Szerintem meg ha csak városban használod akkor nagyxon kafa gép egy Ditech is mivel nem sokat eszik és az sem megy rosszul! Mondom én ezt akinek egy 30 lóvas 125-ös gépe van és már mentem sok nagyobb jkomolyabb géppel is, de ha tzesómtól az Sr-t elkérem azzal is ki tudiom magam élni a városban tökéletesen! Amúgy meg úgysem mehetsz 40-nél többel
üdv.
figyelj nyíregyházán (nemtudom múlthéten még volt) az injectoros változat 490.000 ft.- volt ugyanannyi mint a karburátoros. szerintem injectorosba ne fektess bele, hiába az a drágább, nincs magyarországon olyan szerviz ahol (ha elromlana a motorod) teljesen okén menne minden. Erre egy példa-ismerősömnek megőrült a computer benne, olaszországból rendelték meg hozzá (nem olcsón az alkatrészeket - 1hónapot várt rá) igaz végül megcsinálták, de nem tudod nem-e a tiéd romlik el, szerintem ha biztos akarsz lenni a dolgodban karbisat vegyél (és még pénzed is marad)
Köszönöm a rövid gyors reakciód!
Így fojtások nélkül kb 70-75-t tudok vele elérni sík területen a magam 85 kilógrammjával. Szerinted? jó vagy rossz? van e esetleg javaslatod? Vagy ha esetleg jobban összekopik javulhat még? Kérdezem mindezt azért, mert egyik ismerős, aki rábeszélt erre a motorra, a 95 ös súlyával 90-t tud menni.
yól rákúrtál ha di-techet vettél. ja tuningolni nem nagyon lehet:) karburátorossal jobban jártál volna-de egyébként lök rajta a kipufogó (abból sem mindegy milyet veszel), mert ha hó 70es hengerhez is akkor inkább ahhoz való, szóval inkább csak kifejezettem 50es-hez való kipufogót vegyél és ne a legolcsóbbat hanem min. 30 ezret költsél rá, vagy ha tudsz még többet.
meg egy tanács-várj még, ne tuningold egyből, hanem érezd a motort
__________
fojtás nélkül (az injectoros nem tudom mit húz) karburátorosnak 85-90 a vége ((a 2005-2006os modelleknek))
Szevasztok!
Nem tudom, de jó lenne ha valaki tudna nekem segíteni. A múlt hétvégén vásároltam egy 2006 os évjáratú di-tech et. Szeretném egy kicsit tuningolni, viszont a fórumokon azt olvastam, hogy egyáltalán nem lehet. A fojtások ki vannak belőle szedve, amit az első 500 km után végzett el a szervíz. Mit lehetne még tenni az ügy érdekében? Egy kipufogó segítene valamit? Sokan azt mondják, hogy igen, sokan, hogy nem. Ha valakinek van tapsztalata, kérem írja meg. A segítségeteket nagyon köszönöm.
Figyu,nem tom pontosan ,hogy hány liter,meg mondom őszintén,nem foglalkoztam vele,azt tudom,hogy belemegy és kész
mi ebben olyan nagy szám??a régebbi sr-be is belemegy az enyém,ezt nem kell tovább ragozni..
hello! van egy 2003 -as sr 50 -m,ami di-tech -es volt,de most karbis lett de még nem tökéletes a végsebesség.kicsi lehet rajta a karbi mert csak 17-es????????segitsetek
Köszi a választ!
Ma körbenéztem a piacon, személyesen és telefonon érdeklődve is.
Érdekes, és talán hasznos infó mindenkinek, hogy a legtöbb helyen fogyóban van a csekkel együtt akciós motor, és hogy állítólag már nem is lesz mellé a csekk, az ár viszont legtöbb helyen marad a régi.
Rákérdeztem a különbségekre az injektoros és a karbis esetén, mi az ami lényegesen más.
A fogyasztás tényleg 2L vs. 3-3,5L
A kijelzője is más, a karbison a fordulatszám mérő helyén van a kilométeróra, és nem a digitális kijelző része.
Az ár hoz annyit, hogy ma megyek egy boltba megnézni egy replica dízájnos injektorost. Ahol 650.000 Ft, cserébe: 50ezres csekk ajándékba + elvileg adnak mellé majd egy ajándék bukósisakot is :) + az induló szerviz (nem tom pontosan mi az) ingyen van.
Egy másik helyen 589.000, de nem adnak mellé csekket, de bukót (persze csak sima nyitott olcsó robogós bukót) adnak mellé ajándékba, és nincs közel a bolt, jó 120 Km, de ingyen házhoz hozzák :) Csak az árat kell előre átutalni. :(
Úgyhogy sok múlik majd a mai dolgon, hogy milyen benyomással lesz rám a replica itt nálunk, amit megyek megnézni, és ha minden stimm, és jó bukót is adnak mellé, akkor azt hiszem, leteszem mellette a végső voksomat. Az 50E-s tescosat meg levásároltatom valakivel, így máris csak 600 ban lesz, és még egy bukót is kapok mellé.
