Szia
bocsi,hogy csak így belepofátlankodok,de nekem is volt és van is di-tech
az 50ese között a legjobb gép
,nem eszik,erősebb,mint a karbis,eddig mind ment 85-90et,kocsival is lellettmérve
olajat allig eszik,én repsolt rakok bel,az jó oda
városban nagyon jó,dinamikus kis gép,jó fékekkel,nagy csomagtartóval
téyleg
nekem bevált!:)
Felejtős a téma..... Nem láttam még mi is kerestünk, pesti nagy szervizben nincsen...... Egyik cimbim ditech elektronikája adta meg magát... Megoldás elektronika csere.... (ami anyagi csőd)
Tudna nekem segíteni valaki akinek aprilia sr 50 ditech motorja van, mert azt szeretném tudni hogy mikor betölt az injektor és beindítom a motort akkor azután is égnie kell- e a piros lámpának
50es hengerrel is jól ment! mondjuk én ugy vettem hogy volt benne 1 polini vario plusz vettem 1 kevlár sziijat és ugy az 50es is 110ig ment(ez persze csak az óra ugyhogy durván olyan valós 90en az mevolt vagy egy kicsivel több is talán).sztem di-techet vegyél. keveset fogyaszt és jól megy. mondjuk 1 karbisat könnyebb szervizelni de nekem még nem volt semmi baj vele.
Olajat én castrolt használok.(mondjuk mindenki aszongya hogy nagyon szar de én meg ahoz jutok ingyen ) De nekem még nemvolt semmi bajom a castrollal már 13ezer kilót ment azzal és nem volt gáz.
Hali TT!
Én nem szeretném tuningolni, mert nem azért veszem h keménykedjek vele, hiszen munkába meg a városba járásra szeretném használni! Alapból, amikor nem a 70 es henger volt rajta, akkor is tudta a 70-et? Mert az én vizes karbis sr-em az ment elég jol, max 80 ig el lehetett kergetni, de akkor már elég karcos volt a hangja Alapvetően nagyon meg voltam vele elégedve, ezért is szeretnék ujra ilyen tipust. Nekem a kemény futómű bejött, a fékek is (robogók között) nagyon jok voltak. Pl. Öcsém Italjetjei ipari hulladéknak tüntek ha átültem egyikről a másikra :) Csak mégis TARTOK A DITECHTŐL. milyen olaj kell bele? Nekem mindig STIHL láncfűrész olaj járt minden 50-esembe, mert ahhoz ingyé hozzájutok és nagyon jól ken. Ebbe gondolom vmi hitech olaj kell... Van sok SR használtban, én olyan 250 körül szeretnék venni, annyiért már van ditech is meg sima is, és pofásan is néznek ki. De melyiket vegyem?? Nah majd megálmodom Köszi az infot
Hy!
amit leírtál arra pont jo 1 di-tech! mondjuk én csak a régebbi verziorol tudok beszélni(2002) az ujjakra azt mondják hogy nem birják olyan jól és televannak folytással. az enyém keveset fogyaszt, (2liter a 70-es blokkal is) jól gyorsul simán lehet vele menni 60nnal akkár 100KM et is megállás nélkül és a futómű se rosssz.Bár nekem 1 kicsit sportos mert amikor rosszab utakon megyünk néha ugy ugrálok rajta hogy kiesik a szemem. haverom runnerje egy merci S osztály az enyém mellet. de nagyon szeretem ezt a motort ugyhogy csak ajállani tudom.
Sziasztok!
Gondolom, sokan vannak akik valamilyen tapasztalattal rendelkeznek, SR témában, és remélem, van olyan aki segítene nekem! Előbb utóbb szeretnék venni egy robogót, lehetőleg egy SR 50-et, mert van belőle választék, és ismerem már. Volt régebben egy SR 50 LC-m, karbis, vizes, 2001-es. Kérdésem a következő: Mik a tapasztalatok a Diteches sr-ekkel? Elég kiforrott ez a technika???? Nekem a karbis LC jol ment, sokat zabált, és elég rosszul indult, főleg hidegen! Ja és a hátsó teló semmit nem csillapított, ugy hullámzott mint egy hintó Olyan robit szeretnék, ami jol indul, keveset zabál, és 60-al lehet menni vele utazo sebeséggel, 20-30 km-t.
Jó döntés lehet egy Ditech SR 50???
sziasztok. mi a velemenyetek a franco morini blokkos sr50-s rol pl:milyen motorikusan megbizhato-e milyenek hibai es hogy meg lehet-e venni egy ilyen blokkos motort hogy az embernek ne legyen vele gondja. koszi:jani
A minarreli a legjobb blokk meg a piagio de nincs baj a minarellivel nekem is az van és semmi baja nincs azt úgy tudod meg h karbis h dichtehches h bele nézel a blokkba biztos van valami nyilás ahol hozzá férsz ha nincs de úgy is van:)akk a hátsó keréknél benézel és látszik h van e karbi vagy nincs
sziasztok jani vagyok olyat szeretnék kérdezni tőletek hogy akarok venni egy 2004-es aprilia sr50 lc-t és hogy hogyan lehet azt megtudni a motorrol ha ránézel hogy milyen motorblokk van benne pl:minarelli vagy piaggio. és hogy di-tech-e vagy karburátoros. és hogy mi az igazság abban hogy állitolag ami minarelli blokkos azt nem szabad megvenni mert sok a baj vele. Ez lenne a kérdésem. köszönöm.
attól függ h mit akarsz vele ha a városba járkálni vele és nem akarod felpiszkálni akko tökéletes a ditech mert nem eszik sokat és türhetően is megy de ha tuningolni akarod akko karbisat vegyél modjuk a ditech-et is meg lehet chippelni akko az is komolyan fog menni
Hellosztok!! Azt szeretném kérdezni, hogy most akarok egy Aprilia SR-t de nem tudom h di-tech-eset vegyek vagy ne. Mármint azt szeretném kérdezni hogy mi az a di-techjavascript:smile(document.frmmsg.body,"18");document.f rmmsg.body.focus()
javascript:smile(document.frmmsg.body,"18 ");document.frmmsg.body.focus() és meik a jobb? A választ elöre is kössz!!!
nem én voltam ,van 1 másik ien motor ien szinben mint az enyém ,nekem 1 lazer dragon sisakom van arról tucc felismerni ,1 nagy sárkány van az oldalán , a parkoloházba a centerbe fel lehet menni mocival? mert mi felmentünk és elég csúnyán néztek a bizti őrök na meg persze 1 kis feeling kis drift
asszem van nekik minden
De lehet nekem is van egy elado computerem 50es Di-techhez de még meg kell itthon dumálnom.