Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kompresszort sejtettem hogy miképpen iktatom ki a rendszerből az nem is volt kérdéses számomra. A nagyobb gondom az elektronika átépítése számomra mert ahoz nem értek. A mechanikai dolgokat megoldanám. Tehát az ac beszerelése bekötése, az injektor fejből a csövek lekötése a karbi felszerelése, bekötése, ezeket megoldanám. A lényeg! Nem kókányolni szeretnék hanem rendesen megépíteni! És kiiktatni az ecu által vezéret dolgokat. Igazán mont írtam egyedűl a külön olajzás miatt, és a gyújtás miatt maradna bent az ecu álltal vezérelt ciccok. Különben azt is kiiktatnám a fenébe.
Valahogy úgy kellene értelmesen átépítenem hogy az ecut is kitudjam iktatni a rendszerből végleg.. Úgy döntöttem ha belevágok végleg megszabadulnék az injektoroa cucctól. Erre kellene segítség hogy valöban jól átépíthessem ügy hogy megmaradjon a külön olajzásom. És működjön minden más mint egy karbisnál.
Már csak egy gondom maradhat hogy a fordulatot az ecu leszabájozza 8500 nál, ez továbbra is megmarad.
Én arra gondoltam hogy a tps-t is bekötve hagyom a bovdennal azt is mozdítom, és arra kötök egy bovden darabot, és azzal üzemeltetem a karbit. Így érzékelő annyi olajat adagol a fordulatszámhoz amennyi kellhet az adott fordulathoz. Magyarán 1 gázkarral mozgatom a tps- és a karbit. Szóval így műkődhet a dolog?
szóval így működhet a dolog?
Szerintem arra gondolt, hogy mivel a TPS (gázállás érzékelő)-t ezentúl nem a gázkarral mozgatod, így az marad egy bizonyos állásban. Márpedig elvileg minden fordulathoz külön olajadagolás kell. Kevesebb gáz, kevesebb olaj, több gáz, több olaj. Ha pl alapjáraton hagyod, akkor magas fordulaton meg fog szorulni a dugó az olajhiánytól. Ha teljes fordulaton rögzíted, akkor sok alapjáratos pöfögés mellett beköpi a gyertyát. Nem beszélve arról hogy az ECU több dolgot összevetve állítja az előgyújtás szögét is. Nem tudom hogy ehhez csak a motor fordulatszámát veszi-e figyelembe vagy figyeli a TPS értékét is.
Én azt az alap (kókány) verziót mondtam el, amit párszor annó a fejemhez vágtak hogy én miért nem így építem át a motorokat. Azért mert ez kókányolás. Nagyon jól tudom hogy mi ennek a rendes menete, mert pár motor átment a kezem alatt, átalakítás céljából. Ezek azóta is üzemelnek. Aki csak az általam gyártott elektronikát vette meg és nem kérte a motor átalakítását, mondván hogy ő majd megoldja, na ezek az emberkék sokszor ráfaragtak és ezután persze jött a fikázás hogy sza..t adtam el. Ezért hagytam abba az egész motorszerelést. Az értetlen idi...ták miatt. Egyébként minek kötnéd le az injektorokat? Nem elfér ott? Az ECU örül, mert azt hiszi hogy minden oké, te is örülsz, mert van szikra. Na viccet félretéve, egy rendes átalakítás nem itt kezdődik, de akit érdekel az visszakeresi a régi írásaimat, én már ezzel nem foglalkozom, nem is érdekel, csak feljárok néha. A kompresszor is simán elintézhető, ha kiszeded belőle a görgőt és csavarral lezárod a kimenetét.
Valakit érdekel minarelli alkatrész? görgők, variátor, ilyesmi.... van egy doboz elfekvőben... egyben adnám apróért... nem sokért...
Szóval, a lényeg ac-t bekötni,a görgőt kivenni, csöveket lekötni, vazatékeket rajtahagyni.karbit felrakni. És elvileg megy.. Akkor minek a keverék a tankba? Hisz elvileg az olajpumpát működteti az ecu ha az nincs kikötve a rendszerből. Így a gyújtás is elvileg üzemel, ha csak a csövek vannak lekötve és bekötve a karbiba. Minden más vezeték marad a helyén.
Sziasztok!

Ditech első sárvédő rámegy egy 99-es évjáratú kör AC -re?