Amúgy a használtról annyit, hogy rendszeresen járnék vele dolgozni, (nem nagy táv, alig 8 KM oda) + haverokhoz városon belül, meg néha hosszabacska út is lenne, az is 50-nél kevesebb, de! néha el mennék vele egész Prágáig (400-450 Km), mivel egy ismerősöm ott lakik!
A motor későbbi tuningolása nincs tervezve, nem áll szándékomban, szeretném gyári állapotában hagyni az egészet.
Kérdés: ilyen használati körülmények mellett szerintetek karbis, vagy az injektoros lenne a jobb? Mert hát az a jó 150E azért mégis 150E.
szai
a Di-tech jobb városban,erősebb,dinamikusabb,mint a karbis,1,5-2litert eszik,míg a karbis robogók megeszenk akár 3felett is,ez saját tapasztalat,amúgy az sr-re mind2re jellemező a nagy csomagtartó,ami szintén jó városabn,a szkafander belefér,ami tény,hogy akarbis gépet könnyebb,olcsóbb tuningolni,de ha meg van tuningolva egy karbis,a fogyasztás nagyon nagy akár veri a 8litert is,szintén tapasztalat,én nagyon di-tech párti vagyok,nagyon szuper kis gépek,de mivel szereténk nagyobbat,ezért lehet el kell adnom,van egy 2005-ös Di-tech Factory-m,ja és 95-öt megy:) !!!
Örülök, hogy sikerült erre a jó kis Apriliás fórúmra rátalálnom.
Én is épp motorvásárlás előtt álok, de mivel még van egy kis időm (fizetésutalásig:) ) gondoltam körbenézek.
Annyiban már biztos vagyok, hogy Aprilia SR50 lesz a cél (új), de van egy nagy kérdés bennem, amire sehol nem kaptam meg a választ eddig.
1. mi a fő különbségek a ditech és a karburátoros között.
2. amire sehol nem találtam a konkrét választ:
Melyik típusnak mennyi a fogyasztása? Azaz mennyi a ditech-é, és mennyi a karburátoros (SR50LC) fogyasztása?
A válasz fontos, és hasznos lenne, és nagyon sokat segítene a döntésben.
Sztem 1 kezdő csajnak megfelelő. Az alapvető dolgokon kivül nemtom mire kéne nagyon odafigyelned
Nekem 1etlen baja az volt hogy eccercsak elkezdett belőle csöpögni a benga De nem kell megiedni 500FT és kész csak 2 csövet kellet venni mert elöregedett a gyári Más baja még nem volt az enyémnek és az enyém is 2002es
Szevasztok! Adott egy 2002-es Sr 50 Ditech! 230 ezer péz az ára! Szerintetek milyen ár érte? Mit kell rajta különösen megnézni? Persze az alapvető dolgokon kívül!
És mi a véleméynetek maga erről a tipusról! Egy kezdő csajnak lessz!
amúgy tudok kipufogót ajánlani-csak árkategóriát mondj, én azért nem raktam rá még mert majd csak 4000es szerviz után akarom
figyelj nyíregyházán (nemtudom múlthéten még volt) az injectoros változat 490.000 ft.- volt ugyanannyi mint a karburátoros. szerintem injectorosba ne fektess bele, hiába az a drágább, nincs magyarországon olyan szerviz ahol (ha elromlana a motorod) teljesen okén menne minden. Erre egy példa-ismerősömnek megőrült a computer benne, olaszországból rendelték meg hozzá (nem olcsón az alkatrészeket - 1hónapot várt rá) igaz végül megcsinálták, de nem tudod nem-e a tiéd romlik el, szerintem ha biztos akarsz lenni a dolgodban karbisat vegyél (és még pénzed is marad)
Így fojtások nélkül kb 70-75-t tudok vele elérni sík területen a magam 85 kilógrammjával. Szerinted? jó vagy rossz? van e esetleg javaslatod? Vagy ha esetleg jobban összekopik javulhat még? Kérdezem mindezt azért, mert egyik ismerős, aki rábeszélt erre a motorra, a 95 ös súlyával 90-t tud menni.
Köszike
meg egy tanács-várj még, ne tuningold egyből, hanem érezd a motort
__________
fojtás nélkül (az injectoros nem tudom mit húz) karburátorosnak 85-90 a vége ((a 2005-2006os modelleknek))
Nem tudom, de jó lenne ha valaki tudna nekem segíteni. A múlt hétvégén vásároltam egy 2006 os évjáratú di-tech et. Szeretném egy kicsit tuningolni, viszont a fórumokon azt olvastam, hogy egyáltalán nem lehet. A fojtások ki vannak belőle szedve, amit az első 500 km után végzett el a szervíz. Mit lehetne még tenni az ügy érdekében? Egy kipufogó segítene valamit? Sokan azt mondják, hogy igen, sokan, hogy nem. Ha valakinek van tapsztalata, kérem írja meg. A segítségeteket nagyon köszönöm.
mi ebben olyan nagy szám??a régebbi sr-be is belemegy az enyém,ezt nem kell tovább ragozni..
hát egyszerű a képlet,kiniytom a csomagtartót és beleteszem
nem hiszem,hogy egyforma a méret és az típus...:)
mondjuk az enyém 1el régebbi
Enyémse fért be, mert megpróbáltam a boltba, meg haveromnak is ditech-je van, neki se fér bele.
