Ugye,hogy lehet hallani rendesen? Az enyémen silmoto van,de csendes.Bár ha a quaddal összehasonlítom akkor az már majdnem sok. Ösvényen nem is kell hangzavar!
Ja és a Szelep emelőtöke na az is megkopik illetve le jön róla az a kemény anyag kromozás vagy mi az is 0szériás probléma na azt meg kéne nézni a tieden, nekem cserélve lett!
Én egy picit különc vagyok.
Nekem Selénia Racing 10-60 van a motorban.
A váltoban pedig most Liqui-moly van váltó olaj jó drága az öcsém Subarujábol maradt!
Szelep állitást most tervezem de állitolag ha már nem nagyon van hézag nem indul be meg durrogni fog!
Oké köszi a tanácsot most így jónak bizonyul ezzel az iridiummal is, de akkor legközelebb ha szükség lesz rá olyan két pólusút fogok bele venni!
Ha olcsóbb az sem egy hátrány!
Olajat milyet szoktál belerakni motorba-váltóba? Én most a gyárilag előírt Agipot raktam bele. Vagy érdemesebb a Motult?
Nagyobb átvizsgálást pl vezérlés, szelep milyen időközönként érdemes ellenőrizni, vagy van még más is amit érdemes figyelni?
Bocsi a sok kérdésért, de nem tudok még túl sokat a típusról!
sx 360.. szintúgy.. elaszkadt a jhajtókar 1 évs korában.. vit mindent..dugó heneger hengerfej blokkk mindkét oldal..
sx 380... mindnek kitörik a blokkból a berrugórendszer közőfogaskerék tengelye.. és akkor óver..+ álandóan szopatott a berugórendszer valamely alkatrésze...kilincs büytök.kettő.. tűgörgő...3szor okozott motormegállásos hibát
de vannak olyan hibák..amik az sx 525nél is..hogy kijavitja az ember ..és utána... 1000óra hibátlan üzem..na azt már szeretem..
figyu.. a legjobb gépem..az a berg 650 limited edisön fostalicska 200-3as volt.. ott minden 2dik hegyi motorozás azzzal végzödött..hogy vissazvontttk a kocsihoz..na jó nem minden másodiknál vontattak..mert volt hogy el kellet menni érte kocsival
de l fc 450 meg 3 ,5 év alatt..soha de soha nem robbant el!pedig volt olyan hogy 2dl vizzel értm haza vele..és akkor sem lett semmmi baja neki...
ktm ami most van.. már nem volt benne blkkkszám..mert mint kiderült ..0,5 éves korában már úly blokkot kapot ...hogy miérthát biztos... mert megbiz6ó volt
sx 144-150 dugószakadásos gépek..egy rakat szar..haver most költött rá és 2 órát nem ment az úly dugóval és szétrepült neki...
ugyhogy...ipari hulladékokkal teli a piac...
az már meg volt ..tegnap.. lyó nagy faxverés volt
de vide arról nix..csak za egy 7tel ezelőttiről...
de felrakom had nézzétek..ez mondjuk ktmes fax verésl de lehet élvzni foglyátok.. http://youtu.be/RaXc0Ne_80o
Nem érdekelnek csak gondoltam meg viccelem én is öket!
Érdekes hogy vagy 12éve foglalkozom komolyabban mocikkal minden félén ültem vagy hallotam már róla tulajdonosi véleményeket de valahogy nem vesz rá a lélek hogy más fórumokon fikázkassam öket pláne úgy hogy még nekem nem is volt!
Baráti körben volt Berg és KTM is többet szögeltük öket mint az enyémet. Irhatnék érdekességeket én is azokban a fórumokban de valahogy nem érzem ezeket vagy lehet én vagyok a nem normális és iragatnom kéne!
Egyébként a gyertya nem a leg jobb kéne bele egy másik olcsobb és szerintem jobb az NGK katalogus már azt irja bele dupla negytív elektrodást! Már volt itt régebben szó rola nekem még jobb lett a hideg inditás!
az nem hiba...
ez olyan egybe olaj wízteres motor.. ezek gyárilag ilyenek..
3000km a bejáródásai periódusa..és akkor enegedik össze a vizet az olajjal a komplex kenési-hűtési rendszer akkor tökéletesedik
Ez biztató! Köszönöm szépen!
Arról is olvastam, hogy kevesebb gond van a 450 essel mint az 550 el
Nekem is jól szuperál a gép lekopogom, hidegen indult kicsit nehezen.
