Kössz a képeket! Ilyenre gondoltam én is csak lehegesztett anyával. Felcsavarozod a lemezt, aztán ahogy tekered be a csavart úgy nyomja ki a főtengelyt. Hányas lemezből csináltad hogy meghajlott? 2esből?
Ígértem a blokkszéthúzóról képet. Ezt a generátor deklicsavarok helyére rakom fel, 4 ponton 6*50-es csavarokkal(ilyenek tartják össze a blokkot is), középen pedig tolja ki a főtengelyt. Körzőnyílásba vettem a deklifelfogatások közepét, és átmásoltam a vaslemezre, ugyan így a főtengely helyét is. Kifúrtam és kész is. Valami vastagabb lemezt keress ami nem hajlik el, vagy erősítsd meg, mert az enyém hajlott. De kalapáccsal kocogtattam a kinyomó csavar végét, és szépen jött szét a blokk.
Sziasztok komplett 21,19es első, hátsó kerekem van alu,szürke aggyal 1999es Rxé új rozsdamentes féktárcsákkal hátul új Mitas gumival.egyben nevetséges árért eladó 20000Ft
Köszi a választ!
Igazából már pár blokkot szét meg összeraktam már, de rotaxal még nem volt dolgom. A kuplungot meg ezeket légkulccsal szoktam leszedni. A blokkot nem lehet a végénél szétfeszíteni? Vagy annyira fogják a csapágyak, hogy konzol kell neki, és csavarral szét kéne feszíteni? Elvileg ez lenne a legkíméletesebb módszer szerintem.
Lehúzóból meg 26x1,5ös kéne azt hiszem.
Na mindegy majd meglátjuk hamarosan
A kuplungot addig szedd szét, amíg a helyén van a blokk, így ha berakod sebességbe a motort lefékezed a kereket, le tudod lazítani az anyát. A blokkszéthúzónál nem kell nagy dologra gondolni én elég egyszerűen megoldottam a dolgot, majd lefényképezem és elmondom hogyan készítettem.
Speckó szerszám a lendkeréklehúzó, illetve egy blokkszéthúzó. Ha arra a csavarra gondolsz ami a forgattyúsházban végződik, akkor azzal tudod leengedni pl a benzint a forgattyúsházból ha esetleg túlszívja magát. H lehetőség van rá melegítsd fel a blokkot sütőben, vagy hőlégfúvó és úgy szedd szét, valamint a csapágyakat is csak így tudod roncsolásmentesen a helyükre rakni.
Hali! Jövőhét folyamán szétkapom a blokkomat, hajtókar felújítás miatt, meg akkor már főtengő csapágyakat is cserélek, meg ami adódik majd. Tudtok pár tanácsot, hasznos infót mondani, mire figyeljek, esetleg valami speckó szerszám kell e hozzá vagy ilyesmi? Vagy pl a blokk aljában lévő csavar szerepe mi?
Előre is kösz.
Üdv.
szia nekem van 1 aprilia tuareg 50/80-s sport hegerrel! odadm 80-ba én is ha érdekel!
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
ebe rv 4 blok van!
és van hozzá bőven alkatrész
Hello!
Ez RV blokkos rx, inkább am6-ost vegyél, ahhoz annyi az alkatrész mint a szemét. Inkább gyűjtögess rá még. Amúgy van 50es RX téma is itt fórumon.
Ezt az 50es RX-et néztem ki magamnak. Sajna csak ez férne be a keretbe. Érdeklődnék, hogy ehhez a 90-es évjárathoz mennyire kapni alkatrészt, illetve, hogy ebben is már a megszokott Minarelli AM6 blokk található?
Köszönöm!
Már rájöttem köszi! Tekergettem fel le de nem történt semmi, aztán kiderült hogy fullra le volt állítva, és csak a racsnis rész elejéig mertem tekerni, de aztán tovább tekertem és akkor már egyértelmű volt mire is jó.
A kép alapján megtudná valaki mondani hogy ez a henger nikasilos-e vagy pedig betétes?
A válaszokat előre is köszönöm!