Nézegettem az enduró gumikat is és abból is vannak jó bütykösek, ami megfelelő lenne.
Most már csak azt nem tudom, hogy honnan tudom, hogy cross vagy enduró a gumi? Hogy engedett utcára is, vagy csak pályára? Van rajtuk valami jelölés?
Sziasztok.
A blokkba milyen olajat ajánlotok, illetve mennyit kell betenni?
Dellorto vhsb34ld karburátorom van, és főfúvókám 150-es.
Ha jól tudom gyárilag 160-as van benne.
Jó így vagy cseréljem?
Köszönöm.
Erről a mitaka-ról én is jókat hallottam, valami japán cég, az meg már csak jelent valamit .
Létezik E legal cross gumi, de húzós ára van, inkább tegyél fel enduro gumit műszakira, az a biztos, utána meg átcserél(tet)ed
Közben én is nekiálltam a motornak!
Lassan atomjaira van bont, most már kezdek én is nézelődni, hogy mit honnan kellene, lehetne rendelni.
Én is kíváncsi lennék, hogy ki milyen alkatrész forrást ajánl első sorban új, de ha más nincs akkor bontott cumókhoz.
Van valakinek tapasztalata, hogy Aprilia magyar importőrnél mennyire lehet ilyen régi (93-as) géphez rendelni apróságokat?
Nekem a dugyattyú, hajtókar csere az alap, meg a kötelező csapágyak, szimeringek és tömítések.
Dugóból Mitaka -t néztem, elég sokan ajánlják ezt a márkát. Szerintetek?
Másik kérdéses dolog a gumi!
Bütykös cross gumit szeretnék rá tenni, mert 99% csak földúton használnám. Viszont nem tudom mit szólnak hozzá a műszaki vizsgán? Volt már valakinek ilyen tapasztalata?
arra gondoltam kicserélem a dugót,gyűrűt.
Ki hol rendelt már ? hengertalp tömítés, hengerfej tömítés kéééne. Itt jön majd a préstávolság mérése is...
Nah szóval mutassatok használható dugattyút. Valaki 1gyűrűset használ?
Amit feltettem ellenállásos táblázatot, 5 db érték van, 3 az alaplapé, 2 a trafóé. Ezeket mind mérjétek meg és akkor kiderül mi a ludas. Sőt, majd ha kimértétek inkább írd le ide fórumba az 5 elméleti értékhez a mért értékeket. Amit pár napja írtál hogy kimértétek és jó, az csak egy mért érték volt az alaplapon, legalábbis csak azt töltötted fel képként, de mondom, a trafót is ki lehet mérni.
Hello Peti, nem írtam azóta, de mikor írtam, hogy jó lett, másnap ki is mentem, jól meghúztam a szarvát, aztán egyszer csak a régó nótát játszotta megint.. megyek vele, bumm, leáll, utána nincs szikra(ez volt multhét pénteken). Ma nyultam először hozzá, ma megint volt szikra kb 1 percig utána semmi. Na most akkor szerinted akkor vegyek egy trafót bele? Ugye alaplapot kimértük, az jó.
Jaah, először azthittem h powerszelep rugója.. Az érdekelt volna.. :/ Ami enyémen mindig tört le belőle egy kicsi, és most kb ilyen 3cm-es és nem nyomja vissza.. Talán tocka irta egyszer h simson suberéből vágott le oda, most nekem is az van benne, de ez meg már lehet túl erős.. perdig sokat levágtam..
Úgybizony! Ám az RS-es csoportban ezt írta valaki:
"A gyújtótrafó nem csak tekercset tartalmaz, hanem félvezető alkatrészeket, nekem is ez volt a problémám vele. Van amikor add szikrát és van amikor nem adott szikrát, főleg akkor amikor hidegen el akartam indítani, mert akkor kevés volt a gyújtótrafó teljesítménye. Ez a hibajelenség egy kezdődő hiba aminek a vége hogy be fog szarni végleg a trafó .Nekem is ez volt a problémám vele, akkor cseréltem ki amikor végleg nem adott szikrát. A hibajelenség ezeknél a motoroknál elég gyakori mondhatnám típushiba."
Ez eléggé megrémisztett, tehát szerintem kicserélem a trafót.
Esetleg VAN VALAKINEK ELADÓ?! Rotax122-höz?
Most már csak azt nem tudom, hogy honnan tudom, hogy cross vagy enduró a gumi? Hogy engedett utcára is, vagy csak pályára? Van rajtuk valami jelölés?