Én úgy tudom h üzemórás de nem vagyok benne biztos. Az a hozzászólás tükrözi a motort! Szívem szakadt meg mikor ekkorát csalódtam ebben a motorban. Régi álmom vált valóra mikor megvettem de jobban örültem mikor megszabadítottak tőle.
Saját vélemény ill. tapasztalatot fogok írni. Ezért kövezésre számítok :-)
Szóval, én nagyon de nagyon meg gondolnám. Volt szerencsém vásárolni egy 450 es rxv-t. Bánom h aznap felkeltem. Nagyon keveset tudtam használni. Állandóan baja volt. Hol az olaj fojt belőle hol az önindítót kellett cserélni nekem 2 szer. ( típus hiba ). A szabadonfutót is 2 szer kellett cserélnem. És hozzáteszem kb 5 üzemórát használtam. A szervizelése sem egyszerű mert 5 motor szerelőből 4 elhajtott ahogy kimondtam h rxv. Én nem márkaszervizben szervizeltem de hivatalos áprilia szerelővel. Amikor működött a moci akkor nagyon ott voltm jó futómű, fékek nagyon jók. A teljesítmény meg valami elképesztő. ha sok pénzed van és szeretnél sokat találkozni a motor szerelővel akkor hajrá
Beszéltem már 2 emberrel,5-6 ezreket beszélgetnek a használt hátsóra. Újat vettem 7-ért,akkor használtért nem adok ötöt meg posta vagy benya stb. Igaz ezt az újat fel is raktam szettben a mocira.De attól függetlenül még az a lánc amit levettem abban van még vagy..........1500 km.
Érdekelne ez a vas, nem kicsit:) tudnátok írni egy kis infót?
Az érdekelne hogy mekkora a minimum és a maximum fogyasztása, és hogy mennyire szervizigényes? gyakran kell e szerelni? és mikre kell odafigyelni?
Nagyon megköszönném ha tudnátok pár sort írni erről a gépről:)
Sikerült, már 2X is Amit vettem alaplapot rossz volt a jeladója és nem indult be a motor, de közbe megjött a gyári szimering is, így akkor már kicseréltem még egyszer Szimeringből jó a sima csapágybolti vitonos, ugyan az csak a gyári 5,5 széles, amit adnak meg 5 ös, a gyári szimering ~6 ezer ft a csapágyboltba meg ~1000 ft.
[3778] hozzászólásba mellékeltem egy képet még gyári állapotban, na úgy áll rosszul! gyárilag a rugó kifele áll (rosszul) ami rányomja a szimering ajkát.
Valaki kérdezte egyszer,hogy a gyári láncszett mennyit bír? 7100 km-t. Igaz egyszer cseréltem első lánckereket,a hátsó meg most adta meg magát. Ha lesz 1 szar hátsó akkor azért még a láncot visszadobom,mert az még használható.Most pedig kapott 1 520 ZVM -X 75 le fölötti láncot.Kíváncsi leszek mit bír!?
Kiveszem,telefon és ha van akkor azért majd megmutatom nekik. Még jó,hogy vittem a quadét is,mert a számozás az oké volt,csak 48 helyett csak 46mm volt. Azt a 2mm-t is én láttam meg szerencsémre. Pedig a számok egyeztek.
Igen, a csapágyról! Azért írj fel minden adatot a csapágy oldaláról, mert ami nekünk laikusnak csak "leltári számnak" tűnik az értékes infó lehet a szakembernek! De az a leg biztosabb, ha elviszed a csapágyakat és a porvédőket is...!
A kerék csapágyról beszélünk iga? Ez elég érdekes. De most akkor elég a számozását mondani nem? Majd tudják,hogy mi a jó. Hú,este van. Nem fog már az agyam.
Olvastam 3 adik oldalon 46 os hozzászólást hát nem egyszerű... Az aprilia megoldja hogy a markaszervizhez kösse az embereket :/
Szóval, én nagyon de nagyon meg gondolnám. Volt szerencsém vásárolni egy 450 es rxv-t. Bánom h aznap felkeltem. Nagyon keveset tudtam használni. Állandóan baja volt. Hol az olaj fojt belőle hol az önindítót kellett cserélni nekem 2 szer. ( típus hiba ). A szabadonfutót is 2 szer kellett cserélnem. És hozzáteszem kb 5 üzemórát használtam. A szervizelése sem egyszerű mert 5 motor szerelőből 4 elhajtott ahogy kimondtam h rxv. Én nem márkaszervizben szervizeltem de hivatalos áprilia szerelővel. Amikor működött a moci akkor nagyon ott voltm jó futómű, fékek nagyon jók. A teljesítmény meg valami elképesztő. ha sok pénzed van és szeretnél sokat találkozni a motor szerelővel akkor hajrá
Melyik?
Érdekelne ez a vas, nem kicsit:) tudnátok írni egy kis infót?
Az érdekelne hogy mekkora a minimum és a maximum fogyasztása, és hogy mennyire szervizigényes? gyakran kell e szerelni? és mikre kell odafigyelni?
Nagyon megköszönném ha tudnátok pár sort írni erről a gépről:)
[3778] hozzászólásba mellékeltem egy képet még gyári állapotban, na úgy áll rosszul! gyárilag a rugó kifele áll (rosszul) ami rányomja a szimering ajkát.
De akkor majd a boltban eligazodnak rajta.