Üdv.
Ezt sikerült megszereznem nagyon baráti összegért.
Keresem hozza első index búrákat.
Ugyan nem indul..
Valaki Bp-n esetleg a xiii kerületben tud vele valamit kezdeni?
A legkönnyebb szerelni a PHVA-t, egyáltalán nem volt szándékomban tuningolni és elvileg a 50-eshez a gyári 12-es is jó, de úgy gondoltam, hogy az arany középút biztosan jó, hagytam rajta egy egészen kicsi lehetőséget egy enyhe tuningra a későbbiekre. És hát PHBN volt asszem a 12-es, azzal nem jó foglalkozni, a 17,5-el sem ment jobbat csak többet evett ugyanakkora fúvókánál, a 14-esnek nem kell megvenni csillió pénzért az úszóház tömítést mert egy vitonos gumikarikából ki lehet rakni és az olyan 100 HUF. Hát ez a sok-sok kicsi indok vezetett arra, hogy a 14-esnél tegyem le a voksom.
Amúgy mind a 3 simán belement a fojtószelep helyére mind a két oldalról nézve. A szívócsőbe is meg a másikba is, ami a légszűrő felől jön.
Szóval a régi gyáriakat (Piaggioról beszélek én most, mert az enyémben az van) azzal adták ki, aztán talán az MC4-et már a nagyobbal. Javasolták a nagyobb hengernél nagyobbra cserélni a karbit, ezért volt "könnyebb" tuningolni a fiatalabb Piaggiokat, mert azokat mint említettem eleve nagyobb karbival adták. De ha összerakon, valakitől szerezz egy karbit, azzal kipróbálhatod, vagy eleve 17,5 PHVA-t vegyél.
Az elektromos szívató meg... nekem bejött a manuális, bár volt elektromos is, azzal egyszer jól leszoptam magam, és inkább én határozom meg, mikor mit csinál.
és a 14 es karbi miért felet meg neked? Annak mekkora a kölső átmérője annak a torokcső darabnak amit a leömlőbe csatlakoztatsz? Mert nekem az a folytószelep lemérésénél 18mm t mértem. Épp ezért dilemma számomra hogy milyen karbit vegyek. Az biztos hogy elektromos szivatós lesz, de hogy 12,es, vagy 14,es vagy 17,5es....ami azt illeti ezek a számok nekem semmit nem mondanak. Úgy sejtem pl: 12es az a belső torok átmérőt jelezheti, és a többinél is. De nekem csak egy külső átmérőm van ,a folytószelepé. Épp ezért keresgélek olyat ami belemegy a folytószepel helyére. Mind hosszban, átmérőben.
A lendkerék éknél és a főtengelynél ,nah meg a lendkeréknél ha jól számolsz, amennyi anyag kivan véve a főtengelyből, azt feltölti az ék, és ugyan így a ledkeréknél is, abból is amennyi elvan véve azt feltölti az ék kiálló része íg gyakorlatilag nincs vibrációs probléma egyiknél sem.
Én is leköszörültem mindegyiket kivéve persze ami kell, én nem tapasztaltam problémát, egyébként a főtengely éket sem hiszem hogy számításba vennék. persze lehet, hogy igen csak azt hiszem hogy nem.
Azt nem, ha valóban cserélni kell. De itt a kérdés, amit már írtam, hogy a kettő különbsége (a régi és az új közötti) megér-e neked annyit, mint amit szenvedhetsz. Nekem a Top erősített hajtókar volt asszem 8 ezer, 8 a csapágy+szimmering, és 3 az esztergályosnál a hajtókar csere.
De itt írom le példaként, nekem az átalakítás 20 körül volt (12 a gyújtás, 7 asszem a karbi, 3 a trafó), de 45-ért adtam el a komplett befecskendező rendszert. Tehát úgy látom, elvileg akár nullásra is ki lehet hozni a mulatságot, ha szerencséd van. De amíg nem találtam meg az ideális trafót és tologattam a motort hazafelé, szívesen adtam volna ki azt a pénzt, hogy egy tuti, jól működő motorom legyen.
