Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló mindenkinek!
A kép alapján megtudná valaki mondani hogy ez a henger nikasilos-e vagy pedig betétes?
A válaszokat előre is köszönöm!
küldesz a kerékről képet?
Kössz a képeket! Ilyenre gondoltam én is csak lehegesztett anyával. Felcsavarozod a lemezt, aztán ahogy tekered be a csavart úgy nyomja ki a főtengelyt. Hányas lemezből csináltad hogy meghajlott? 2esből?
Ígértem a blokkszéthúzóról képet. Ezt a generátor deklicsavarok helyére rakom fel, 4 ponton 6*50-es csavarokkal(ilyenek tartják össze a blokkot is), középen pedig tolja ki a főtengelyt. Körzőnyílásba vettem a deklifelfogatások közepét, és átmásoltam a vaslemezre, ugyan így a főtengely helyét is. Kifúrtam és kész is. Valami vastagabb lemezt keress ami nem hajlik el, vagy erősítsd meg, mert az enyém hajlott. De kalapáccsal kocogtattam a kinyomó csavar végét, és szépen jött szét a blokk.
komplet első kerekem van 8e 21"
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
helló jó állapotú teleszkop 15 000ft
Sziasztok komplett 21,19es első, hátsó kerekem van alu,szürke aggyal 1999es Rxé új rozsdamentes féktárcsákkal hátul új Mitas gumival.egyben nevetséges árért eladó 20000Ft
középső teló milyen állapotú? ára?
sziasztok ha valakit érdekel komplett rx 125 kezdek el bontani. még minden van hozzá_: hibátlan henger dugó, váltó, gyujtás, berugokar, váltókar, kerekek, teleszkopok stb.....
érd: yz450@freemail.hu
Sziasztok,

valaki megtudná mondani nekem, hogy az első féknyereg felfogatásánál mekkora a furatok távolsága?
Köszi a választ!
Igazából már pár blokkot szét meg összeraktam már, de rotaxal még nem volt dolgom. A kuplungot meg ezeket légkulccsal szoktam leszedni. A blokkot nem lehet a végénél szétfeszíteni? Vagy annyira fogják a csapágyak, hogy konzol kell neki, és csavarral szét kéne feszíteni? Elvileg ez lenne a legkíméletesebb módszer szerintem.
Lehúzóból meg 26x1,5ös kéne azt hiszem.
Na mindegy majd meglátjuk hamarosan
A kuplungot addig szedd szét, amíg a helyén van a blokk, így ha berakod sebességbe a motort lefékezed a kereket, le tudod lazítani az anyát. A blokkszéthúzónál nem kell nagy dologra gondolni én elég egyszerűen megoldottam a dolgot, majd lefényképezem és elmondom hogyan készítettem.
Speckó szerszám a lendkeréklehúzó, illetve egy blokkszéthúzó. Ha arra a csavarra gondolsz ami a forgattyúsházban végződik, akkor azzal tudod leengedni pl a benzint a forgattyúsházból ha esetleg túlszívja magát. H lehetőség van rá melegítsd fel a blokkot sütőben, vagy hőlégfúvó és úgy szedd szét, valamint a csapágyakat is csak így tudod roncsolásmentesen a helyükre rakni.
Hali! Jövőhét folyamán szétkapom a blokkomat, hajtókar felújítás miatt, meg akkor már főtengő csapágyakat is cserélek, meg ami adódik majd. Tudtok pár tanácsot, hasznos infót mondani, mire figyeljek, esetleg valami speckó szerszám kell e hozzá vagy ilyesmi? Vagy pl a blokk aljában lévő csavar szerepe mi?
Előre is kösz.
Üdv.
Na ez jó kérdés . Pedig csináltam 1×-2× de most nem tudom. csak ha ott lenne előttem.
A berugókar visszahúzó rugójának visszatekeréséhez van valami trükkötök? Ilyet még nem csináltam. 123-as blokk
e-mail: czegledizsolt@freemail.hu
email címet tudnál adni?
af1-é van ha kel az ára 6e
esetleg ban pegasso és tuareg is!
tel:06307316232
valakinek van rxhez vagy rs hez való rezója? inkább rsé érdekelne
árat megbezséljük vagy cserélhető, vna pár rotax alkatrészem
szia nekem van 1 aprilia tuareg 50/80-s sport hegerrel! odadm 80-ba én is ha érdekel!
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
ebe rv 4 blok van!
és van hozzá bőven alkatrész
Hello!
Ez RV blokkos rx, inkább am6-ost vegyél, ahhoz annyi az alkatrész mint a szemét. Inkább gyűjtögess rá még. Amúgy van 50es RX téma is itt fórumon.
Ezt az 50es RX-et néztem ki magamnak. Sajna csak ez férne be a keretbe. Érdeklődnék, hogy ehhez a 90-es évjárathoz mennyire kapni alkatrészt, illetve, hogy ebben is már a megszokott Minarelli AM6 blokk található?
Köszönöm!
Már rájöttem köszi! Tekergettem fel le de nem történt semmi, aztán kiderült hogy fullra le volt állítva, és csak a racsnis rész elejéig mertem tekerni, de aztán tovább tekertem és akkor már egyértelmű volt mire is jó.
Húzó fokozati csillapítást (vissza rugózás sebességét)