Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

11-es? 5. be induljak vagy mi?

Elf, kérhetnék egy e-mailt?
Fogaskerék:
11-es esetleg? Vadállat lesz tőle
Fasza! Rendben, majd várom a képet.
Nekem van egy használt. Csinálok róla este képeket, ha kell akkor viheted.
Nincs valakinek eladó jobb állapotú 13/14 -es első fogaskereke?
Nincs mit, ezért van a fórum Vigyázz, mert még a szavadon foglak, ez a pinceremek nagyon csalogató
Nah.. megvan a probléma(REMÉLEM!) de le sem merem írni olyan faszság.. és az én faszságom.. :( A probléma a TEST kábel volt, ahogy Peti írta. De természetesen az volt az első, hogy néztem szakadásvizsgálatot, meg befújtam az egészet.. DE a saru mögött a blokknál tiszta szutyok-retek volt megpucoltam, visszatettem egyből nagyon erős szikra lett.. kicsit aggódtam, hogy megint az lesz, hogy egy ideig jó de nem. Ma elmentem vele 20km-t és még csak meg sem torpant. Pedig volt hegymászás, patak, városi flangálás minden. Tehát szerintem kijelenthetem, hogy jó(lekopogom).
Szóval NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖK MINDENT B.PÉTER!
Ha egyszer jársz Komárom felé mindenképpen szólj, vendégem vagy egy jó hideg sörre, meg egy demizson pinceremek háziborra!
Sziasztok!
Keresek rotax 122 illetve 123 szivocsonkot 34 es karbihoz oldalra forditott verziót.akinek van ne tartsa magában :) köszönöm
A test kábelt azért írtam, mert egy Aeroxnál ugyan ez volt, hol ment, hol nem majd a végén kiderült hogy a testkábel ami rámegy a vázra korrodált. Ha másik trafóval is ugyan ez a jelenség, akkor azt talán ki is lehetne zárni. Szerelőt keress szerintem.
Minden! Vezetéket ellenőriztem, csatlakozókat, kimértem multiméterrel a szakadásvizsgálatot, semmi... Trafó kimérve jó, alaplap kimérve jó, jeladó kimérve jó.. Maradt a CDI, de ugye azt meg nem lehet kimérni tökéletesen sajnos :/ Meg ha szét lenne csúszva a vezeték attól még nem csinálná azt hogy megtekerem, nem jó, 5mp mulva megtekerem meg jó, szerintem..
Egyébként nagyon szépen köszönöm a segítségedet! De már tanácstalan vagyok.. Szerintem veszek bele egy trafót vagy nemtudom.. De az a baj, hogy 12V os simson trafóval is ugyan ezt csinálja..
Nekem Amal Sem alaplapom volt (123) és 1700 ohm helyett, talán 1300-400at mértem. Volt szikra mindig, de nagyon lila volt, nem volt elég hogy begyújtsa a keveréket.

Ha minden érték stimmel, akkor lehet máshol kell keresni a hibát. Test vezeték ami megy a vázra, nincs véletlenül korrodálva? Szétcsúszhatott valahol vezeték, vagy nem mindig érintkezik... Így látatlanban nem tudom megmondani neked, neki kell állni átnézni mindent, ami hibás azt meg javítani. Ha nem értesz hozzá, akkor meg szerelő.
Nah kimértem. Y-Y között(ugye 3 van) 00.5 és (másikon)00.6-ot mértem.
Ezek is határon belüli értékek. DE AKKOR MIA F*SZOM A BAJ?!?! ÁÁ

Ui.: olvastam fórumon(meg ugye te is írtad), hogy alaplapot cseréltél, mert valamelyik érték talán 40-el kisebb volt. Vagy az hogy is volt? :O
Szia, a primer tekercs(saru-test) ellenállása 002, a szekunderé(saru-kábel) pedig 5,8.. tehát a határértékek között van.. Az Y-Y pedig(ugye 3 sárga vezeték) nem mértem ki, mert másik fórumon ezt írta egy szaki(?)
"háromfázisú töltőtekercsek kivezetései, most számodra érdektelen, nincs köze első körben a gyújtáshoz."
De akkor most kimegyek és megmérem.
Még mindig nincs kimérve rendesen . Az állórész Y-Y ellenállásai hiányoznak, de a másik két adata stimmel. A trafónál meg mérd ki a gyújtáskábel-saru közti ellenállást (4,3-8,1 kOhm). Az viszont hogy ugrál az érték vagy mérési hiba, vagy szar a testkábel, vagy rossz a trafó.
Nah.. nekiestem.. kiméregettem, habár nekem nem nagyon mondanak sokat ezek a számok(remélem jól csináltam)
Az eredmények:

WY-LY:
1. eredmény
2. eredmény(jeladó kitekerve, egyből a forrasztásra)

WY-test és LY-test közötti ellenálás minden esetben 1-et mutatott, akármire tekergettem.