(Amúgy csak érdekességnek mondom, amikor vettem a karbit, nem tudtam előre, hogy melyik lesz nekem a jó a DO-ból, ezért vettem egy 12-es, egy 14-es és 17,5-ös karbit, a 14-es maradt a többit meg olyan jól eladtam mert jól is vettem, hogy lehet, az is ingyen volt...) Nyilván nem akar mindenki és nem is szeretne kufárkodni, amúgy én sem, de ez egy szükséges rossz volt, nem akartam hetekig elbontva látni a motor, ezért előre beruháztam egy kicsivel többet és szerencsésen megforgatva jól jöttem belőle ki. És pikk-pakk elkészült cserébe a motor, volt mihez nyúlni, nem kellett menet közben megint a jófogást lapozni egy másik alkatrészért.
azért érdekelne hogy ha nem válik be a speedfight2 gyújtás, és lendkerék akkor a jetforce lendkeréken melyik 1db lágyyvas bütyköt kell meghagynom? Amelyik a felső holtpont elött 1mm re van egyvonalba a jeladóval? Válaszokat előre is köszi
Én elkezdenék számolni. Még ha nem is szeretnéd, én akkor is figyelembe venném az MC4 megoldását membrános pumpával. Az tutira működik, lehet hozzá kapni mindent, nem francia. Egy blokk x HUF, ezt eladni y HUF, a kettő különbsége megéri-e a szopást. És ez a különbség lehet akár nulla is, mert egy Peugeot blokk + az injektoros rendszer nem biztos, hogy több, mint egy Piaggio blokk. Vagy ha pl. 10 ezer a különbség, azért bevállalod, hogy többet tolod (esetleg) mint amit ő visz a hátán?
Ami lemaradt: szerintem amit én nézegettem nagyon gyenge volt a szikrája. Kicseréltem a gyújtótraffót de ugyan az. Ha egy picit nyitottam a gyertya hézagon már be se indúlt.
0,5 el még ment, de 0,7-tel már be se lehetett indítani.
Lehet ha ez rendben van, nincs gond az egésszel.
Ilyen hidegben,esetleg sok állásban még ha jó akkor sem szokott indulni.
Amúgy látszik a képeken a kompresszor.
Ezt sikerült megszereznem nagyon baráti összegért.
Keresem hozza első index búrákat.
Ugyan nem indul..
Valaki Bp-n esetleg a xiii kerületben tud vele valamit kezdeni?
Amúgy mind a 3 simán belement a fojtószelep helyére mind a két oldalról nézve. A szívócsőbe is meg a másikba is, ami a légszűrő felől jön.
Szóval a régi gyáriakat (Piaggioról beszélek én most, mert az enyémben az van) azzal adták ki, aztán talán az MC4-et már a nagyobbal. Javasolták a nagyobb hengernél nagyobbra cserélni a karbit, ezért volt "könnyebb" tuningolni a fiatalabb Piaggiokat, mert azokat mint említettem eleve nagyobb karbival adták. De ha összerakon, valakitől szerezz egy karbit, azzal kipróbálhatod, vagy eleve 17,5 PHVA-t vegyél.
Az elektromos szívató meg... nekem bejött a manuális, bár volt elektromos is, azzal egyszer jól leszoptam magam, és inkább én határozom meg, mikor mit csinál.
(remélem, hogy akitől vettem, nem fog keresztbe harapni érte!)
De itt írom le példaként, nekem az átalakítás 20 körül volt (12 a gyújtás, 7 asszem a karbi, 3 a trafó), de 45-ért adtam el a komplett befecskendező rendszert. Tehát úgy látom, elvileg akár nullásra is ki lehet hozni a mulatságot, ha szerencséd van. De amíg nem találtam meg az ideális trafót és tologattam a motort hazafelé, szívesen adtam volna ki azt a pénzt, hogy egy tuti, jól működő motorom legyen.
(Amúgy csak érdekességnek mondom, amikor vettem a karbit, nem tudtam előre, hogy melyik lesz nekem a jó a DO-ból, ezért vettem egy 12-es, egy 14-es és 17,5-ös karbit, a 14-es maradt a többit meg olyan jól eladtam mert jól is vettem, hogy lehet, az is ingyen volt...) Nyilván nem akar mindenki és nem is szeretne kufárkodni, amúgy én sem, de ez egy szükséges rossz volt, nem akartam hetekig elbontva látni a motor, ezért előre beruháztam egy kicsivel többet és szerencsésen megforgatva jól jöttem belőle ki. És pikk-pakk elkészült cserébe a motor, volt mihez nyúlni, nem kellett menet közben megint a jófogást lapozni egy másik alkatrészért.
0,5 el még ment, de 0,7-tel már be se lehetett indítani.
Lehet ha ez rendben van, nincs gond az egésszel.