Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Piciz nekem a jetforce könyvben nincs leírva ilyen adat a hétvégén böngéztem át és sem a c-tech könyvben sem a tsdi könyvben nincs leírva.
Kinter1 hát persze hogy nem komoly a szigszalag, csak gondoltam viccelődök egyet vele, mert tuti van olyan idióta balfék aki úgy gondolja jó megoldás lehet a papíros megoldást csináltam és szerintem is fordítva lett írva a dolog ezért írtam kapásból a 3mm-t.furcsállottam én is hogy alacsonyabb előgyújtásnál nől a fordulat...de mind1 megértettem a lényegét megszakítós simsonnál, jawa-nál már csináltam. Szóval nem újkeletű nálam a dolog. Csak még nem volt injektoros gép a kezemben amit átépítek. Így ez elégg új pája nekem.
Passz belegondolva igen de az SR könyvében ez volt
Fogod a lendkereket. Bejelölöd rajta a felső holtpontot. Bejelölöd rajta a forgásirányt. Leveszed. Lerakod egy A4-es lapra. Körberajzolod. Fogsz egy szögmérőt és bejelölöd rajta a 17 meg a 20 fokot. Nem bonyolult. Lényeg hogy a szikrát még a dugattyú felső holtpontra érése előtt kapja meg pár fokkal, mert a láng terjedéséhez idő kell. Másképp nem tudom körbeírni, aki ilyenbe kezd, annak azért valamennyire értenie kell a motor működését.
A szigszalag az ugye nem komoly?! A mágneses tér nevetni fog a szigszalagon (merthogy ugyanúgy át fog rajta menni), a fordulatszám meg lerepíti majd a helyéről a ragacsot.
A másodiknál nem hiszem hogy szikrázna, mert annyi idő alatt nem fog feltöltődni a kondenzátor. Viszont nagyobb fordulaton bezavarhatja a cdi-t.
Itt valami probléma van szerintem. A fordulatszám növelésével egyenes arányban szokták növelni az előgyújtást szögét is. Tehát szerintem 3000 f-17 fok, 7500 f-20 fok. http://totalcar.hu/magazin/tec...
még keresgélek megfelelő bovdent, és karburátorovádvát
Aztatat é n is vagy leragasztom stigetelőszallaggal egyszer az egyiket másszor a másikat. Amelyikkel beindúl az a nyerő.
Max hagyd meg a kéket is meg a sárgát is elvileg az első pöcöknél már szikrázni fog így a motor el fog indulni az hogy a kéknél is szikrázik az már nem oszt nem szoroz aztán max meglátod majd ha már üzemképes hogy melyiket hagyd meg végleg már várom a végeredményt
Piciz nagyon löszi a segítséget!
Ha nem válik be akkor max buktam egy lendkereket.
akkor marad a sárga jelölés.
Nos ha jól számolok akkor
3000 fordulaton a 20° az 3,08mm
7500 fordulaton a 17° az 2,23mm
Mivel eredetileg egy számítógép vezérelte a dolgokat nem is biztos hogy ezek a jelek közül valamelyik is gyújtásjelet kreált volna lehet a sok jelből számolt az ecu és az alapján küldte a delejt a gyertyára de mindjárt számolok egyet
mitsuba lendkerékkel van szerelve. 102mm az átmérő.
3mmnél esik egybe a sárga jelöléssel....
2mmnél ide esik
Nah srácok valamit nem értek. A felső holtponttól vissza 1mmre lévő pöcök van a leg közeleb a jeladóhoz. Múltkor rosszúl mértem, és a 2mm nél a 2pöcök közé esik a jeladó. Nah akkor most mivan?
Még a hőérték nem tiszta számomra.
ami most a hengerbe van gyertya az nem végleg van benne csak ilyenem volt itthon és ideiglenesen ezt tettem bele. Ezalapján lemérhettem mekkora gyertyát kell vásárolnom.
srácok holnap lemérem a lendkerék átmérőjét
Pontosan.
Most már csak a lendkerék átmérőjét kellene tudni és ki lehetne számolni a 20° az hány mm a dugón mérve azt hiszem
Kinter1 írását olvasva vettem a fáradságot és utána jártam
20° 3000 rpm
17° 7500 rpm