Az ACcdi elektronikához kell egy a gyújtás alaplapon lévő 300-400V-os tekercs. Ez tölti a kondenzátorát. Ez tulajdonképpen tirisztoros gyújtás. A FET-hez csak az akkumulátor 12V-ja kell, alaplapi tekercs nem. Kell viszont egy 12V-os megszakítós gyújtótrafó (Simson, Trabant, Wartburg).
Ha más nem lesz megoldom így hogy karbis legyen és az ecu is bentmarad, csak a pillangó szelep érzékelőtől így működtetem a karbi schuber -jét mit ebben a videóban látható : http://youtu.be/EXhzRgQld10
Most jut eszembe, mégsem megoldás hogy kiiktassam az ecu-t hisz digitális a km/h -m így nemtudom hogy van e köze az ecu hoz, és hogy működne e anélkül.
Másrészt meg nem akarok 8500as fordulaton motorozni, de 70es henger van a jágányon, hozzá való kipuffal, de hiába mindez ha le fojtja az ecu. Érezhetően menne a motor, de nemtudok mit csinálni. Épp ezért építeném át karbissá a járgányt és szabadúlnék meg az ecu-tól, és az injektoros cuccoktól. Amúgy minden tökéletesen működik rajta, magasnyomású üzemanyagpumpától, kezdve a kompresszoríg, minden, még 50es hengerrel használható is.
Mert jetforce-hoz senki nem tud programot hogy átlőjem a fordulatszám szabájozást mondjuk 11000 re. És igen az olajpumpán elektromosa adagolja az olajat a forgattyús házba, és ott keveredik a benzinnel és a levegővel. Ezt meghagynám a jetforce-nál.
Az olajpumpa nálad ezekszerint elektromos? Egyébként miért akarsz 8501-es fordulattal motorozni? Ha viszont tényleg a leszabályozás a gond, miért nem programoztatod át magát az ECU-t és maradna minden a régi?
Mint mondottam volt valah a kompresszor helyének lesugózását megoldom! Az injektor fej helyének a ledugózását szintén. A további gondom még mindíg a gyújtás elektronika, és az olajpumpa üzemeltetésének a megoldása, úgy hogy az ecu-tól meg szeretnék szabadúlni, mert 8500 fordulaton leszabájoz. Ha benthagyom a rendszerbe az ecu-t, akkor is tudnám működtetni a gyújtást és az olajpumpát, de a fordulatszám szabályozás továbbra is fennáll.
Az én elképzelésem az lett volna hogy az injektoros hengerfejet alakítanám át normál gyertyához úgy, hogy továbbra is injektoros maradna a gép. Vagyis csak a gyertya furata lenne felfúrva, az injektorhoz nem nyúlnék.
Itt a képe, a gyertya egy csavarral és beleragasztva ledugózva, az injektor felfúrva és menetvágva egy normál menetű gyertyának. Használtam is, működik is, más ok miatt cseréltem egy normál hengerfejre.
Megbízhatóbb, de amíg a motorod tipp-topp állapotú, addig nem köpi a gyári vékony gyertyát sem. Mivel vízhűtéses a hengerfej, van rá esély hogy a nagyobb menet vágásakor összeszakad a víz és az égéstér.
Az elektronikával bajban leszel, mert nem kapható boltban. Azaz hazudok, mert utoljára láttam olyat, aki foglalkozik ilyesmivel (Müller Elektronics). Csak a kérdés hogy az adott motor hogyan fog reagálni rá, mert utoljára egy quaddal és egy Müller elektronikával rajtam kívül senki nem boldogult.
Üdv. Ha már kitört a nagy átalakítási kedv, nekem is lenne egy hasonló ötletem, ill kérdésem. Csinált már valaki olyat, hogy injektoros hengerfejet átalakított normál gyertyához? Úgy hallottam, hogy az sokkal megbízhatóbb, mint a vékonymenetes Champion és társai. Ugyanúgy injektoros lenne a gép, csak normál gyertyával.
azt is megtudom csináltatni hogy esztergájoztatok bele dugót, a gondom még mindíg az elektronika ahoz nem értek, mechanikai dolgokat megtudok csinálni, de az elektronika az a mumusom.
Szerintem jobban jár, ha kiveszi, mert kevesebbért esztergályoztat a helyére dugót, mint amennyiért eladja, ha jól működik.
Én mindent kiszedtem a motorból, mindent eladtam és bazi olcsóért relatíve mert egyben, hogy gyorsan és minden, és így is nyertem rajta, hogy megvettem tőled az elektronikát, a karbit, az esztergályos munkadíja, a "normális" hengerfej, stb.
Szerintetek?
Én mindent kiszedtem a motorból, mindent eladtam és bazi olcsóért relatíve mert egyben, hogy gyorsan és minden, és így is nyertem rajta, hogy megvettem tőled az elektronikát, a karbit, az esztergályos munkadíja, a "normális" hengerfej, stb.