Ahogy mondod! Emelkedőn néha kínlódok én is.Nekem majdnem olyan,mint a 2 ütemű amit nem szeretek!
Direkt 2008-ast választottam,mert úgye ezek már ha minden igaz akkor jobbak! De terepre sok! Nem mondom,hogy nem venném meg megint,.........de megvenném! Már csak 1 normális gyújtás térkép kell rá!
Hát igen mindenből ki lehet fogni a rosszat de, attól még nem az egész típus rossz.
Persze vannak olyan szériák lásd 2006-2007 550 széria aminek voltak betegségei, úgy látszik a tiednél ezeket már javították.
Én is imádtam a V2 viselkedését persze csak könnyebb terepen, nekem túl vad volt.
A befecskendezése végett nyers, amíg mások finoman felmásztak a dombokra én azzal küzdöttem hogy az elejét próbálja lenyomni vagy a seggét próbáljam kordába tartani.
Nem volt egyszerű vele az élet, de amikor jött egy kisebb egyenes vagy emelkedő ott vitt mindent, sehol nem volt senki max a port nyelhették annyira vehemens volta gép.
Szóval kettős érzés keringett mindig bennem, közúton tudom hogy iszonyat jó motor, inkább oda való.
Ezért vet engem szét az ideg amikor valaki hallomásból szarozza! Nem rád gondoltam. Tudnék én is példákat mondani,de én nem szarozok le semmit! Van olyan motor amire nem ülnék,inkább nem motoroznék de attól nem szar!Dehogynem! Narancsárgákról is,de megtartom magamnak.Mindenki azt vesz ami neki tetszik.
Na akkor!2013 június 1. 32 km,karcmentes......mint a boltban! Másnap 2 borda és a derekamat is szétütöttem,a quaddal nem lett volna semmi gond. 2900 km-nél 1 emelkedőn felfelé menet átemeltem a fejem fölött a motort vissza-le......semmi gond,irány haza.Legközelebb 1 ösvényen felforrott a víz,mint kiderült a ventilátor lapátra ráhajlott a keret és megszorult.Ekkor az olajgombának is annyi lett a melegtől.Biztosíték csere,keret igazítás és megoldódott!Erről az Aprilia nem tehetett! 3400km-nél elszakadt a kuplung bowden,megfoskeroltam és már jó az is.Az,hogy letört már 2 hátsó lámpa ,2 alcsi kézvédő már elhajlott az megint nem a motor hibája hanem az enyém!
Összességében a bowden szakadás volt eddig és már le is kopogtam!
Majd egyszer leírom én is ide (ha kíváncsi rá valaki),hogy a 2008-as rxv 550-emmel mi a helyzet.Most júniusi vétel,32km volt benne ami mára felkúszott 4000-re. Mert ilyen szar-olyan szar. Én meg azért is
Bár szerintem is sok terepre,de olyat nem veszek ami nem tetszik!
Az RXV élményfakasztó motor akkor amikor rendesen üzemel.
Én is imádtam amikor ment és nem volt vele semmi baj, igaz az ritka pillanatok egyike volt.
De az biztos hogy az 550 egy vadállat a szó szoros értelemben.
Fenyvesi Feri mondta róla amikor kipróbálta a CRF450R után hogy basszam meg ez nem terepre való. Menjek vele műútra oda brutál jó de terepre iszonyat sok.
A probléma gyökere szerintem ott van, hogy többségében neked is "sártúró" motorjaid voltak eddig és most, hogy aszfaltbetyárjány lettél, hiányzik a "humusz" a vérkeringésből!
"Mert a szurok csak nyáron folyik"!
Persze imádunk túrázni is, de az nem kompenzálja az 1 henger feelingjét és a röpködő öklömnyi sárdarabok káprázatos látványát, miközben a hátsó kerék az első mellett megy...
Direkt 2008-ast választottam,mert úgye ezek már ha minden igaz akkor jobbak! De terepre sok! Nem mondom,hogy nem venném meg megint,.........de megvenném! Már csak 1 normális gyújtás térkép kell rá!