviz (mille motor) javallatára tettem rája egy tecnigas Rs versenycsövet. kb 10 km után levettem mert csak dirr-durr és lehet rollerezni, hogy elinduljon a kocsik között. egy jó tanács: vedd ki a rezonátorszelepről a fojtást az enyimé már ment 100 at . Majd 1500 után visszarakjuk a nagyhangú csövet és állítólag összehangolja a service. akkor jelentkezem.
nem tom hogy jól cselekedtem-e...vettem a gyári hengerre egy yasuni z sportkiput...
van aki azt mondja hogy jobban fog mennni tőle de van aki azt hogy ő nem vett volna keeway-re ilyet..majd meglátjuk....SZERINTETEK MILYEN LESZ VELE???????
ma szédkaptuk a ditechemet (2006os) és nem tudtunk rajta semmit csinálni 4grammos görgő van benne gyárilag kb. és tök ratyi az egész akkora hátsó áttétel van benne mint 1 ház éés igy se megy 87nél jobban a szijjat meg elöl teljesen kiemeli.a görgő cserét nem próbáltuk mert nem volt kéznél 2szer nyagyobb benne a görgő mint 1 aeroxba vagy malagutiba raktunk a kuplunk alá 1 alátétet és jobban gyorsul de 80 a vége ugyhogy aki ditechet vesz az ne számitson arra h 110et fog menni(már 1 kicsit én is bánom a ditechet)
Nekem 2006 os ditechem van. Éppen a mai napon érdeklődtem a Mille Motornál, ahol egy teljesen korrekt értékesítő srácba akadtam, aki a következőket ajánlotta.
- GameBoy sportprogi (elvileg 10-15-tel többet megy)
- Új variátor, szerintem a Polini Eco variátorszettre gondol, de ez nem bizti (elv +5-10)
- és végül ami téged érdekel Leo Vince ZX, vagy Gianelli Reverse kipufogó
nekem 6006-os ditechem van és verem a 2002eseket amugy a ditechnél a légszűrőbe rakjatok piros szivecsot a gyári hellyett és jobban fogmenni
nem tudjátok h ditechre mi lenne a jó sport kipu?
Hát nemtom de ha visszamennénk 2 évet az időben akkor is Di-techet vennék!!!
de ujjat biztos nem! Nemtom honnan szeditek a ditecheket de itt a környékben van pár és még eggyiknek sem volt baja az enyémnek sem! 2002es a legjobb évjárat meg a 2001 onnantol má csak szart csinatak!!!!
DAS: a te mocid www(world wide winner) gyárilag 16os dellortoval ua ien van nekem is csak egy ksi okositással (poloni miori henger 80ccm, polini tengő , hoszitot hajtokar, malossi vario , malossi verseny ékszij, malossi kuplung , gia next puf , red filter, karbonos index és lámpabura szett , lexus optikás lámpa , malossi matrica szett oan 104 vége de mentem má vele lejtőn 124et
ui: az r1es uri ember akivel vasárnap du versenyeztem a forgalomba minden ké keresen fel mert a bokám lefostam amikor beértünk gödöllőre
forgalomban szlalom a kocsik közt 110es tempo nem egy halál közeli élmény
De vannak apró trükkök, hogy a fogyasztásod csökkentsed és a teljesítményt növeld pl: tirisztoros gyújtást lecseréled egy jobbra ami pontosabban dobálja a szikrát vagy a gyertyát egy jobb minőségre...
Mikor még gyári a vége 70-80km/h óra volt mondjuk én meg vagyok 80kg meg félig kukás hegerem volt.....
Most 110 csak nincs hosszú végáttételem (mondjuk kíváncsi lennék arra hogy egy 60kg kölyök alatt mennyit megy végre ) meg hiányzik a szupi tirisztoros gyújtás már megcsináltam csak nincs időm belerakni de jövő hétvégén rászánom magam számításaim szerint akkor kb a fogyasztásom (4-8liter max) vagy még kevesebb, ahogy szokták mondani a puding próbája az evés......
A másik, hogy a ditech tuningolása nagyságrendileg drágább kb 100-asal egy fullos esetén... annyi pénzért ha 300ft/literel számolok akkor 333 litert tudok venni...... Ami kb 66 tankolásra elég (ha 5 literes a tankod) az majdnem 3000km-6000kmre elég...... Kicsit meggondolandó ki mit tuningol... Nem veszekedni akartam csak 1 tény..... Mondjuk én nem szeretem az elektronikailag tele pakolt motorokat mert ha ledöglik az ember vele akkor azzal semmit nem lehet csinálni még 1 porlasztót 1 csavar húzóval szét lehet kapni....
Mondjuk most magam ellen beszéltem, mert elektronikával foglalkozom....
ezt a 95öt már úgy kell elképzelni,hogy rajta hasalok,ez a totál vége,mondjuk nem tudom ponotsan milyen szél volt aznap:D,egyébkélnet a 85-90et símán viszi a 95höz már minde kell:Dmeg hozzáteszem:szűk 60kg:D
van aki azt mondja hogy jobban fog mennni tőle de van aki azt hogy ő nem vett volna keeway-re ilyet..majd meglátjuk....SZERINTETEK MILYEN LESZ VELE???????
Monyuk az enyém már malossi
Enyémbe 7,5ösök vannak és megy faszán
mondtam én hogy az ujjak már szarok
csak kér 1 kódot amit nem tok
amugy én 55kg vok és 87et megy a vas
Nekem 2006 os ditechem van. Éppen a mai napon érdeklődtem a Mille Motornál, ahol egy teljesen korrekt értékesítő srácba akadtam, aki a következőket ajánlotta.
- GameBoy sportprogi (elvileg 10-15-tel többet megy)
- Új variátor, szerintem a Polini Eco variátorszettre gondol, de ez nem bizti (elv +5-10)
- és végül ami téged érdekel Leo Vince ZX, vagy Gianelli Reverse kipufogó
ÉS AMI A LEGFONTOSABB, MEGMARAD AZ 5 ÉV GAR.
nem tudjátok h ditechre mi lenne a jó sport kipu?
de ujjat biztos nem! Nemtom honnan szeditek a ditecheket de itt a környékben van pár és még eggyiknek sem volt baja az enyémnek sem! 2002es a legjobb évjárat meg a 2001 onnantol má csak szart csinatak!!!!
ui: az r1es uri ember akivel vasárnap du versenyeztem a forgalomba minden ké keresen fel mert a bokám lefostam amikor beértünk gödöllőre
forgalomban szlalom a kocsik közt 110es tempo nem egy halál közeli élmény
nekem 2.4et eszik átlagban és nem 40el megyek vele