Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szedd le a javítási kézikönyvet, abban benne van hogy az ECU mikor és hány fokban állít előgyújtást. Akár az 1mm is jó lehet, mert szerintem ez a blokk is kis lökethosszú. A Simson hengere emlékeim szerint ettől magasabb, és az előgyújtás ott is csak 1.5-1.8 talán. Nézz utána, mert én már régen csináltam ilyesmiket, csak a megmaradt emlékekből írogatok. A kis előgyújtás nem okoz akkora bajt mint a nagy. Max erőt vesztesz vele (pár tized LE), a nagy előgyújtás viszont szétver minden csapágyat.
A gyertya menetes része ne nyúljon be az égéstérbe, mert a korom rárakódik és a legközelebbi kivételkor az összes menetet ki fogja húzni magával.
Piciz már megtárgyaltuk hogy azt is meghagyom.
Végül is még az sincs kizárva... Egyenlőre csak érdeklődöm, mit, hogy egyszerűbb vagy célszerűbb.
Nem lenne egyszerübb ezt megjavíttatni?
Csak kérdem . . .
Én még most is a felső holtpont előtti 2mm-re szavazok az 1mm nagyon kevés
A gyújtásom így áll...helső holtpontelött 1mm....
Üdv! Nyáron beszereztem egy 2004-es "kör" SR-t, ami DiTech, Morini blokkos. Zsákbamacskát vettem, mert akkor még alapjáraton szépen ketyegett, de a gázkarra nem reagált. Az ősszel már be sem indult. Szeretném átalakíttatni karbisra. Aki többször csinált már ilyet, esetleg adna tanácsot (privát üziben is jöhet), hogyan érdemes, hogy tartós, megbízható megoldás legyen? Milyen,-mekkora karbival (utcai, napi használatra kell a gép). A saját gyujtásrendszerével, vagy esetleg más tipus, vagy más márka gyujtásrendszerével? Esetleg bontott karbis blokkal, a hozzá való kábelköteggel együtt? Vagy jobb, ha elcserélem egy karbisra + ráfizetéssel?
mostmár kész a hengerfely új gyertyamenet beleszabva 14x1,25 menettel, és a régi gyertya helye ledugózbva...de itt vannak a képek
Aprilia SR 50 Factory-t vennék 200eFt kp-ig. (injektoros érdekel)
honda4022@gmail.com
20/482-2625
Az enyèm is így indul ennyi állás után.....tovább kell indítózni.ennyi.....az èn garázsom sem fűtött!!!
Enyém hál isten még két hónap állás után is indul garázsban van de nem fűtött ez egy tavalyi próbálkozás de elindult
http://youtu.be/PyzVRGFzL24
az enyém csak igérget csak pöffenget -1 2 fok ba
Èn ma indítottam be 2 hete pihent a garázsban ahol + 3 fok van. Pöcc röff indult.......
Hát elvileg mindegyik nyárra van kalibrálva de attól még használható télen is csak nem úgy indul mint nyáron legalább is az enyém indul télen is csak többet kell önindítózni mint nyáron
aha akkor az injektoros motorok csak nyárra valok akkor télen nemlehet velük motorozni
Igen bent van igaz rossz volt a motor mikor megvettem helyreállítottam meg raktam bele ilyen lemezt mivel nem volt benn sok változást nem vettem észre max talán annyit kicsit dinamikusabb lett
Èrtem. Tièdben van??
Szerintem a henger gyorsabb feltöltését levegővel mivel csökken a keresztmetszet adott levegő mennyiségnél nyomása nő lásd kerti slag végét megpróbálod szűkíteni megnő a nyomás
Szia. Szerinted a levegőgyorsító betèt mit befolyásol??
Na vègre sikerült belèpnem......
Ja nyitni nyit 2,5 bárnál de ereszti arrafelé is amerre nem kéne