Akkor belebombázom abba őket. Még nincs meg a 1812 mert ma délután dobtam szét. Olyan lesz benne amit kapok a boltban. Említetted a zsírzó gombot. Már feljelöltem őket, teszek bele
Mi lesz gelyette? Valami nagy 4t?
Jól járt aki megvette, kiírhattad volna ide is, haverom tuti megvette volna
Hello.
Tényleg, basszus a lengővilla tűgörgőinek a méreteit írtam le (váz-lengővilla csatlakozása), mert azt is cseréltem. Abból is 4 kell, egyébként azokat is érdemes kicserélni. HK1812 ment a himbába, most már emlékszek. Bocs! Remélem megfogadtad a tanácsom, és olcsó kínai csapágyakat vettél. Egyébként a pár hete eladtam a gépet, de ha tudok majd segíteni valamiben, akkor sikíts.
Sziasztok, mint olvashatjátok is, van 6db INA HK2216-os tűgörgős csapágyam, régi kasztnis (95 előtti) Rx himbához. Aki esetleg tervezi a felújítását eme egységnek, keressen bizalommal, árban megegyezünk.
Szevasz Peti. Végre rászántam magam a himba felújításra
Sajnos a méretek amiket írtál az enyémhez nem jók.
Hk 1812-es kell bele, nem 2216- os.
Dobok pár képet azért.
Igen én is így tudtam csak közbe valaki mondta hogy náluk van egy 1989-es rs meg egy RX (nemtudom hányas) és ott mind2-nél úgy van megoldva hogy a gázbowden húzza a powert :)
Lehetséges hogy akkor az már ilyen utólagos mókolás mert beszarhatott a gyári elektronikus (én is így jártam és keresem rá a megoldást :)) )
Szerintem nincs, meg szerintem ez hülyeség is. Powernek az a lényege, hogy nagy fordulaton nyisson,kicsin zárjon, így lesz minden fordulaton "nyomatékos", ha nagy fordulatnál zárva van, illetve a kicsin nyitva az csak a teljesítményéből vesz el. Meg attól még hogy csutka gázt húzol attol még nem biztos hogy a fordulat is akkora(sajnos ).
Tudomásom szerint csak elektronikus(elektronika működteti) és pneumatikus power van(hengeren van, saját magától nyit)
(((meg talán van még egy fajta, mintha olvastam volna valahol de abban nem vagyok biztos.. )))
Namaste
Megadta magát a motoromon az alsó görgős láncvezető. A görgő részéből kikopott a gumi... Azt milyen anyaggal lehetne pótolni? Valahol olvastam hogy danamid is jó lehet erre. Van gépem ki tudom esztergálni csak nyersanyagot kéne szerezni. Nem tudjátok milyen anyaggal lehetne azt ott pótolni? Illetve azt az anyagot hol lehet szerezni?
Értem, hogy fesz. szabályzó, vagy a power elektronika megy tönkre, de létezik-e valami egyszerű mérési folyamat amivel megállapítható hogy melyik a ludas? Kár lenne egyből mind a két kütyüt cserélni.
A power szelep nem működésenek két oka lehetséges ha maga a behúzómágnes megfelelően működik. POwer elektronika(fekete doboz) vagy fesz.szültség szabályzó (nem jelenti azt hogy nem tölt, hanem nem megfelőlen tölt emiatt a power elektronika nem kap megfelelő jelet)
Ha esetleg bárkinek ilyen alkatrészekre lenne szükségem nyugodtan keressetek
patvaros87@gmail.com
Üdv
Lassacskán kezd összeállni a motorom, de van még rajta munka bőven.
Eljutottam odáig, hogy szépen ketyeg a doxa illetve a rotax, most a powert kellene működésre bírni. A tekercs 12v-ra behúz, nem ott van a hiba. Viszont olvasom, hogy hibás feszszabályzó is okozhatja, hogy nem müxik magától. Ezt esetleg ki lehet mérni valahogy, van rá valami jól bevált módszer?
Na csoki!
Kiégett az első égő a motoromban, végigjártam egész várost, még Honda szervízbe is bementem, de ott a jó szakállas 70 éves öregember szervizes azt mondta, hogy ő még nem látott ilyet soha.. Jól gondolom, hogy ez nem valami szupertipikus izzó, és hogy csak rendelni lehet?
Rotax 123. Nem akar működni a power szelep. Ha akksiról próbálom a power mágneses "motorját" akkor úgy tökéletesen működik, de ha már a power elektronikájának kéne a fordulat függvényébe működtetnie akkor nem megy. Először azt hittem hogy a power vezérlő elektronika adta meg magát mivel ki volt szakadva belőle egy kábel, vettem egy bontottat(ami elvileg jól működött) de azzal se működik. Szerintetek mi lehet a gond?
Mi lesz gelyette? Valami nagy 4t?
Jól járt aki megvette, kiírhattad volna ide is, haverom tuti megvette volna