Hali!
Gyárilag is 98-as benzint használtak hozzá. Tankon is van egy matrica valami ilyesmi h "Unleaded fuel only 98".
BalázsFTC:
Alapjáratot és levegőt egyszerre állítunk.
125-ös RX ről beszélünk? mert akkor annak kurva kevés a 24-es karbi.. 28-as jó de inkább 32-34 kell rá. Egyébként a karburátor tiszta? lehet hogy van az alapjárat fúvókában valami mikrodzsuva..
Sziasztok,hogy lehetne dellorto phbl 24es karburatoron alapjaratot feljebb allitani?Apum azt mondta maxra bevan tekerve de kicsit igy is alacsony.Ha berakam 1esbe huzni kell a gazt mert lefullad.Es szivato nelkul se indulna mindig eloszor,van amikor azzal se,neha meg tokeletes.Na meg hogy az hogy kisebb fordulaton nem nagyon akar menni ..
Múlt hétvégén nekem is elvitték a motoromat.
Utódnak én is nézegettem a négyszázas DR-Z -ket, de ahhoz még gyűjteni is kellett volna, meg nem is biztos hogy kellene akkora. Főleg, hogy motorozásra van két másik a garázsban, az enduró csak bohóckodásra kell.
Maradtam a 125-ös mellett és vettem egy EXC. Sokat még nem mentem vele, de nagyon tetszik. A futómű, a rugózás, irányíthatóság klasszisokkal jobb az Apriliához képest, egyenlőre nagyon élvezem!
Eladtam a motort, mától már nem vagyok rx 125 tulaj.. 155.000 be vitték el úgy, hogy hajtókaros volt, fékbetétek szarok voltak, teleszkópok szimeringesek.. 170 re tartottam.. 2000 km hiba nélkül. kb 260 ezerbe volt nekem. És hogy megérte? Nemtudom.. mikor ment akkor egy életérzés volt vele menni, de állandóan volt rajta mit csinálni, de minden rosszabn van valami jó, legalább Peti és a rajzok segítségével legalább sokat tanultam Az összes többi 125 ös motort odabasztam vele, dtket power nélkül is.. Rs blokk miatt, vagy a túlméretes dugó miatt meg a 16 os első lánckerék miatt, nem tudom végsebessége 145 km/h volt .. Egy életérzés volt, nagyon bánom, hogy nem tudtam többet menni vele.
Következő motort nemtudom, ha sikerült volna eladnom 2 kiló fölött ,akkor egész nyáron való robotolás után egy rendszámos DR-Z 400-at vettem volna de így.. ötletem sincs.. Motor nélkül megőrülök
Még a power hiánya nem is okozna gondot ha a henger kialakítása olyan mint a többié,max alacsony fordulatszámban lenne gyengébb...Kipufogóba szerintem is érdemes lenne fojtás után kutatni,nincs e szűkítő és egy nagyobb bontott karburátor se vészesen drága(15körül van) 28as vagy akár 32es 34es is!
Ha nincs kimunkálva a helye, akkor másik henger kell plusz ugye a power szelep, bowden, elektronika, behúzómágnes stb... A karbiból is kéne rá egy 28-as vagy 32-es amikkel kijött gyárilag az rx. Nagyon sok pénz, inkább ne nyúlj hozzá, használd így ahogy van.
Powere hol van ennek?Amikor húzom neki a gázt néha kicsit rángat vagy mint ha 1 adott ponton nem húzna rendesen,de majd holnap megnézem.Szerintem karburátor nem a legjobban van beállítva mert alapjárat is elég alacsony...:/
Úgy tudom hogy igen, le vannak fojtva, a következőket kéne megnézned:
-power rendszer van-e ( úgy tudom hogy gyárilag nincs rajtuk)
-mekkora/milyen karbi van rajta és milyen fúvókák vannak benne
-nincs-e szűkítő a henger és a rezonátor közt, vagy a karburátor és a szívócsonk között, esetleg magában a rezonátor belsejében
Azt nem értem pontosan, hogy hogy rázkódik csak az eleje, és hogy van köze a motor fordulatszámához.
Sziasztok,vettem 1 etx 125-ös motort amit mx-nek hirdettek :D No mindegy,az lenne a kérdésem hogy ez levan-e fojtva a rx-hez képest?Illetve miért van az hogy alacsonyabb fordulaton az eleje rázkódik kicsit,érezni nem csak hallani lehet meg a km óra le akar esni a helyéről ami semmit nem mutat :/ :))
Lehet a zsák krumplit meg a PB-gázpalackot le kellett volna akasztani róla... Viccet félre nem téve szerintem az RX nem egy nehéz motor, ideális mind soft-endurózásra, mind egy veretésre a Hungárián, a sávok közt életveszélyesen cikázva kék füstpamacsokat eregetni
Az enyém mázsán mérve(igaz egy bányában) Ha jól emlékszem 125 kg volt. Egyébként eladó sorba került.. Ha valaki ért hozzá az jól jár.. :/ Kb 280 ba van nekem eddig..
