Egyenlőre maradjunk annyiban, hogy próbálok előre 14-est szerezni, mert számomra sokkal egyszerűbb az installálása és adott esetben az oda-vissza csere-bere! Ha nem sikerül szereznem, akkor visszatérünk rá!
Még mielőtt elkezdenéd számolni a láncszemeket, szólok hogy az én kislánckerekem picit előrébb van mint a gyári blokk esetében, tehát valszeg rövidebb lánc kellesz.
Nem tart sokból egy plusz patentszemmel beletoldani 1-2 láncszemet.
Anno 14 körül volt ez a Superprox. 8-ért postával együtt megválok tőle. Kb 500 km-t mentem vele, nem jött be az áttétel.
Akkoriban még nemnagyon lehetett SXV-hez utángyártott lánckereket kapni, ezért KTM-ét vettem hozzá, a közepéből ezért ki van esztergálva 2 mm, a lyukosztás pedig úgy fest, hogy a kerékagy lyukait kb 3-4 tizedet kifelé meg kell bántani gömbreszelővel. Baja nem lesz tőle, én így jártam el, és utána nagyszerűen vissza tudtam tenni a gyári lánckereket.
Nekem mindenképpen!Csütörtökre mondta a Zoli,tehát akkorra kell autó és futó is.(hétfőn még pontosítunk)De ha van futó akkor Kika is,kertészet is....... Sok lesz 1 napra.
Tudom hülye kérdés, de tudja valaki, hogy mennyi kilómétert szokott bírni nyagyjából egy lánc terepen használva?