Hát nemtudom... :S Enyém ugye RS blokkos(csak önindító) és pöccre indult, itt van róla egy videó, mikor még jó volt..: Videó
Utána egyből viszont már nem is nagyon akart elindulni, ha el is indult akkor is csak pöfögött párat aztán leállt. Egyébként úgy néztem, hogy az összes sebességet veszi. Tolásra beindult, de ugy sem volt az igazi.. :/
Majd holnap nekiállok kiveszem a blokkot, aztán lesz ami lesz.. :/
Robbantott ábrát a blokkról tud valaki küldeni?
szerintem szedd le a kipufogót vagy a hengerfejet kukkants be a hengerbe, nézd meg a power nem-e csúszott be a hengerhez vagy esetleg nézd meg a lendkereket nem-e esett le....
Nem igazán lehet ezt így szerintem ezt megmondani... rengeteg minden lehet !
Sziasztok! Sajnos megint van egy problémám... ( Tocka, ebben a pillanatban láttam, be, hogy igazad volt... )
Ma mentem a motorozni, 5. be fullgázon, max fordulat(nem sokáig), és egyszer csak blőőő, lehörgött, és nagyon rossz csattogó-kerregő hangja lett.. Egyből utána satufék, és próbáltam. Üresben nincs ilyen hangja, de mikor sebességbe tolom, akkor lehet hallani. Eddig pöccre indult, most üresben alig akar elindulni, vagy el sem indul. Sebességben elindul nagy kinok árán de nagyon rossz hangja van. Sokat nem próbálgattam azóta, olaj van a blokkban. Én tanácstalan vagyok, remélem tit tudtok segíteni nekem, valami irányt mutatni, ahol eltudok indulni. Holnap lesz motoros találkozó, erre készülök 2 hónapja, erre most szétbaszódik az egész áhh...
Segítségeteket megköszönném!
Köszi. Az összeszerelés még várat magára, két tengelyt megevett, azok ma készültek el, tűgörgős csapágy még nincs. Jövő héten lesz a készre szerelés, majd dobok képet. Vettél motort? Mutasd már
Nagyon jó lett! Központi zsírzóra nem is gondoltam, de így nagyon könnyű lesz karbantartani. Szép munka! A központi részből kijövő csövet a rugóstag nem fogja bántani? Elfér? Fixre rögzíteni a csövet nem nagyon lehet mivel elég sokat mozog a lengővilla, de be ne csípje a rugó.
Közben meglett az utód. Jó állapotban van, nincs baja, de nálam minden motor így kezdi a pályafutását. Elég vaddisznó ahogy megy. 1-2 nap múlva össze is rakom, ha esetleg érdekel titeket és nem nagy off, akkor berakok pár képet milyen egyben
Az rx-ről inkább pü-ben.
Köszi az infót. Véleményem szerint, ha hk-ssal ment 19 évet, akkor engem ki fog szolgálni. Készítek most egy központi zsirzót, ha már szétszedtem. Havi 1x meg nyomatom aztán jonapot.
Bocsánat, nem akarok okoskodni, de normál esetben nem szoktak himbánál, és lengővillánál HK-s csapágyak lenni. Helyettesíthető vele, de a DL-s csapágyak amik inkább odavalók. Sajnos az esetek többségében még a felújító készletben is HK van, de igazából rajtad kívül senkinek nem érdeke a tartósság. Sok esetben az emberek cserélnek mindent, de mégsem lesz tökéletes, és rövid időn belül újra felújításra szorul. Szerintem a HK az egyik felelős, a másik pedig természetesen a nem megfelelő karbantartás…
Itt egy DL2216, szemmel látható a különbség…
Én nem féltem Pétert, ha valami szar lesz benne, úgy is megcsinálja... A pénztárcája már más kérdés :D
Egyébként, megkérdezhetem, hogy mennyibe adtad el(rendszámos volt ugye? )? Én is most akarom felrakni, csak még előtte megyek felvonulni vele szombaton , aztán utána jön majd a DR-Z!
Köszi! Tényleg nehéz jót találni, és mind "frissen felújított", de szerencsére viszonylag olcsó hozzá az alaktrész, kb mint az rx-hez, de ez bele is van kalkulálva a rászánt pénzbe, ha esetleg nem hallom/látom elsőre meg a hibáit. Ja hát igen, a gumis fele, 250 2t már nem kezdőknek való, büntet ha nem figyelsz.
Persze, meg fogom mérni mindenképp. Csak ismételni tudom magam, jól járt aki megvette. Ezekkel a gyári krosszokkal nem nyúlhatsz mellé, hisz az összes "frissen felújított" a hirdetések szerint . Kívánom, hogy legyen szerencséd, és találj egy valóban jó állapotút. Tudod, mindig egy dologra figyelj, a gumis fele legyen alul
Azért majd előtte mérd meg a méreteit jó lesz-e, mert ugye csak a halál biztos. A zsírzó gomb tényleg hasznos, bár nekem nem volt terhemre szétszedni két havonta egyszer, szeretek szerelni. Ki akartam rakni, de amikor feltettem a hirdetést, fél órán belül hívtak és másnap már el is vitték, pedig nem áron alul adtam el. 250 2t crosst (kx, yz, cr) szeretnék, "újabbat", olyan 2000 körültől, de nagyon foghíjas a kínálat ebben a kategóriában, plusz el vannak szállva az árakkal, vagy 300 km-re vannak, úgyhogy most egyelőre várakozó pozicíó van, de már nagyon mennék.
Utána egyből viszont már nem is nagyon akart elindulni, ha el is indult akkor is csak pöfögött párat aztán leállt. Egyébként úgy néztem, hogy az összes sebességet veszi. Tolásra beindult, de ugy sem volt az igazi.. :/
Majd holnap nekiállok kiveszem a blokkot, aztán lesz ami lesz.. :/
Robbantott ábrát a blokkról tud valaki küldeni?
Nem igazán lehet ezt így szerintem ezt megmondani... rengeteg minden lehet !
Ma mentem a motorozni, 5. be fullgázon, max fordulat(nem sokáig), és egyszer csak blőőő, lehörgött, és nagyon rossz csattogó-kerregő hangja lett.. Egyből utána satufék, és próbáltam. Üresben nincs ilyen hangja, de mikor sebességbe tolom, akkor lehet hallani. Eddig pöccre indult, most üresben alig akar elindulni, vagy el sem indul. Sebességben elindul nagy kinok árán de nagyon rossz hangja van. Sokat nem próbálgattam azóta, olaj van a blokkban. Én tanácstalan vagyok, remélem tit tudtok segíteni nekem, valami irányt mutatni, ahol eltudok indulni. Holnap lesz motoros találkozó, erre készülök 2 hónapja, erre most szétbaszódik az egész áhh...
Segítségeteket megköszönném!
30 605 6883
Az rx-ről inkább pü-ben.
Itt egy DL2216, szemmel látható a különbség…
Egyébként, megkérdezhetem, hogy mennyibe adtad el(rendszámos volt ugye? )? Én is most akarom felrakni, csak még előtte megyek felvonulni vele szombaton , aztán utána jön majd a DR-Z!