Onnan veszem hogy feltettem egy mérlegre a motort és annyit mutatott. Nem volt rajta semmi nem gyári kiegészítő, és még csak tele sem volt a tank. Értem hogy a könyvében, meg a neten jóval kevesebbet írnak, de az akkor se annyi. Minthogy az üzemanyagtartály térfogata is eltér a papírformától, a km/h számlálóról már nem is beszélve. Fene kis olaszok, szeretnek kedvezőbb adatokat megadni...
Tyűha az már nem valami baráti fogyasztás...tudom hobbi nem azt kell nézni,de akkor is:) haveromnak a crm 5,5-6ot fogyaszt bár annyira nincs forgatva...az meg egész jó,annyit a kdx fogyaszt fele annyi ccm el!
Hát nem tudom, ugyan azon az útvonalon, terepen 50-60km alatt az rx-re olyan 5 litert tankoltam utána, előző héten az yz-nek pedig ehhez kellett egy egész (~8-9 literes) tank. Pedig az rx-et jobban pörgettem mint a mostanit.
Hát igen, egy 250esről már nehéz elhinni hogy 50es, bár 250es feliratból könnyebb 50est csinálni, mint 125ből .
Pedig az rx se fogyaszt keveset:) haveromnak crm van vele szoktam motorozni,az is 250 es...csak azt meg nem lehet hasznalni smk nak:) jó elvileg ezeket se,de mêgse annyira rizikós!
Gyárilag is 98-as benzint használtak hozzá. Tankon is van egy matrica valami ilyesmi h "Unleaded fuel only 98".
BalázsFTC:
Alapjáratot és levegőt egyszerre állítunk.
125-ös RX ről beszélünk? mert akkor annak kurva kevés a 24-es karbi.. 28-as jó de inkább 32-34 kell rá. Egyébként a karburátor tiszta? lehet hogy van az alapjárat fúvókában valami mikrodzsuva..
Fel tud engem itt valaki okosítani, hogy van-e értelme kipróbálni valami magasabb oktánszámú abrakkal a paripát? Gondolok itt 98-99-100-as benzinekre
Utódnak én is nézegettem a négyszázas DR-Z -ket, de ahhoz még gyűjteni is kellett volna, meg nem is biztos hogy kellene akkora. Főleg, hogy motorozásra van két másik a garázsban, az enduró csak bohóckodásra kell.
Maradtam a 125-ös mellett és vettem egy EXC. Sokat még nem mentem vele, de nagyon tetszik. A futómű, a rugózás, irányíthatóság klasszisokkal jobb az Apriliához képest, egyenlőre nagyon élvezem!
Következő motort nemtudom, ha sikerült volna eladnom 2 kiló fölött ,akkor egész nyáron való robotolás után egy rendszámos DR-Z 400-at vettem volna de így.. ötletem sincs.. Motor nélkül megőrülök
Úgy tudom hogy igen, le vannak fojtva, a következőket kéne megnézned:
-power rendszer van-e ( úgy tudom hogy gyárilag nincs rajtuk)
-mekkora/milyen karbi van rajta és milyen fúvókák vannak benne
-nincs-e szűkítő a henger és a rezonátor közt, vagy a karburátor és a szívócsonk között, esetleg magában a rezonátor belsejében
Azt nem értem pontosan, hogy hogy rázkódik csak az eleje, és hogy van köze a motor fordulatszámához.
Egyébként eladó sorba került.. Ha valaki ért hozzá az jól jár.. :/ Kb 280 ba van nekem eddig..
Onnan veszem hogy feltettem egy mérlegre a motort és annyit mutatott. Nem volt rajta semmi nem gyári kiegészítő, és még csak tele sem volt a tank. Értem hogy a könyvében, meg a neten jóval kevesebbet írnak, de az akkor se annyi. Minthogy az üzemanyagtartály térfogata is eltér a papírformától, a km/h számlálóról már nem is beszélve. Fene kis olaszok, szeretnek kedvezőbb adatokat megadni...
Nem tudom honnan veszed, hogy az RX 135 kg lenne... 105 kg szárazon, teletankolva pedig 122.
http://www.motorcyclespecs.co....
Hát igen, egy 250esről már nehéz elhinni hogy 50es, bár 250es feliratból könnyebb 50est csinálni, mint 125ből .