A gyertya gondolom én már a sok indítgatástól tocsog s jobb szerivel az már tönkre is ment esetleg egy kiszellőztetés és egy új gyertya segíthet ha valóban a motor többi része olyan amilyennek elmondtad esetleg még egy kompressziót mérnék mivel ha túl kevés attól sem indul
Ha meghagyod az 1-et is meg a 2-öt is igazából fog szikrázni egynél is meg kettőnél is de mivel a kettőnél már megtörténik a robbanás az egynél létrejövő szikrára már nem lesz szükség
az a bajom piciz hogy a tippelésre nem köszörűlhetem le a többit.... Így dilemma továbbra is fennáll 1mm nél is van meg 2mm nél is mivan ha meghagyom ezt a 2 lágyvasat? Az gondlehet?
indul néha, nem mindig pörög ki AC pumpa működik 8bar, kompresszor működik 5 bár, 2,5 bar nyomásszabályzó szelep, engedi el a nyomást, a gyertya sok anyagot kap , a injektor szépen porlaszt ,de a gyertya tocsog a benzintől. Megkérdezhetem, hogy ki tud segíteni.
Szerintem a ditech változó előgyújtással müxik de a legtöbb robogónak minimum 1,5mm az előgyújtása vagy attól több így inkább a 2-re tippelnék mint az egyre
Tán mert ahány bütyök annyi jel a hagyományos gyújtásnak meg ugye csak egy kell pont ott ahol a szikrát adnia kell a többi jel az ecu-nak volt lényeg hogy mit mikor csináljon
Hosszú fekete csík fent,jobb szélen kis emberke ikonra ráböksz és kéri az email-t meg jelszót.Ha még emlékszel rá.Ha nem csinál új acc-ot vagy kérj jelszó és email emlékeztetőt.
És mikor a toppon volt a ditekk gyakorlatilag csak malossi alkatrészekből állt,valósan ment 90-et alattam ami 100+kilót jelent.De még életemben nem anyáztam annyit mint a ditekkel.
Viszont szerettem.
Az nem indult 10 fok alatt csak ha kapott a gyertyanílásba pici benzint sok állás után.Nyáron pöcc-röff mikor jó kedde volt.NGK gyertyát nem szerette csak a championt.
És egy régi fém házas réz színű inyektorral ment a legstabilabban,tudja fene miből bontották ki.
.ez nem qz a felület......
És mikor a toppon volt a ditekk gyakorlatilag csak malossi alkatrészekből állt,valósan ment 90-et alattam ami 100+kilót jelent.De még életemben nem anyáztam annyit mint a ditekkel.
Viszont szerettem.
Az nem indult 10 fok alatt csak ha kapott a gyertyanílásba pici benzint sok állás után.Nyáron pöcc-röff mikor jó kedde volt.NGK gyertyát nem szerette csak a championt.
És egy régi fém házas réz színű inyektorral ment a legstabilabban,tudja fene miből bontották ki.