Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom neked mi lett vele...
De én egyszerű és nagyszerű megoldásnak tartóm!
Igen, megvan. Fb nincs, adatlapomon az elérhetőségem
Szia. Meg van még?
Engem érdekelne. Adsz egy fb elérhetőséget vagy mail? Köszi.
5 kötegelő volt nálam, 4et ledobott mire hazavergődtem. Igazábol a nyelzéssel nem volt gond, annál inkább a lassítassal, akkor fordulhatott be a lánckerék és akkor lökte le az egészet. Szerencse hogy a első láncvédő nem engedte leszállni a tengelyről a lánckereket, akkor valami törött volna Egyébként elég hülye megoldás hogy egy seeger gyűrűvel van lefogatva...
kemény mondjuk nem kellett nyelezni
Jó tanács!

Legyen nálatok mindig tartalék seeger gyűrű, vagy kulcscsomó gyűrű, vagy szigszalag és kábelkötegelő!
Szia! Igen elvileg RS kerekei elvileg passzolnak bele(mind2 fajta) , volt egy idő, mikor én is be voltam zsongva, egy SM szettért... De ha jól emlékszem, egy távtartót mindenképpen kell esztergáltatnod/szerezned hozzá..
Még sokan raknak bele Cagiva MITO kereket. Én azért ajánlanám az RS szettet, mert ott még a km-óra is működne a többivel ellentétben.
A tökéletes választás minden képpen egy Aprilia MX kerék szett, ám ez nemhogy ritka, de ha még találsz is, inked gatyád rámegy kb... Viszont ehhez nem kell semmilyen átalakítás..
Remélem tudtam segíteni.. :)
-Namaste
Sziasztok!1998-as rx 125 be szeretnék SM szettet !
Az lenne a kérdésem hogy RS 125 kerékszett passzolna?
Illetve van valakinek fékadapter a 320-as tárcsához?
Köszönöm.
sziasztok! rotax 123 hoz keresek berugokart! ha valakinek lenne jelezze légyszi, köszi
Sziasztok!

Keresnék kormánycsapágyhoz alsó porvédőt!
Elég sok motoron használták: 50 RX, 125 RX-MX-RS-SX, 850 MANA


Feri
Kösz, meg! most néztem. sos-be megtudod venni ?
Megkaptad?
tot.gergely@hotmail.com
Na csoki! Mikor kérdezted? Na mindegy, adsz egy e-mailt? Szívesen kifejtek neked mindent, csak nem akarom itt szétoffolni..
Még nem válaszoltál nekem, milyen kamerát vettél? sj5000 nem jó? Akkor melyik ami újabb mint az sj4000?
szegeden volt 98as papíros 200ért. patika volt
úgyhogy lépek feljebb, 2t 300 vagy 4t 350től, nekem nyomaték kell.
Micsoda?!?! Eladtad? De lesz helyette masik ugye? Terv? :)
Már jó, he
vegyél már egy alaplapot
elkelt 200ba
Elég mókás 11-el, meg kell hagyni, ahogy B.Peti írta, mászókázni jó vele
14-el próbáltam eddig RS-el de már az is elég jó.
11-el meg elég durva lehet az úton tartani! Néha biztos jó ha van.
Adatlapom!?
Belejöttem a kép felrakásba,úgyhogy teszek még fel.

Egy ilyen volt, meg egy mostani állapotot tükröző képet.
A motor atomjaira lett szedve, alapos tisztítás után pakolom vissza az alkatrészeket. Az összes csavar ecetes rozsdátlanításon és brigéciolos zsírtalanításon esett át. Így kerülnek vissza szerelőpasztával kezelve, ami remélhetőleg meggátolja a későbbi berágódásokat.
A henger és a főtengely végül kikötött a gépműhelyben, ahol a hüvelyezés mellett szól a végső döntés.
Addig én megcsináltam a hátsó himbarendszert. Nem volt egyszerű a berohadt tűgörgőket kioperálni, megszenvedtem vele! De sikerült és bekerültek az új görgők, gazdagon zsírozva!
A téli karbantartási listára felveszem a himba zsírzását, szerintem évente egyszer minimum kellene neki!
Közben várom az új gumikat is, hogy lassan a lábán állhasson a motor, ne az asztalon.
Addig legelőször a kormánycsapágyat akarom kicserélni, aztán a telókat átnézni. Szerintem az alsó kormánycsapágy leoperálásával is rendesen meg fogok küzdeni.