Trafó(saru és test közötti ellenállás) összevissza ugrált:
1. kép
2. kép
3. kép

A BY - test között 0.004 Ω volt azthiszem.

Illetve tudom, hogy nem lehet, de mivel valamilyen értékeket adott, gondoltam megosztom
Rajzon a-b között
Rajzon c-e közötti
Rajzon f-g közötti

Már rengeteg embert megkérdeztem, és mindenki mást mondott, hogy mi lehet a baja.. Remélem rátudunk jönni a problémára..
Mondanak nektek valamit ezek az adatok?

Ui. Most megint egyszer csak adott szikrát, sokáig, egészen addig, amíg betoltuk és pöffent egyet, onnantól semmi. Azt vettem észre, hogy mindig addig ad szikrát, amíg egyszer le nem áll, ha egyszer leállt, utána semmi...
Igazából még én sem tudom, hogy mit akarok, ezért érdeklődök körbe, hogy kb. mire számíthatok.

Ami biztos, hogy jövő hét elején elviszem a hengert a gépműhelybe és megvárom az ő szakvéleményüket.
Nem vagyok a saját pénzem ellensége, én is szeretném ha még húzhatnám mondjuk egy szezont a hengerem élettartalmát. De ha nem akkor jobb előre látni a jövőt.
Az hogy új vagy használt, még magam sem tudom. Mindkettő mellett vannak érvek és ellenérvek.
Nagyon csábítana egy új szett, de egy használttal kb. a feléből kijönnék.
Viszont a véleményed alapján a Pollini hengert elfelejtem.
Itt a kepek
203 fontért (~85e) Mitaka henger-dugattyú szettet lehet venni, ami zsír új, ha mindenképp új hengerben gondolkozol. A hüvelyezés is jó megoldás, valami elszáll, lehet fúrni, viszont jobban eszi a henger a dugattyút. A teljesítményvesztés elhanyagolható.

Pollini hengert ha teszel rá, kell hozzá erősített hajtókar, meg persze a karbit is át kell hangolni. Viszont nincs sok értelme rátenni, bekorlátolja hogy milyen dugattyút vehetsz bele (1 márkát, drágán), illetve nem pörög annyit mint a 25ös henger, alul lesz nyomatékosabb, de ennyi.

Egyébként a mostani hengeredet kimérted mit mutat? Hordós-e a henger, NiCaSil réteg nem sérült valahol?
Vertex -ből 54,02 -est is árulnak hozzá. De félek én is attól, hogy itt már nincs nicasil. De ez már nem az én szakterületem.
A vashüvelyt szándékosan felejtettem el, mert az nagyon nem szimpatikus megoldás. Még mindig jobbnak tűnik egy kevésbé kopott henger rendbetétele. Persze ott a hiba, hogy én hozzáértés és szerszám nélkül vehetek egy ugyan olyan szart, hiába mondják az adott hengerről ennek az ellenkezőjét.
54,01 az utolsó méret amit ki ad a nicasil. Még egy opciót kifelejtettél a lehetőségeid közűl, mégpedig a vas hüvelyt, na az az örök élet +1 nap ( igaz teljesítmény vesztéssel jár a dolog)
Köszi a képet!

Nézegettem a gumikat és nagy valószínűséggel Dunlop Geomax lesz a befutó. Geomax
Árban is elég elviselhető. Szívem szerint a gyári Pirelli MT21-et raknám fel, de az nagyon nem mérik olcsóért.
Esetleg valakinek valami bevált típus?

A másik nagy szívfájdalmam most a henger! Megnéztem a dugómat és most 54,01 -es túlméret van benne. Elszomorodtam, hogy ez már jócskán túl van fúrva. Ahogy néztem Vertex-ből találtam ilyet, plusz eggyel nagyobb méretet, de ezek se olcsó kategóriák. Félek, hogy a hengerem is kuka előbb vagy utóbb. Azért megnézetem a gépműhelyben, hogy ők mit mondanak rá.
Elméleti síkon már gondolkozom, hogy mi lenne a forgatókönyv a legrosszabb esetben:
1. Használt henger bizonytalan állapotban és előélettel
2. Új henger beszerzése. Rohadt drága, de örök élet meg egy nap.
3. 160-as Polini hegerszett. Persze itt megint kérdés, hogy használt vagy új csilliárdokért. Meg nem tudom, hogy a nagyobb henger milyen pluszt igényel még? Gondolok itt a szívócsonk, karburátor méretére. Gondolom a hajtókarban nincs eltérés, mert csak a henger átmérő változik.
Lefotóztam, az enduro gumimon így néz ki az E jelölés
Holnap megnézem neked, mert én levettem az enduro gumikat, hogy miként van benne jelölés
Elvileg ezeken is van E legal jelölés, amit használhatsz közúton is. A krossz guminak jóval mélyebb a profilja, és mivel szabadidő-hobbi motorokra gyártják, nincs E jelölése, eltekintve pár esettől, mert létezik E jelöléses cross gumi is, csak olyan fehér holló feelingjr van