Nekem is szimpatikusabbak a gyári megoldások, de akkor nem csak a kapcsoló kell hozzá, hanem a műszerfal alá is kell valamilyen kütyü ! Bár abban is van igazsága az útmutató írójának, hogy a bal oldalon a gyári térképválasztó kapcsoló nem esik annyira kézre, mint a jobb oldali vészleállító!
De az még mindig nem tiszta a számomra, hogy mikor lehet térképet váltani?, Álló motornál, vagy járó motornál, akár menet közben is?
Nem tudom pontosan, ill. biztosan állítani, hogy így van, de ennek ellenére biztos vagyok benne, hogy megoldható így is, mivel a map switch csak 1 egyszerű két állású kapcsoló, az ecu meg 2006-tól fogva programozható 2 mappásra. DE én ennek ellenére mindig a gyári megoldások híve voltam, és egy kormánykapcsoló szerintem max 10.000.-ft lehet. azaz én biztosan feltenném a megfelelő kapcsolót, és nem az áramtalanító gombot hekkelném meg.
Szia!
Olvasgattam ezt az utólagos map switch beépítést és ha jól értelmezem poor angol tudásommal a leírást, akkor kétféle lehetőség van, egy gyári és egy "sufnitunning"?! Valóban ilyen egyszerű lenne a házi megoldás, hogy a vészleállító gombot lehet bekötni mindenféle segédanyag nélkül és csak a computer csatlakozóján a 4-es vezetéket kell átdugni a 3-as helyre és a szervízben rátőltetni a dual maps-t?!
szia! bocs, hogy belekotyogok, szerintem attól készültök rendelni(deepcreekarcticcat) , akitől pár napja rendeltem.... érdemes alkudozni vele, nekem minden tétel árából engedett kb. 10-15 százalékot. ne felejtsétek ki a számításból a vámot sem! üdv.
Kapcsoló nélkülit mondok (teli tanktól teli tankig és osztok!) max 6,5 liter,ha ösvényen vagyunk akkor bemegy a 10 is.
Szoktam arra felé is barangolni!
Azt meg köszönöm, ha legközelebb megfigyeled...!
Fogyaszás, hogy alakul nálad? Van különbség fogyiban a két állás között?
Apropó..., te szoktál Fót és környékén motorozni?
Akkor kapcsolom amikor akarom és nem veszek észre semmit. Bár eddig nem is igazán foglalkoztam ezzel.Nem veszek észre semmit,akkor azért inkább light. Ha legközelebb ráülök akkor majd próbálgatom és leírom.
Én nem veszek észre semmit! (Light-on van,mert még "sok" az is) Vettem 1 kipuff rendszert is,na majd hozzá állítják a Hold utcában(vagyis Újpesten). Addig pöcc-röff volt,állítás után azóta hidegen csak szívatóval indul. Melegen már indul,de lóerő hiányban szenved 10-20 méterig majd egyszer csak hirtelen megindul és OK minden!
Valakinek van üzemmód kapcsolós Rxv-je vagy Sxv-je? Mekkora a különbség a két gyújtástérkép között erőben és teljesítmény leadásban? A fogyasztás hogyan alakul a két térképnél? Lehet váltogatni a térképek között menet között, vagy le kell hozzá állítani a motort? A hidegindítás milyen mind a két gyújtástérképnél? ...bár azokon a típusokon már van a légszűrőházon szívató!
Ebayen nem találtam most de a cikkszáma magának a kapcsolónak: 858247
Lehet érdemes megkérdezni Aprilia szalonba hátha nem horror az ára, de szerintem megegyezik egy sima leállító kapcsolóval, szóval csak az a lényeg ne nyomógomb legyen hanem kapcsoló.
Úgy látom, hogy te vagy műszakilag a legjobban tájékozott ezen a fórumon.
Múltkor már beszéltük, hogy a 2006-2007-es évjáratú Rxv-be is be lehetne építeni a Ecu mode switch-et és a Ecu-ra fel lehet tőlteni a dual Maps-t!?
A kérdésem a következő lenne, hogy találkoztál már valahol ilyen eladó kapcsolóval valamelyik hirdetési oldalon? Ha esetleg te, vagy valaki tud ilyen eladó kapcsolót az kérem jelezze felém!
Bár abban nem vagyok teljesen biztos, hogy elegendő csak a kapcsoló, vagy kell hozzá valamilyen kiegészítő kütyü is?
Nagyon szeretnék egy ilyen kapcsolót beépíteni, mert az 5.5 (nekem) terepen egy "kicsit" sok (oda lenne jó a Soft mód), viszont (Hard módban) egy Supermoto szettel (amit szintén tervezek vásárolni a közeljövőben) nagyon nagy élményfaktor lenne aszfalton, így abszolút 2in1 lenne a gép!
Ebayen van egy emberke akinek most elég sok sxv cucc van eladó, sajna amerikai, így áfa valószínűleg rájön, de van egy ritkasága is, bárt azok aranyáron link
De az még mindig nem tiszta a számomra, hogy mikor lehet térképet váltani?, Álló motornál, vagy járó motornál, akár menet közben is?