Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Segítsetek már beazonosítani ezt a sárvédőt. Rallyhoz vettem, nem nem passzol, filccel rá van írva, hogy SR.. De melyikhez??
Jah még a fojadékok feltöltése van hátra.
Már gyakorlatilag vissza van téve a blokk a hejére. Már csak a bobdent kell bekötnöm, és,az autómata szivatót. Minden más megvan. Ezután indítom a gépet. Még nemtudom hogy működik e. Majd kiderűl.
Sziasztok!

Örököltem egy Aprilia SR50-es robogót és segítséget szertnék kérni néhéány infó kiderítésében ami a kötelezőhöz kellene. Sajnos semmi hivatalos papírja nincs meg.
Keresgéltem már itt is és máshol is, de sajnos nem sikerült a megfelelő infókhoz jutnom. Az SR50-es egy régi LF SR 50 AC típús.
Ennek a robogónak az alvázszáma hasonló a #1988305 hosszázolásbelihez: DGM 53700 OM LF*08231xxx*, ennyiből megtudja-e valaki mondani az évjáratot?
Köszi.
Ugyanazt mint egy karburátoros attól függ ha csak kicsit akkor nehezen indúl ha jár nehezen esik vissza alapjáratra gyenge ha olyan mèrtèkű akkor el se indúl
szakik ha azinjektoros motor szimeringes akkor mit produkál mik a tünetei
Vagy egy olyan szálra amin gyújtáson van csak áram
Kösd a világításra az úgyis felkapcsol indításkor aztán kész
Lesz már belőle valami???
akkor gyakorlatilag bármelyik szállra ráköthetem az autómata szivatót?
Mivel ez nem úgy működik mint a simson itt ilyen nincs az összes tekercs sorba van kötve (könyve szerint mármint az sr-nek 140w a generátora) mind az akkut tölti meg a világítást táplálja és a gyújtás akkumulátorról megy
hogyan tudom megállapítani melyik tekercs a gyújtás,a töltés, a világítás.....stb?
Szia. Ezek felújítottak. Forgalmaz zsír újat is. 2000 ft al drágábban!!
Helo szakik hollehet venni jó minöségű nyomástartószelepet venni ???
csak nem voltam biztos a dolgomban így inkább kérdeztem.
kössz urak. Én is így sejtettem.
Mivel csak egy sima fűtès mindegy melyik a + meg a -
Mindegy.
1 kérdés....hogyan tudom megállapítani autómata szivatónál hogy melyik a + szál? 2 színem van zöld, és sárga.
Holmi halandó ember abba bele nyúlni nem tud és nem is érdemes
Szia nem értek hozzá annyira de nem az ECU ban van a hiba,énnálam most javítás alatt van egy Dítech még megnézem a nyomásszabályzó szelepet ha az jó akkor a Kompresszóral lessz a baj termel 5 bart csak szeintem a membrán vissza enged és az lehet itt a hiba .
Gyerekek aki ért hozzá az ecuba mit lehet állitani a motoron pl ul lehet köze a nehezen indulásnak mert én már arra gyanítok hogy valami nincs jol beálitva benne
Akkor örülj neki és használd egészséggel, amíg csak működik. Ritka dolog ha jót találsz. Én eddig csak széthajtott és szétgányolt ditech-et láttam, olyanokat amin a tulaj "kereste a szívatót" és azt sem tudta hogy "1 vagy 2 ütemű-e"...
Nem vitatkozni akarok, volt jó pár ditechem (nrg is ) egyikkel sem volt bajom. Tény, hogy sok a szar, aki nem tudja mire kell figyelni, megveszi és elkezdi vinni ide oda, akik nem értenek hozzá és csak tákolják de ugyan olyan szar marad. A mostanit tavaly előtt nyáron vettem munkábajárni. Féltem hogy valami szart fogok ki és inkább karburátorosat nézegettem csak közben rátaláltam a mostanira nagyon ár alatt vettem, nem volt drága. Úgy voltam vele, ha baja lesz akkor az olcsó vételár miatt nem baj, ha ráköltök 50-60 ezret. De nem így lett, a mai napig tökéletesen működik. Nekem az nem tetszett, hogy egyesek írták,hogy ezt télen nem lehet használni, nem indul be. Hát nekem mindig beindult elsőre, nem kellett vele szenvednim