jajaj ott van meg viztérfedél és hengerfő között
tapasztalataim alapján kb 2 hétig bírja a sima gumi amit szimeringes boltba kapsz
húzamosabb ideig magas hőnek kitéve felveszi a horony formályát és kikeményedik ezáltal romlik a tömitetség és átdolgozik a viztérbe
nézd meg, hogy van e szikra a kábel végén. aztán ha van, akkor gyertya jobb kézzel bal váll fölött, majd új bele. Ha nincs szikra itt akkor a trafó végén nézd. Ha ott sincs ellenőrizz minden kábelt az állórésztől a trafóig. Ha minden rendben, nincs szétcsúszva/dörzsölődve semmi akkor vagy trafó, vagy állórész!
Legjobb kipróbálni egy kölcsöntrafóval..akkor egyből kiadja, hogy mi a hiba, + az állórészt ki lehet mérni. A trafót azt hiszem, hogy nem
én nem akarok beleszólni, de itt Rotax 123/122, tényleg gumigyűrű a tömítés a hengerfejnél. Megvan neki a helye, a tömítésszettben is ilyen van, nincs benne 7köznapi hf tömítés. A talpnál igen...ott van "papír"tömítés (szettben 3 vastagságú is)
gyárilag is gumiból van amúgy
egy a henger tetején ami a henger és a henger fej közé megy
és van ami a hengerfej és a víztérfedél közé megy
és nem ég el ... jól meg kell húzni akkor nem fog elégni... meg nemárt köré tömítőpasztát tenni és akkor biztosan nem fog:)
tapasztalataim alapján kb 2 hétig bírja a sima gumi amit szimeringes boltba kapsz
húzamosabb ideig magas hőnek kitéve felveszi a horony formályát és kikeményedik ezáltal romlik a tömitetség és átdolgozik a viztérbe
Kötekedőőőő
Legjobb kipróbálni egy kölcsöntrafóval..akkor egyből kiadja, hogy mi a hiba, + az állórészt ki lehet mérni. A trafót azt hiszem, hogy nem
ha te mondod akkor gumi karika xd ekkora 1 na mind 1 tanulj meg írni
egy a henger tetején ami a henger és a henger fej közé megy
és van ami a hengerfej és a víztérfedél közé megy
és nem ég el ... jól meg kell húzni akkor nem fog elégni... meg nemárt köré tömítőpasztát tenni és akkor biztosan nem fog:)
a márnökök meg hülyék és zavarjuk őket haza?