Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy mondod! Emelkedőn néha kínlódok én is.Nekem majdnem olyan,mint a 2 ütemű amit nem szeretek!
Direkt 2008-ast választottam,mert úgye ezek már ha minden igaz akkor jobbak! De terepre sok! Nem mondom,hogy nem venném meg megint,.........de megvenném! Már csak 1 normális gyújtás térkép kell rá!
Hát igen mindenből ki lehet fogni a rosszat de, attól még nem az egész típus rossz.
Persze vannak olyan szériák lásd 2006-2007 550 széria aminek voltak betegségei, úgy látszik a tiednél ezeket már javították.
Én is imádtam a V2 viselkedését persze csak könnyebb terepen, nekem túl vad volt.
A befecskendezése végett nyers, amíg mások finoman felmásztak a dombokra én azzal küzdöttem hogy az elejét próbálja lenyomni vagy a seggét próbáljam kordába tartani.
Nem volt egyszerű vele az élet, de amikor jött egy kisebb egyenes vagy emelkedő ott vitt mindent, sehol nem volt senki max a port nyelhették annyira vehemens volta gép.
Szóval kettős érzés keringett mindig bennem, közúton tudom hogy iszonyat jó motor, inkább oda való.
Ahogy tetszik mondani Kisasszony!
Nincs a narinak semmi baja, meg az Apriliának sem.. Mindenhol előfordulhat hiba, de azért nem kell kollektívan az egészet leszarozni
Ezért vet engem szét az ideg amikor valaki hallomásból szarozza! Nem rád gondoltam. Tudnék én is példákat mondani,de én nem szarozok le semmit! Van olyan motor amire nem ülnék,inkább nem motoroznék de attól nem szar!Dehogynem! Narancsárgákról is,de megtartom magamnak.Mindenki azt vesz ami neki tetszik.
Az nem rossz, ha mindegyik régebbi típussal ennyi gond lenne akkor nem tartanák őket megbízhatatlan gépeknek.
Na akkor!2013 június 1. 32 km,karcmentes......mint a boltban! Másnap 2 borda és a derekamat is szétütöttem,a quaddal nem lett volna semmi gond. 2900 km-nél 1 emelkedőn felfelé menet átemeltem a fejem fölött a motort vissza-le......semmi gond,irány haza.Legközelebb 1 ösvényen felforrott a víz,mint kiderült a ventilátor lapátra ráhajlott a keret és megszorult.Ekkor az olajgombának is annyi lett a melegtől.Biztosíték csere,keret igazítás és megoldódott!Erről az Aprilia nem tehetett! 3400km-nél elszakadt a kuplung bowden,megfoskeroltam és már jó az is.Az,hogy letört már 2 hátsó lámpa ,2 alcsi kézvédő már elhajlott az megint nem a motor hibája hanem az enyém!
Összességében a bowden szakadás volt eddig és már le is kopogtam!
Írhatnál róla engem nagyon is érdekel mit fejlődött a 2006os szériához képest a 2008, 2006os 550nel sok volt a gond nem csak nekem másoknak is.
Majd egyszer leírom én is ide (ha kíváncsi rá valaki),hogy a 2008-as rxv 550-emmel mi a helyzet.Most júniusi vétel,32km volt benne ami mára felkúszott 4000-re. Mert ilyen szar-olyan szar. Én meg azért is
Bár szerintem is sok terepre,de olyat nem veszek ami nem tetszik!
Kosdon is van lőtér? Térképen ....úgy,mint én a múltkor neked?
Na ezért van 450 esem!
Az RXV élményfakasztó motor akkor amikor rendesen üzemel.
Én is imádtam amikor ment és nem volt vele semmi baj, igaz az ritka pillanatok egyike volt.
De az biztos hogy az 550 egy vadállat a szó szoros értelemben.
Fenyvesi Feri mondta róla amikor kipróbálta a CRF450R után hogy basszam meg ez nem terepre való. Menjek vele műútra oda brutál jó de terepre iszonyat sok.
én az RXV-t dicsértem
Úgy látom a KTM fórum is itt fórumozik ott nincs semmi izgi.
Nem ez ott van Kosd közelében a lőtér felett!
Jóvanna...ÚCCSE mondod meg hogy MI bajod vele...KIS titkolózós..
ez tipikusan a szabadulós volt.. eddig minden adás-vételemnél korrekt emberekkel találkoztam, de itt kihagytam volna a személyes kontaktust

amúgy a motorral semmi bajom. csak jó lenne mellé egy enduro... majd eccer
IJJEN VAN...de ijjenkor ERŐT kell veni magán az embernek és a MOTORRA koncentrálni...bár ijjenkor már NEM könnyű...

Nekem is volt MÁR ijjen esetem...de MAGA a motor jó volt...és inkább TÜRTŐZTETTEM magam...de úgy hogy minnél előbb szabadujjunk...

És van a MÁSIK véglet...akivel még ÓRÁKAT lehet beszélgetni utána...
a motor megérte az árát (mondjuk adhatta volna bele azt a kopott sportdobot..) de annyira unszimpatikus volt a tulaj hogy majdnem sarkon fordultam.
amúgy MI nem teccik benne?
EL vót az ájulva CSEPPET...ECCER beszéltem vele...

ÚGY érzed SOKÉ vetted meg?
A probléma gyökere szerintem ott van, hogy többségében neked is "sártúró" motorjaid voltak eddig és most, hogy aszfaltbetyárjány lettél, hiányzik a "humusz" a vérkeringésből!
"Mert a szurok csak nyáron folyik"!
Persze imádunk túrázni is, de az nem kompenzálja az 1 henger feelingjét és a röpködő öklömnyi sárdarabok káprázatos látványát, miközben a hátsó kerék az első mellett megy...
igazad van.. de még az idei szezonra mindenképp marad

azt adhatja is annyiért, részemről rajta marad.. így is túl sok pénzt kapott tőlem
...vagy csak te is úgy vagy vele, mint én a Busával, hogy jó-jó, csak nem dobálja a hátamra a sarat...!
jó-jó, de az máshogy volt jó nem folyok bele, a lényeg hogy sajnálom hogy eladtam