Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na! zsír megyek a bankba.. rabolni
viccen kívül.. megdobbant a kicsi szivem.. báár.. 550 mégiscsak.. tudod.. minél nagyobb na jó..
Akkor az biz nem hiba mentes!
Aprasaki nak Kawasaki blokk van benne ott 40000 még vizpupát sem cserél.
Ez kié? Fenntartásaim vannak a motorral kapcsolatban!
Ez a térkép nem jól sikerült! Pff!
https://maps.google.hu/?ll=47....
Ez a lőtér.
https://maps.google.hu/?ll=47....
És valahol itt van a nyomvonal kezdet.
Ilyen bunkesz óra van rajta,azzal lett valami és cserélni kellett.Ilyen főbb cuccokra gondoltam,mint a dugattyú.Vízpumpa azért biztosan cserés volt már.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rxv_450_rxv_550-672800
0
Figyi csak! Ha oda jutottál,hogy....akkor szólj! Így is sok a 2 motor,a 3 pedig......2 dísznek lenne.
És még egy vizpumpát sem cserélt még?
Milyen óracsere?
Nem tudom,azon a nyomon még csak 1szer voltam.Kaddal ugye nem lehetett menni rajta. De lőtér az ott van a nyíl alatt. A nyom pedig ott kb.
https://maps.google.hu/?ll=47....
óóó. na mindegy majd hátha találok valami hasonlóan jó vételt
Én tudok egy 520-t,ha minden igaz (óra cserékkel stb) kb.50000 van benne gyári dugóval! De olyan a tulaj is,nálunk nem birná addig,pedig a motor a szemünk fénye!
De ott nem emlékszem nagyfeszre!
Ott én egy elkeritette erdőre ahol Muflonok laknak!
exc 500-zal szemezgetünk mi is.De másnak a szarja nem kell,újra meg............!Egy 32km-eset jó áron bevállalnék
Nos azért ez egy verseny enduro vagy mifene!
És ebben a kategoriában a DR-Z kivül más motort még nem hallottam ami elment volna hiba nélkül 40,000 km.
2 ütem nekem nem. De szerencsére nem vagyunk egyformák!
4000-nél másoknak már.......Én erre gondoltam!
Tény, hogy a 2006-2007-es széria nem sikerült tökéletesre az Apriliának. Tudom nem vígasz, de váljék mentségére a márkának, hogy hosszú idők ota az első szériája az enduro kategoriában és hát minden márkánál előfordul ilyenkor, hogy becsúszik egy-két baki a pioneer-ek között, pláne ha üzemórás versenymotorról van szó és abból is egy kuriózum (V2)!
Én inkább arra lennék kiváncsi (mivel én is érintett vagyok), hogy miután utólag javítva lettek a 2006-2007-es széria gyermekbetegségei (olaj-víz, önindító), utána jelentkezett e valami probléma, vagy onnantól probléma mentesen működött tovább a teknika?
Természetesen tulajdonosi tapasztalatra lennék kiváncsi és nem légből kapott elszólásokra!
Ugye! Semmi baj!
Csatlakozom az elöttem szólokhoz gyakorlatilag 8000km mentem vele.
Mióta meg lett bütykölve rajta minden gyermek betegség.
Nekem is egyszer kiment a bizti a ventilátornál felfor de mivel ez pont a Duna mellett volt így nagy gond nem volt és van úgye tartalék bizti! ez azért történt mert én hajlamos vagyok szopos helyeken menni nagy sárban is néha és raktam fel másikoldalra is ventilátort nem birta a bizti most nagyobb vant bent jó is!
Nézegettem már én is KTM 450 Factoryt csak az lenne a harmadik de olyan irreálisan drága hogy szerintem nem lesz!
Akkor rám gondoltál tegnap? Vagy tegnap előtt?
Tervben van 1 másik endúró is,így már akkor jobban.Báááááár...................neeeeem! Sajnálom! Ő az én kis szerelmem!Ma vettem hűtő védőt,új endúró szett is van.......minden ami csak kell 1 motornak!Minden! Ez is a baj! Bár ez nem baj.
2 ütemben is vannak kivételek, az enyémen csodálkoznál hogy mennyire nyomatékos és kezes is egyben alul is.
Az EXC sorozat ezért tetszik, nagyon pozitívan csalódtam benne.
Tavasszal szeretnék bele egy EXC 360ccm blokkot közútra azt lesz erezd el a hajamat.
Előre leszögezném, hogy tisztában vagyok a típus hovatartozásával, és nem célom fikázni. De: Úgy írod ezt a 4000 km-t, mintha minimum 40000 lenne. Szinte most lépett ki a bejáratós korszakából. Majd 14000 hibamentes megtett km után üljön ki az elégedett mosoly az orcádra! Úgy legyen!
ha eladod szólj!
Igazad van elba...tam RÁD nál a kanyarban le kell menni egyenesen!

https://maps.google.hu/?ll=47....