Az injektorokat bedugva kell hagyni, max lekötöd róluk a benzin és levegő vezetékeket. A kompresszort meg ki szokták "herélni", vagyis kiszedik belőle a görgőt. A TPS-t is bedugva kell hagyni és valahova félrelógatni, így a gázkar egyik kábele erre megy, a másik a karbira, vagyis az olajpumpa innentől kilőve. Keverékkel kell használni a gépet, ami viszont hosszutávon nem jó az AC-nek, szóval azt is cserélni kell. persze mindez csak elmélet. Youtube-on lehet látni ilyen kisérleteket, de hogy mennyire életképes az ötlet, aról nem esik szó. Mindenki csak saját felelősségre tegye tönkre az injektoros gépét. Vagy esetleg meg kell csinálni őket normálisan. (Az én injektoros Gilerám sem akart 3,5l alatt fogyasztani, akárhogy kiméltem, aztán kiderült, hogy nincs is benne termosztát, aztán miután raktam bele, rögtön 3l alatt kezdett enni...) Karbisként sosem fog keveset enni, az tuti...
Nem fog menni. Hogy karbi legyen rajta, ha ideiglenesen is, le kell kötni az injektorok vezetékeit. Viszont, ha azok nincsenek bekötve, az ECU tiltja a gyújtást, szóval szikra sem lesz.
Ugyanakkor mit csinál a kompresszorral?
50-es motorhoz 12-es vagy 17.5-es karbi kell, olyan ami rámegy a szívócsonkra. Automata szívatós ha lehet, így nem kell a bovden és a kar elhelyezésével szórakozni. Az automata szívatót pedig a világítás tekercsére szokták kötni.
Én JKP 838 C0-t raktam az enyémbe. Adtak hozzá fém felfogatást és gumi rezgéscsillapítót is.
Ha később vissza akarod alakítani, akkor dobj fel rá egy karbit és egy kisnyomású AC-t és ha minden igaz, akkor megy. A tankba keverék és kész.
Külső AC ből is nagyon sok félét találtam , de a méretét így képek alapján nemtudom megállapítani. Nemtudom melyik férne be a magasnyomású pumpám helyére. Javaslat?
Inkább arra kébe infó hogy milyen karbit vegyek, és miket kell csinálnom pontosan ahoz hogy karbissá alakíthassam a járgányt úgy, hogy vissza állíthassam ha elakarom adni gyáriként.
Kössz az infót az ac ról! Etanollal sosem üzemeltetném a motorom, csak érdeklődtem hogy vane olyan illető aki próbálta és mennyi mindent tett tönkre vagy sem.
A gyári AC semmikép sem lesz jó, mert nagynyomású (8-10 bar). A karburátor feltöltéséhez max 0.5 bar-os pumpa kell. Nekem a 150-es Aprilia Leonardo-ban 0.3-bar-os pumpa van és simán feltölti a kétszer akkora karbit. Lényeges hogy a pumpa tankon kívüli (külső) pumpa legyen, ellenkező esetben túlmelegszik és leég.
Ne csináld. Van annak épp elég baja, ha már injektorosnak született. Etanollal nem fog beindulni, mert az etanol nehezebben gyullad. Karburátorosnál is csak akkor működik etanollal, ha átfúvókázod a karbit. Plusz az etanol nem keveredik mindenféle olajjal, az olaj kiválik és a tank aljára ülve dugót hoz létre. Nem éri meg, nem fog működni, próbáltam nem egyszer.
Sziasztok remélem tud valaki segíteni történt egy olyan a gépemmel hogy egyik pillanatról a másikra leesett a sebesség max 30 km/h ra induláskor felgyorsul és 30nál vége eddig hibátlan volt sztenderden kipörög mint az állat eddig semmi baja nem volt
nemtud valaki bontott eladó karbis mina fekvő vizes blokkot? Ócsópézé káposztáé
Jaa hogy nem SR akkor viszont lehet venni olcsó pénzért pont karbishoz tervezett ac pumpát amit egy csővel a szívótorokra kell kötni és a motor szívóereje működteti
pont ezért kérdeztem hogy valaki próbálta e. Nekem nem volt szándékom használni e85 öt csak szomplán kérdeztem a véleményeket. Mivel még mindíg kűzdök a nyamvadt jetforce val, terveim között van hogy veszek bele egy larbis minatelli blokkot oszt valahogy belefaragom. Mivel ejtőtartájosra nem tudom mwgoldani, merr a lábaim között van a tank így azt nem faragnám át az ülésem alá.
Az etanol tönkreteszi az injektoros gépet! Ne kisérletezz vele!!!