Szedd le a javítási kézikönyvet, abban benne van hogy az ECU mikor és hány fokban állít előgyújtást. Akár az 1mm is jó lehet, mert szerintem ez a blokk is kis lökethosszú. A Simson hengere emlékeim szerint ettől magasabb, és az előgyújtás ott is csak 1.5-1.8 talán. Nézz utána, mert én már régen csináltam ilyesmiket, csak a megmaradt emlékekből írogatok. A kis előgyújtás nem okoz akkora bajt mint a nagy. Max erőt vesztesz vele (pár tized LE), a nagy előgyújtás viszont szétver minden csapágyat.
Üdv! Nyáron beszereztem egy 2004-es "kör" SR-t, ami DiTech, Morini blokkos. Zsákbamacskát vettem, mert akkor még alapjáraton szépen ketyegett, de a gázkarra nem reagált. Az ősszel már be sem indult. Szeretném átalakíttatni karbisra. Aki többször csinált már ilyet, esetleg adna tanácsot (privát üziben is jöhet), hogyan érdemes, hogy tartós, megbízható megoldás legyen? Milyen,-mekkora karbival (utcai, napi használatra kell a gép). A saját gyujtásrendszerével, vagy esetleg más tipus, vagy más márka gyujtásrendszerével? Esetleg bontott karbis blokkal, a hozzá való kábelköteggel együtt? Vagy jobb, ha elcserélem egy karbisra + ráfizetéssel?
Hát elvileg mindegyik nyárra van kalibrálva de attól még használható télen is csak nem úgy indul mint nyáron legalább is az enyém indul télen is csak többet kell önindítózni mint nyáron
Igen bent van igaz rossz volt a motor mikor megvettem helyreállítottam meg raktam bele ilyen lemezt mivel nem volt benn sok változást nem vettem észre max talán annyit kicsit dinamikusabb lett
Szerintem a henger gyorsabb feltöltését levegővel mivel csökken a keresztmetszet adott levegő mennyiségnél nyomása nő lásd kerti slag végét megpróbálod szűkíteni megnő a nyomás
Csak kérdem . . .
honda4022@gmail.com
20/482-2625
http://youtu.be/PyzVRGFzL24