Köszi a választ!
Ma körbenéztem a piacon, személyesen és telefonon érdeklődve is.
Érdekes, és talán hasznos infó mindenkinek, hogy a legtöbb helyen fogyóban van a csekkel együtt akciós motor, és hogy állítólag már nem is lesz mellé a csekk, az ár viszont legtöbb helyen marad a régi.
Rákérdeztem a különbségekre az injektoros és a karbis esetén, mi az ami lényegesen más.
A fogyasztás tényleg 2L vs. 3-3,5L
A kijelzője is más, a karbison a fordulatszám mérő helyén van a kilométeróra, és nem a digitális kijelző része.
Az ár hoz annyit, hogy ma megyek egy boltba megnézni egy replica dízájnos injektorost. Ahol 650.000 Ft, cserébe: 50ezres csekk ajándékba + elvileg adnak mellé majd egy ajándék bukósisakot is :) + az induló szerviz (nem tom pontosan mi az) ingyen van.
Egy másik helyen 589.000, de nem adnak mellé csekket, de bukót (persze csak sima nyitott olcsó robogós bukót) adnak mellé ajándékba, és nincs közel a bolt, jó 120 Km, de ingyen házhoz hozzák :) Csak az árat kell előre átutalni. :(
Úgyhogy sok múlik majd a mai dolgon, hogy milyen benyomással lesz rám a replica itt nálunk, amit megyek megnézni, és ha minden stimm, és jó bukót is adnak mellé, akkor azt hiszem, leteszem mellette a végső voksomat. Az 50E-s tescosat meg levásároltatom valakivel, így máris csak 600 ban lesz, és még egy bukót is kapok mellé.
Amúgy a használtról annyit, hogy rendszeresen járnék vele dolgozni, (nem nagy táv, alig 8 KM oda) + haverokhoz városon belül, meg néha hosszabacska út is lenne, az is 50-nél kevesebb, de! néha el mennék vele egész Prágáig (400-450 Km), mivel egy ismerősöm ott lakik!
A motor későbbi tuningolása nincs tervezve, nem áll szándékomban, szeretném gyári állapotában hagyni az egészet.
Kérdés: ilyen használati körülmények mellett szerintetek karbis, vagy az injektoros lenne a jobb? Mert hát az a jó 150E azért mégis 150E.
Üdvözlettel: Peti
a Di-tech jobb városban,erősebb,dinamikusabb,mint a karbis,1,5-2litert eszik,míg a karbis robogók megeszenk akár 3felett is,ez saját tapasztalat,amúgy az sr-re mind2re jellemező a nagy csomagtartó,ami szintén jó városabn,a szkafander belefér,ami tény,hogy akarbis gépet könnyebb,olcsóbb tuningolni,de ha meg van tuningolva egy karbis,a fogyasztás nagyon nagy akár veri a 8litert is,szintén tapasztalat,én nagyon di-tech párti vagyok,nagyon szuper kis gépek,de mivel szereténk nagyobbat,ezért lehet el kell adnom,van egy 2005-ös Di-tech Factory-m,ja és 95-öt megy:) !!!
Örülök, hogy sikerült erre a jó kis Apriliás fórúmra rátalálnom.
Én is épp motorvásárlás előtt álok, de mivel még van egy kis időm (fizetésutalásig:) ) gondoltam körbenézek.
Annyiban már biztos vagyok, hogy Aprilia SR50 lesz a cél (új), de van egy nagy kérdés bennem, amire sehol nem kaptam meg a választ eddig.
1. mi a fő különbségek a ditech és a karburátoros között.
2. amire sehol nem találtam a konkrét választ:
Melyik típusnak mennyi a fogyasztása? Azaz mennyi a ditech-é, és mennyi a karburátoros (SR50LC) fogyasztása?
A válasz fontos, és hasznos lenne, és nagyon sokat segítene a döntésben.
Üdvözlettel: Peti
UI: mail-t is írhat bárki a válasszal:
petty-kp@freemail.hu
azt szeretném tudni ha vki tudja hogy ami léghűtéses az mlyen típusú lehet (WWW...) előre is köszi
én olyan 70-nel szoktam utazóba menni. 50es henger nekem az óra szerint ment 110et. mostmeg majdnem körbefordul
bírják:D
Sztem 1 kezdő csajnak megfelelő. Az alapvető dolgokon kivül nemtom mire kéne nagyon odafigyelned
Nekem 1etlen baja az volt hogy eccercsak elkezdett belőle csöpögni a benga De nem kell megiedni 500FT és kész csak 2 csövet kellet venni mert elöregedett a gyári Más baja még nem volt az enyémnek és az enyém is 2002es
És mi a véleméynetek maga erről a tipusról! Egy kezdő csajnak lessz!