Kevés benzin, vagy sok levegő. Légszűrő nélkül amúgy se lehet használni és beállítani se tudod tökéletesen. Fontosak még a megfelelő fúvókák és a síbertű se mindegy hová van rakva. Szóval a megfelelő keverék beállítása nem egyszerű és elég hosszadalmas, sok állítgatással járó folyamat. Mekkora henger van rajta és milyen ill. mekkora a karburátor?
Eryk04 igen elárulom, a karbi és a szelep között szívott fars levegőt. Letömítettem és már is megoldódott a gond. Viszont sokáig tartott mire volt annyi pénzem hogy megvegyem a megfelelő alkatrészeket. És még van mit cserélnem.
Freelac igen ez a probléma jött ki a motoron, mikor mentem próbakörre. Kb 1 km után lefullad a gép. Én ara gyanakodok hogy a karbinak nem tesz jót hogy ennyire megvan dőlve, így be kell szereznem egy karbishoz való szívó csonkot. És egy légszűrőházat. Erre ismételten várnom kel egy hónapot, mert ehónapban a berugókaros oldaldeklit vettem meg a motorra. Viszont az alapjárati ingadozás továbbra is problémája a motornak. Ugyan úgy csinál mint amikor injektoros volt. Így valószínű hogy az ecu vezérel valamit. Mint látjátok villog is a kontroll lámpa. És a hőgombámmal is baj van mert nem jelzi a víz hőmérsékletet, és nem indítja be a ventillátort sem. Gondolkozom még hogy valahogy kiiktatom még is csak az ecu t a rendszerből, és cdi-s gyújtásra építem meg a motort. Lehet ekkor már nem lesz gond tovább az alapjárat.
Ha ezt sok kilométer megtétele után mutatná, akkor énszerintem kicsit világos, de mivel ki tudja, a fényképező hogyan van beállítva, akár még tökéletes is lehetne.
Múúúúúkodik a motorom! Ma mán pöfögött a kicsike, csak szerintem fars levegőt szív valahunnan, mert ingadozóan jár, és nem tudok alapjáratot állítani. Nem reagál sem az alapjárati csavarra, sem pedíg a levegő csavarra.
Bontottban, ha szerencséd van, ki tudsz fogni használhatót.
Bár továbbra se nagyon értem hogy hogyan tud annyira megrozsdásodni. Ha a szár kívül nem korrodált, a krómozás nem sérült, a szimering új, a rugó jó, mi lehet még rossz. A csizmát belőlről ki lehet tisztítani, utána már új olajjal jónak kellene lenni.
Köszönöm a linket! Sajnos belül megette a rozsda, ne kérdezd hogy. Olaj és szimering csere megvolt, nem segített. De látva hogy 50ezer körül van, ennyit nem éri meg rákölteni.
Sziasztok! Már jópár éve van egy Aprilia SR50-em, a régi kasztnis, levegős 1996-os. Az évek során tönkrement az első teleszkóp, cserére szorul. Azaz szorulna, ha bármelyik általam ismert webshopból tudnék két első teleszkópot rendelni, de sajnos sehol nincs. Van valakinek ötlete, honnan tudnék szerezni?
Freelac igen ez a probléma jött ki a motoron, mikor mentem próbakörre. Kb 1 km után lefullad a gép. Én ara gyanakodok hogy a karbinak nem tesz jót hogy ennyire megvan dőlve, így be kell szereznem egy karbishoz való szívó csonkot. És egy légszűrőházat. Erre ismételten várnom kel egy hónapot, mert ehónapban a berugókaros oldaldeklit vettem meg a motorra. Viszont az alapjárati ingadozás továbbra is problémája a motornak. Ugyan úgy csinál mint amikor injektoros volt. Így valószínű hogy az ecu vezérel valamit. Mint látjátok villog is a kontroll lámpa. És a hőgombámmal is baj van mert nem jelzi a víz hőmérsékletet, és nem indítja be a ventillátort sem. Gondolkozom még hogy valahogy kiiktatom még is csak az ecu t a rendszerből, és cdi-s gyújtásra építem meg a motort. Lehet ekkor már nem lesz gond tovább az alapjárat.
Bár továbbra se nagyon értem hogy hogyan tud annyira megrozsdásodni. Ha a szár kívül nem korrodált, a krómozás nem sérült, a szimering új, a rugó jó, mi lehet még rossz. A csizmát belőlről ki lehet tisztítani, utána már új olajjal jónak kellene lenni.
http://sracing.hu/futomu___fek...