De a gyertyák cseréje és az önindító tekercséles ezt kiküszöbölte.
DRZ-t volt az elsődleges célom vásárlásnál, de rátaláltam erre, és nagyon megtetszett nem bántam meg, hogy erre esett a választásom
Csak a fórumokat olvasva kicsit kezdtem megijedni a típustól, de most megnyugtattál!
Ez mennyire bonyolult művelet? Ki kell venni a blokkot vagy hozzálehet férni valahogyan a szelepfedelekhez?
Nekem Selénia Racing 10-60 van a motorban.
A váltoban pedig most Liqui-moly van váltó olaj jó drága az öcsém Subarujábol maradt!
Szelep állitást most tervezem de állitolag ha már nem nagyon van hézag nem indul be meg durrogni fog!
Ha olcsóbb az sem egy hátrány!
Olajat milyet szoktál belerakni motorba-váltóba? Én most a gyárilag előírt Agipot raktam bele. Vagy érdemesebb a Motult?
Nagyobb átvizsgálást pl vezérlés, szelep milyen időközönként érdemes ellenőrizni, vagy van még más is amit érdemes figyelni?
Bocsi a sok kérdésért, de nem tudok még túl sokat a típusról!
Mossmá tuggya MINDENKI hogy AZ a JÓ ami neked van,az a SZAR amire te azt mondod...és az a FRANKÓ amit TE mekegsz...öjöm é bódottá!
Érdekes módon MÁS is fel tud menni a HEGYRE...vagy az csak TRÜKK? hipp hipp BARBATRÜKK....
NETÁN SZEMfényvesztés?
sx 380... mindnek kitörik a blokkból a berrugórendszer közőfogaskerék tengelye.. és akkor óver..+ álandóan szopatott a berugórendszer valamely alkatrésze...kilincs büytök.kettő.. tűgörgő...3szor okozott motormegállásos hibát
de vannak olyan hibák..amik az sx 525nél is..hogy kijavitja az ember ..és utána... 1000óra hibátlan üzem..na azt már szeretem..
de l fc 450 meg 3 ,5 év alatt..soha de soha nem robbant el!pedig volt olyan hogy 2dl vizzel értm haza vele..és akkor sem lett semmmi baja neki...
ktm ami most van.. már nem volt benne blkkkszám..mert mint kiderült ..0,5 éves korában már úly blokkot kapot ...hogy miérthát biztos... mert megbiz6ó volt
sx 144-150 dugószakadásos gépek..egy rakat szar..haver most költött rá és 2 órát nem ment az úly dugóval és szétrepült neki...
ugyhogy...ipari hulladékokkal teli a piac...
Ilyenem van nekem is a jó kis Aprilia nyergében!
nekm ezek vannak..ugyhogy nem vagyok troll . .csak simán..gyÖkér
de vide arról nix..csak za egy 7tel ezelőttiről...
de felrakom had nézzétek..ez mondjuk ktmes fax verésl de lehet élvzni foglyátok..
http://youtu.be/RaXc0Ne_80o
Érdekes hogy vagy 12éve foglalkozom komolyabban mocikkal minden félén ültem vagy hallotam már róla tulajdonosi véleményeket de valahogy nem vesz rá a lélek hogy más fórumokon fikázkassam öket pláne úgy hogy még nekem nem is volt!
Baráti körben volt Berg és KTM is többet szögeltük öket mint az enyémet. Irhatnék érdekességeket én is azokban a fórumokban de valahogy nem érzem ezeket vagy lehet én vagyok a nem normális és iragatnom kéne!
Igazi motoros arcok lehetnek!
Vagy unatkoznak, csak azt nem értem miért nem verik ki
maguknak!
ez olyan egybe olaj wízteres motor.. ezek gyárilag ilyenek..
3000km a bejáródásai periódusa..és akkor enegedik össze a vizet az olajjal a komplex kenési-hűtési rendszer akkor tökéletesedik
Arról is olvastam, hogy kevesebb gond van a 450 essel mint az 550 el
Nekem is jól szuperál a gép lekopogom, hidegen indult kicsit nehezen.
De a gyertyák cseréje és az önindító tekercséles ezt kiküszöbölte.
DRZ-t volt az elsődleges célom vásárlásnál, de rátaláltam erre, és nagyon megtetszett nem bántam meg, hogy erre esett a választásom
Csak a fórumokat olvasva kicsit kezdtem megijedni a típustól, de most megnyugtattál!