Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kössz a választ
Az ACcdi elektronikához kell egy a gyújtás alaplapon lévő 300-400V-os tekercs. Ez tölti a kondenzátorát. Ez tulajdonképpen tirisztoros gyújtás. A FET-hez csak az akkumulátor 12V-ja kell, alaplapi tekercs nem. Kell viszont egy 12V-os megszakítós gyújtótrafó (Simson, Trabant, Wartburg).
Ha más nem lesz megoldom így hogy karbis legyen és az ecu is bentmarad, csak a pillangó szelep érzékelőtől így működtetem a karbi schuber -jét mit ebben a videóban látható : http://youtu.be/EXhzRgQld10
kérdés.......cdi elekrtronikával össze lehet hozni? És mi külömbség van a cdi, és a fet-es gyújtás elektronika között?
Most jut eszembe, mégsem megoldás hogy kiiktassam az ecu-t hisz digitális a km/h -m így nemtudom hogy van e köze az ecu hoz, és hogy működne e anélkül.
Másrészt meg nem akarok 8500as fordulaton motorozni, de 70es henger van a jágányon, hozzá való kipuffal, de hiába mindez ha le fojtja az ecu. Érezhetően menne a motor, de nemtudok mit csinálni. Épp ezért építeném át karbissá a járgányt és szabadúlnék meg az ecu-tól, és az injektoros cuccoktól. Amúgy minden tökéletesen működik rajta, magasnyomású üzemanyagpumpától, kezdve a kompresszoríg, minden, még 50es hengerrel használható is.
Mert jetforce-hoz senki nem tud programot hogy átlőjem a fordulatszám szabájozást mondjuk 11000 re. És igen az olajpumpán elektromosa adagolja az olajat a forgattyús házba, és ott keveredik a benzinnel és a levegővel. Ezt meghagynám a jetforce-nál.
Az olajpumpa nálad ezekszerint elektromos? Egyébként miért akarsz 8501-es fordulattal motorozni? Ha viszont tényleg a leszabályozás a gond, miért nem programoztatod át magát az ECU-t és maradna minden a régi?
Mint mondottam volt valah a kompresszor helyének lesugózását megoldom! Az injektor fej helyének a ledugózását szintén. A további gondom még mindíg a gyújtás elektronika, és az olajpumpa üzemeltetésének a megoldása, úgy hogy az ecu-tól meg szeretnék szabadúlni, mert 8500 fordulaton leszabájoz. Ha benthagyom a rendszerbe az ecu-t, akkor is tudnám működtetni a gyújtást és az olajpumpát, de a fordulatszám szabályozás továbbra is fennáll.
Ja ertem. Nem is rossz otlet, szerintem vegyel egy elbontottbol egy hengerfejet es probald ki, ha nem sikerul, akkor is ott a gyari.
Az én elképzelésem az lett volna hogy az injektoros hengerfejet alakítanám át normál gyertyához úgy, hogy továbbra is injektoros maradna a gép. Vagyis csak a gyertya furata lenne felfúrva, az injektorhoz nem nyúlnék.
Anno el lett baszva a gyertyamenetem. Simán felfúrtuk. Egyrészt olcsóbb a gyertya másrészt kevésbé problémás.
Itt a képe, a gyertya egy csavarral és beleragasztva ledugózva, az injektor felfúrva és menetvágva egy normál menetű gyertyának. Használtam is, működik is, más ok miatt cseréltem egy normál hengerfejre.
Én. Van is egy eladóm még.
Itt az én megoldásom. Még a tömítő gumigyűrűt is belehornyoltattam az esztergályossal. A négy csavart még utána fúrtam ki, ami a blokkba ment.
Passz.
Akkor javaslat elektronika átépítésre?
Megbízhatóbb, de amíg a motorod tipp-topp állapotú, addig nem köpi a gyári vékony gyertyát sem. Mivel vízhűtéses a hengerfej, van rá esély hogy a nagyobb menet vágásakor összeszakad a víz és az égéstér.
Az elektronikával bajban leszel, mert nem kapható boltban. Azaz hazudok, mert utoljára láttam olyat, aki foglalkozik ilyesmivel (Müller Elektronics). Csak a kérdés hogy az adott motor hogyan fog reagálni rá, mert utoljára egy quaddal és egy Müller elektronikával rajtam kívül senki nem boldogult.
Üdv. Ha már kitört a nagy átalakítási kedv, nekem is lenne egy hasonló ötletem, ill kérdésem. Csinált már valaki olyat, hogy injektoros hengerfejet átalakított normál gyertyához? Úgy hallottam, hogy az sokkal megbízhatóbb, mint a vékonymenetes Champion és társai. Ugyanúgy injektoros lenne a gép, csak normál gyertyával.

Szerintetek?
Kniter1 ment pü!
azt is megtudom csináltatni hogy esztergájoztatok bele dugót, a gondom még mindíg az elektronika ahoz nem értek, mechanikai dolgokat megtudok csinálni, de az elektronika az a mumusom.
Nincs szívató a vízhőfokot figyeli és többet fecskendez be ennyi ezek a 10 fok alatti hőmérsékletet nem nagyon szeretik
Szerintem jobban jár, ha kiveszi, mert kevesebbért esztergályoztat a helyére dugót, mint amennyiért eladja, ha jól működik.
Én mindent kiszedtem a motorból, mindent eladtam és bazi olcsóért relatíve mert egyben, hogy gyorsan és minden, és így is nyertem rajta, hogy megvettem tőled az elektronikát, a karbit, az esztergályos munkadíja, a "normális" hengerfej, stb.
Ojan kérdésem lenne hogy az injektoros robogokon hogy van szívato vagy van egyáltalán mert hidegben nagyon nehezen indul