Srácok azért egy kérdés még megfogalmazódott bennem a forgásiránynak megfelelően az összes mádnest egyik pólus felé kell raknom? Tehát 4 mágnes nél +ot a - hoz kell raknom, vagy + a+ hoz tehát +,-,+,-,+,-. Vagy +,+,-,-,+,+,-,-. Nah mert így nemtudom kitalálni hogy valójában hogyan kell állnija a forgásiránynak megfelelően.
Üdv
Nem tudom vannak e itt több apriliat birtokolo tagok, de valaki megtudná mondnai hogy az rs 50, rs 125 kilométer óra spirálja megegyezik e az rx 125 ével? Esetleg más motore? (pl etx, pegaso, tuareg rx 50 stb)
Felcserélted vagy fordítva ragasztottad vissza? Nem mindegy, amúgy szerintem "cserélni" nem lehet, mert minden mágnesnek két pólusa van, tehát elvileg csak fordítva tudtad visszaragasztani. Ellenőrizd egy másik mágnessel és próbáld a helyes irányban ragasztani, ha ez lehetséges.
Egyenlőre ragasztanom kellett mert ezzel járok munkába amég meg nemérkezik a bontott lendkerék. Bár az a helyzet ha úgy is építem át karbissá akkor egyből értelmesebb lenne ahoz megfelelő lendkereket és tekercset vennem.
Az van hogy vissza ragasztottam, már nem ér hozzá sehol, csak valószínű felcseréltem 2 mágnest mert nem termel elegendő áramot így most nincs töltésem. Viszont adíg beindúl még van az akkuba szufla.
Én kétkomponensűvel próbálkoznék, ha valamiért nem újban vagy jó állapotú bontottban gondolkodnék. De inkább az utolsó megoldások egyike, mert amennyiért veszel jóféle ragasztót, kb. annyiért szerintem kapsz bontottat is, ezt a saját, Piaggio motoromra alapozva írom. Ráadásul azt centírozni is kéne szerintem mert szétkúr maga körül mindent.
MEGVAN! Megtaláltam mi okozta nekem folyamatosan a problémát! Járt már valaki úgy hogy leválltak a mágnesek a lendkerékről? Ez súrlódott a tekercsek tetejéhez, ezért volt az hogy egy bizonyos fordulaton csörgött a tekercs felőli oldalon valami, elősször azt hittem a vízpumpa kezd beszarni, aztán bármit csináltam a zaj továbbra is megmaradt. Már vettem hozzá tekercset is, a zaj még mindíg megmaradt. Mondom egy kicsit megcsiszolom hogy ne súrlódjon, ekkor vettem észre hogy megmozdúlt az összes. A kérdésem, hogy mivel lehet ezt vissza ragasztani? Fém ragasztó nem vállt be. Csavar rögzítő szintén off. Javaslat?
egy peugeot speedfight karbis gyújtótekervset és lhozzá tartozó lenkereket terveztem megvenni. A méretei alapján passzol a jetforce-ra. Ehez a gyújtáshoz építeném ki a töbni elektronikát....
A km óra nem tudom honnan veszi a jelet. Ha az ECU-ról, akkor elfelejtheted. Ha a gyújtás jeladóról (nem hiszem), akkor megoldható hogy működjön. De a helyedben DC-cdi gyújtást vennék, mert annak nem kell külön 400V, magának alakítja át az akku 12V-jából. De így sem lesz egyszerű összehozni.
Gondolom az alaplaphoz való cdi gyújtást tetted fel, de a morini jeladó maradt meg. Kérdés mekkora köztük a távolság. Mivel a minarelli cdi gyújtásnál egy lágyvas ív adja a gyújtás időpontját, így az időzítéssel is gond lehet. A töltés meg azért lehet gyenge, mert a minarelli és a morini fesszabályzókban lehet eltérés. A minarellit kellene használni.
8-10 bar, ha magasnyomású. Semmiképpen sem jó ötlet a magasnyomásút fennhagyni, mert ekkora nyomás még egy sima csövet is szétrepeszt, a karbi tűszelepe nem tud ennek ellenállni, úgyis túlfolyik, még akkor is, ha a felesleget visszavezeted a tankba. Tökéletes tűszeleppel lehet hogy fog működni egy darabig, de kétlem. Arról nem beszélve hogy ekkora nyomással egy tömítetlenség elég neki és mire észbe kapsz, a tank benzin már a földön is lesz. Rosszabb esetben a forró kipufogón, menet közben, forgalomban. A többit nem kell részleteznem. Gondolom...
kérdés a következő: ha veszek másik alaplapot, és lendkereket,olyat ami tudja a 400vot abszolválni, akkor már ráköthető a dci-s gyújtás?., De továbbra is fennáll az a gond hogy miképpen működtetem a km/h ámat.
Helló Kinter1 tudnál segíteni mi lehet a gond akkor,ha morini blokkra minarelli gyújtást faragtam kompletten,megy is a moci de szar a töltés meg a lámpa világít ugyan,de egy idő után durrog a moci.3db lendkereket is alakítottam rá esztergályosnál de egy se jó.
ez jó 5let, csak valahonnan szereznem kell egy multimétert. Ami még kérdésem lenne hogy a magasnyomású szivattyú hány bár nyomáson üzemel? Mert arra gondoltam hogy egy T elosztóval az üzemanyagcsőbe oldanám meg a benzin eljuttatását a larbiba, és a visszafolyó ágba kötném a másikat. Így elvileg ha lezár a karbiba a tű akkora többi üzemanyagot a tankba folyna vissza.
Nem tudom vannak e itt több apriliat birtokolo tagok, de valaki megtudná mondnai hogy az rs 50, rs 125 kilométer óra spirálja megegyezik e az rx 125 ével? Esetleg más motore? (pl etx, pegaso, tuareg rx 50 stb)
Elnézést, ha rosszul fogalmaztam.