Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A behúzó mágnes csak behúzza a bowdent, és ezzel együtt a nyelvet, ha pedig nem kap áramot, akkor a nyelvnél lévő rugó kihúzza a "mágnest". Ha áramot kap, akkor nem tudod kihúzni, ergo jól működik. 8400 igen a fordulatszám, ahol nyit.
Sziasztok.

Valaki tudna segíteni a powerben?
A problémám az, hogy szétszedtem a powert, mert úgy éreztem nem nyit.
A bowden full rossz szét van szálkásodva és szorul is.
http://italmondo.hu/shop/4-bow...

A mágnest hogyan tudnám ellenőrizni, hogy jól működik-e?
Lekötöttem róla bowdent (mivel szorul) beindítottam a motort a mágnes beugrott, de semmit sem csinált. Próbáltam kézzel kihúzni, de nem ment, vagyis elég nehezen. Akkor ez így jó? Az elektronikára 8400 van írva, az a fordulat ahol nyit? Köszi.
Köszi szépen !
Van egy ilyen oldal, kiszámolja neked, változtathatod az áttételeket, és összehasonlíthatod.Gearingcommander
M2 tőcsavar magátmérője 1,6 mm, na most azt ha te átfúrod mondjuk csak egy egyes fúróval... Plusz pont eltalálni a középvonalát... Nem jósolnék hosszú élettartamot neki Főleg hogy ott elég nagy hőingadozások vannak, meg kemény rezonancia, ezért is csavarodik szét a nyelv ugye.
Aha, azóta tökéletes, mindig mikor visszagondolom, lerágom magam teljesen, hogy ilyet piti kis hiba miatt mennyit szerencsétlenkedtem, mennyit buziskodtam, mennyi időt elbasztam. De azóta fasza minden, hála neked !
A feles menetjavító sem rossz ötlet, de RS-es fórumban valaki írta, hogy át kéne fúrni, aztán egy stiftet neki.. Ez sem lehet rossz szerintem(csak el ne repedjen ).
Nekem is ez volt, azt hiszem M2 menet volt benne, de szar volt már a menet, úgyhogy ment egy M2,5 menet + tőcsavar bele meg menetrögzítő és azóta nincs ilyen gondom. Egyébként azóta jó a motor?
Nem emlékszek már milyen áttétel volt rajta, két kis lánckerekem volt, egyikkel túl hosszú volt, le se forogta a hatodikat. Másikkal kb 130 volt a vége, terepre is jó áttétel volt. Egyébként ki tudod számolni mennyi lesz a végsebesség, kell hozzá a primer áttétel, a 6. sebesség áttétele, max fordulatszám és a kerék sugár. Kézikönyvben ezek mind benne vannak, nézz utána.
Sziasztok!
A power nyelvemből állandóan kitekeredik az a menetes szár amibe a bowden belemegy. Csavar rögzítő nem fogja meg, csak egy ideig. Most menetjavitozás után, szakadás előtt egy menetig meghúzva is kijött belőle.. Nem értem hogyan.. A menet nem valami jó, de nincs teljesen elnyalva. Mikor meghúztam, utána fogóval próbáltam kihúzni elég erősen, de nem jött ki, a motorba beépítve meg igen(Megnéztem, nem szorult benne, könnyen mozgott).
Nincs valami jó ötletetek? Hegesztés lenne a legjobb, de ugye az kilőve, mert más anyagok.
hello!
valakinek elado rotax 122 kuplung deknie?
Áttételnek neked gyári volt rajta? Túl hosszú 15/52vel azt akarom még rövidebre szabi,nem tudom egy 14es elsővel mennyit veszít a végsebességéből!?
Néztem már a videót róla:) néztem többet is hogy legyen viszonyítási alapom,de annyira nem adják vissza a rezonanciát! Hát mindegy azért köszi az infókat,használni fogom ha meg esetleg ebből kifolyólag lesz valami baja úgy is szét kell szedni,mindegy hogy akkor vagy most:) az is lehet,hogy ilyenek és nem lesz smmi gond vele!
Itt egy vidi róla milyen volt nekem: link

Egyébként teljesen fel lett újítva, dugó, hajtókar, csapágyak stb., de ua...
Nekem kb 7-8ezernél rezonálhat,ha majdnem max fordulaton van akkor nem csinálja...alatta sem...
Köszi a válaszod,azt gondoltam neked megoldódott azért kérdeztem! Ez nem tetszik nekem sem benne,pedig látszólag fel va újítva ez is!
Hello!

Én voltam, elolvastam amit írtál. Anno nekem sem tetszett hogy ennyire rezonált, tettem rá csere lendkereket, kicseréltem a főtengely csapágyakat stb., főtengelyt is cseréltem (bár ezt főleg azért mert szétverték a menetet rajta) de ugyan úgy rezonált. Mindent átnéztem, mértem, de minden jónak tűnt. Úgyhogy azt tudom mondani, hogy ez ilyen... Nekem nagyon nem tetszett, rendellenesnek tűnt nekem. Aztán el is adtam ez miatt, mindig attól féltem hogy szétesik alattam, szétrázza magát.
Szia!
Kicsit off leszek,neked volt korábban kdx ed? Te írtál rezonanciával kapcsolatban a fórumra korábban? Ha igen kérlek nézz már be a kdx fórumra! Kösz!
Nekem eddig sose volt még bajom vele. Nem is hallottam mástól se hogy szar volna.
Egyébként meg nem drága cucc.
Ide küldtem már kettőt is.
én múlt héten cseréltem le a láncszettemet, hála Eflnek .. Nekem kézzel is lejött a seeger kb... Alátét ez alatt sem volt, pedig benne volt pár ezer km... Rakjak alá szerintetek?

Ui.: Eddig ki voltam hűlve, hogy milyen jó megoldásokkal van tele ez az RX-de eddig ez a leggyengébb "láncszem"... Vagy legalább vetélkedik a km-óra és a fejidom felfogatásával..
nemezis59@hotmail.com?
Nem kaptam üzenetet
Legnagyobb baj vele, hogy hézagolásra szorul a lánckerék, nem sokra, de kell a seeger alá alátét. Nálam ezt kihagyták és így lötyög a ricnin a lánckerék, ergo kihajtás tengely csere, ha lenne jó állapotú használt, de mindegyiken lötyög. Ezt simán ki lehetett volna köszöbülni egy csavaros megoldással, mint ahogy szokták általában rögzíteni ezeket, így axiálisan nem tudna elmozdulni... Másik hogy ha cserélgeted a lánckereket, egy idő után a sok hajlítgatástól elfárad a seeger gyűrű, aztán egyszer csak eltörik, mint ahogy nálam is lehetett.
Ment a mail.