Nem egy olyan bonyolult forma :) Én volt már amikor nagyon kellett hogy egy 6lapfejű csavarból készítettem egyet, és tökéletes volt, mivel úgyis csak pozicionáló szerepe van csak addig van szerepe míg felkerül a lendkerék és rá lesz húzva az anya, miután a kúpos kialakításnak köszönhetően rászorult a lendkerék a főtengelyre már nincs szerepe az éknek. A Szervízkönyvbe úgy van írva hogy 3x3.6-os az ék, nem tudom hogy ez mit jelent de talán ez alapján már tudsz keresgélni...
Sikeresen elnyalódott a lendkereket pozicionáló retesz, vagy főtengely ék, vagy nevezzük bárminek. Ezáltal most nem tudok rendes előgyújtást állítani.
Hol lehet ilyen bizb@szt szerezni? Esetleg valami más motoré nem kompatibilis vele?
Úgy néz ki sikerült megoldani a problémákat.
A dugó jó lett. Sikerült szereznem egy 122-es power nyelvet.
Annyi kérdésem lenne még, hogy a nyelvnek törött a szára,
én ki tudom azt fúrni? Bírja az anyag?
Köszi a segítséget.
Ja-ja Úgyérzem ideje vennem, egy nagyobb rendszámosat(DR-Z400S). Amióta nálam van beletettem 3000km-t. Kurvára megszerettem, de 2 motor sok lenne, meg minek.. Ja és 230-at gondoltam érte.
Az RX-em lassan eladó sorba kerül(még megvárom a motoros felvonulást ), érdeke esetleg valakit, mert én nagyobbra váltok ? Ha több infó kell szívesen válaszolok itt vagy e-mailben.
Igen, agyalok erősen, hogy milyen megoldás legyen, mert az új dugóval nem szeretném ezt ismét eljátszani. A menetet gondolom te csináltad rá.
Néztem ezeket a nyelveket de igen húzós ára van, majdnem mint a dugóé.
Nekem is ilyen hengerem van.
Az enyémben a 122-é van benne, ami a száránál el van vágva (a nagy átmérő után), és tőcsavar tartja össze, hogy ha a behúzómágnes kitöri a beakasztási lehetőséget, akkor csak simán pótolható legyen egy másik szárrésszel. Így soha nem csúszhat beljebb. Lehet érdemes lenne Neked is beszerezni egyet, ha jól sejtem akkor a méretei egyeznek, de ebben nem vagyok 100%-ban biztos. Az enyémbe jó (Rotax 123, Gilardoni 1 henger).
Azt hiszem írok az Omega motornak kikérem a véleményüket és, hogy milyen méret van nekik.
A power nyelv okozta nekem az egész balhét. Nem tudom, hogy nektek hogy van, de nekem a tengelyen van egy alátét, és ez akadályozza meg, hogy ne csússzon be. Na ez nekem szépen kitekeredett a nyelv becsúszott a powerházat szétverte és a dugó is kapott.
Ezért kéne egy atombiztos megoldás, hogy ez ne forduljon még egyszer elő.A nyelvben a menet is kapott azt már feljavítottam.
Egy század tényleg nem tűnik soknak, de ez relatív, attól függ hol működik. Ha azt nézzük hogy az illesztés 2 század, és 9 századnál már csereérett a dugattyú... Akkor az az 1 század nem is olyan kevés, és persze ahogy kopik a dugattyú, úgy jobban "veri" neki a henger falának, és a kopás is felgyorsul. Egyébként most kerestem elő az akkori képeket, 53.98-as ment bele nekem 54-es hengerbe.
A powernyelvről meg annyit, hogy nekem is ez volt a baja, rossz volt a tőcsavaron a menet és a menetrögzítő sem fogta meg. Kapott bele M2,5 menetet (M2 helyett) meg tőcsavart + menetrögzítő és azóta hibátlan. Ha már kotyog a csavar a menetben akkor a rezonancia széttekeri.
Értem. Szerintem az az egy század nem perdöntő. Még egy olyan kérdésem lenne, hogy a power nyelvből nekem kijött a tengely, és elszabadult a nyelv. Erre valakinek van valami tippje, hogy azzal mit tegyek? A műhelyben használunk menetrögzítő ragasztókat. Az megfogná?
Péter Köszönöm a segítséget.
Ha nem fogja a mágnes akkor NiCaSil-os nagy valószínűséggel. Egyébként nem csak olyan dugójuk van, ami a honlapjukon van, mármint méretre, csak azt telefonon kell egyeztetni. Nekem is pont 54-es volt a hengerem kimérve, 53.97-es ment bele, azt hiszem ez a C méret tán. Ha látszanak a hónolás árkai, akkor mehet bele az új dugó, de ha nagyon halvány vagy nem látszik, akkor illik frissítő hónolást csináltatni rajta.
Van itthon Intó, már rá is mértünk.
3 százados az eltérés, nincs hordósság, és 54mm a henger.
53.97mm-es dugó volt benne, mi 53.88mm-t mértünk. A meteor dugó 53.96mm-es szóval akkor így jónak kell lenni. nem?
Ja és a mágnes nem fogja.
Szimó főtengely ék 3x3.7-es! Viszont nem volt a boltban, csak 3x4-es, de kis köszörüléssel jó lesz az.
Hol lehet ilyen bizb@szt szerezni? Esetleg valami más motoré nem kompatibilis vele?
A dugó jó lett. Sikerült szereznem egy 122-es power nyelvet.
Annyi kérdésem lenne még, hogy a nyelvnek törött a szára,
én ki tudom azt fúrni? Bírja az anyag?
Köszi a segítséget.
Rézzel megforrasztotta. Ez szerintem egy jó opció ha nem akarsz másik nyelvet venni.
Néztem ezeket a nyelveket de igen húzós ára van, majdnem mint a dugóé.
Nekem is ilyen hengerem van.
A power nyelv okozta nekem az egész balhét. Nem tudom, hogy nektek hogy van, de nekem a tengelyen van egy alátét, és ez akadályozza meg, hogy ne csússzon be. Na ez nekem szépen kitekeredett a nyelv becsúszott a powerházat szétverte és a dugó is kapott.
Ezért kéne egy atombiztos megoldás, hogy ez ne forduljon még egyszer elő.A nyelvben a menet is kapott azt már feljavítottam.
A powernyelvről meg annyit, hogy nekem is ez volt a baja, rossz volt a tőcsavaron a menet és a menetrögzítő sem fogta meg. Kapott bele M2,5 menetet (M2 helyett) meg tőcsavart + menetrögzítő és azóta hibátlan. Ha már kotyog a csavar a menetben akkor a rezonancia széttekeri.
Péter Köszönöm a segítséget.
3 százados az eltérés, nincs hordósság, és 54mm a henger.
53.97mm-es dugó volt benne, mi 53.88mm-t mértünk. A meteor dugó 53.96mm-es szóval akkor így jónak kell lenni. nem?
Ja és a mágnes nem fogja.
Köszi a segítséget.