Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csáo 123 as rotax blokhoz menyi a lendkerék?
hát én sem értem...pedig én is szívesen látnék több RX 250et..nem csak ilyen 1980-85 körülieket :)) az RXV-t meg a hátam közepére se kívánnám :))

ÉS itt hirdetném hogy VENNÉK! Alapméretes, rotax 123as dugót.. 53.95ös alapméretes dugót... csak vertex , prox ,és wössner érdekel.. és csak használtak,de tökélets állapotúak..nem agyonkopott gyűrűkkel.:) vagy VENNÉK vagy CSERÉLÉK valamire a cuccai közül. :)) sürgős lenne. írjatok! kicsitoth2@freemail.hu
nem én csináltam hanem aki reszelte a hengert
mondjuk én is látok a felömlőknél egykét durva karcot..
akkor a te Új hengered nem új volt:)
egy frissen honolt hengernek így kell kinéznie
és hidd el nem csiszolópapírral csinálta
Haliho Kérdezek egyet hátha valami kis beszélgetés lenne belőle , mert igen kivan hallva ez a fórum (sajnos)
Miért hagyták annó abba z rx 250-et?
Tiszta jó lenne egy hasonló felépítésű motor csak 250be. Maradnák a márkánál de nagyobbat is akar ugye idővel az ember. Ez egy igen nagy űr szerintem. Az RXV az meg már teljesen más kategória és ÉS nem is 2T . Mellesleg túl sok jót a megbízhatóságáról nem is hallani.
Hát ami igaz, az igaz hónolásnak elég durva mivel csináltad 600 as csiszolópapírral!? ,már bocs, de lehet csak a kép csal!
Azért az új hengerem nem így nézett ki!
Hali mindenkinek RX-hez való sm kerekeim eladósorba kerültek. Árban megegyezünk. De mivel csak helyhiány miatt eladó nem akarok érte nagy árat kérni... Első tárcsafék toldóval. Nagyon jó állapotban. Kiváló lánckerékkel és jó gumikkal. Rx-re azonnal felrakható. De biztos felmegy még más típusokra is. Érdeklődni itt a fórumon, msn-en: fighter910123@hotmail.com , vagy telefonon: 06304534777
Hali! Eladó sorba kerültek a következő cuccaim.
Egy szett vadonat új DUNLOP krossz gumi. Az első 90/90-es a hátsó pedig 100/90es. 99%os állapotúak, 5 kilómétert voltak motoron!
Egy szett METZELER utcai gumi. Az első 90/90-es a hátsó pedig
110/90es.Az első kb 80-85%-os, a hátsó pedig 70-75%-os.
Eladó továbbá egy ROTAX 123mas blokkba való 6 sebességes váltó, AF1-be való,de ha fogaskerekeket cserélsz természetesen Tuaregbe és Rxbe is tökéletes.Minden kis apróság megvan hozzá.Teljesen komplett!
Egy GIANELLI rezonátor,végdob nélkül, nagyon szép állapotban,horpadások nélkül! Felső felfogatásos,tehát
Tuaregre,Tuareg Rallyra és Néhány Rxre való.Hogy Rxre rámegy e,az a váztól függ!
Eladó még egy 14es első lánckerék,bőven használható állapotban.Nem új de nincsenek is elkopva még a fogai.

Csere érdekelhet ROTAX 123 kuplung lamella szettre,de csak tökéletesre,valamint segédkipunyílásos erősebbik fajta Gilardoni
hengerre. Amennyiben valami érdekel
írj: kicsitoth2@freemail.hu
vagy hívj: 06303609124
és az árról megegyezünk!
Üdv!
rotax 122 höz rs 125 höz---alaplap-fesszabájzó..5000ft per db áron eladók!30 605 6883
nincs harag
Köszönöm szépen a választ ma is tanultam valamit! kösz
A mai motorok hengerfalait a meglévő technikával akár tökéletesen simára is kiképezhetnék (erre jó példát láthattunk a legutóbbi téli olimpián, ahol a gyorskorcsolyázók számára a jeget annyira tökéletesen sima felülettel hozták létre, hogy a síkból néhány molekulányi kiemelkedésnél több gyakorlatilag nem volt a pályán - ezt lézeres mérésekkel ellenőrizték). Az ilyen sima kiképzés azonban a fent említett kenés szükségessége miatt egyáltalán nem előnyös, így a mai napig is hónolási hornyocskák láthatók a hengerfalon. Aki tehát eddig azt gondolta több 10.000km-t futott gép szétszedése után, hogy az ilyen hornyoknak már nem kellene látszaniuk, s ha mégis látszanak, az csak a gyártási technológia tökéletlenségéből fakadhat, az bizony téved.
A hónolás hornyai nem véletlenül vannak a hengerfalon. Egyik legfőbb funkciójuk, hogy az olajfilmet ne engedjék lefolyni a hengerfalon és így a folyamatos kenés biztosított legyen. Ezek a hornyok a hónolási eljárásból adódóan spirális alakban helyezkednek el. Az így létrejött kenéssel biztosítható, hogy a gyűrűk és a hengerfal közt fémes érintkezés helyett az alkatrészek egy olajfilmen mozduljanak el egymáson.
Hát nem tudom lehet igazatok van. Amit én vettem j hengert azon nem voltak efféle"karcok" Teljesen sima volt a felülete. Na mindegy Meg láttam már felújított hengert és az sem volt ilyen. Lehet én tényleg nem tudom.
igen
frissen volt honolva! ilyen 1 tökéletes henger felülete
Amit te karcolásnak látsz a a hónolás, ez egy tökéletes állapotú henger így képről, szerintem friss hónolással. A hónolás célja a felület "olajtároló" képességének a növelése.
Na igen akkor én tudatlan vagyok. Bár nem én nem tudok írni. Ebben a formában ez a henger nem jó. (Felújításra szorul.) Bár lehet én tényleg tudatlan buta gyerek vagyok.
Bocs hogy írtam
Első féktárcsa és km órameghajtás eladó érdeklődni satellites88@gmail.com!
komolyan gondoltad a hozzászólásodat vagy csak ugratsz mert ha komoan akk elég 'tudatlan avgy '
Most nem azért, hogy pofátlan legyek de hogy néz ki ez a henger csupa karc.
DSR hengerb DSR hengerfej eladó
57-es lehet? :)
Hali! Eladó sorba kerültek a következő cuccaim.
Egy szett vadonat új DUNLOP krossz gumi. Az első 90/90-es a hátsó pedig 100/90es. 99%os állapotúak, 5 kilómétert voltak motoron!
Egy szett METZELER utcai gumi. Az első 90/90-es a hátsó pedig
110/90es.Az első kb 80-85%-os, a hátsó pedig 70-75%-os.
Eladó továbbá egy ROTAX 123mas blokkba való 6 sebességes váltó, AF1-be való,de ha fogaskerekeket cserélsz természetesen Tuaregbe és Rxbe is tökéletes.Minden kis apróság megvan hozzá.Teljesen komplett!
Egy GIANELLI rezonátor,végdob nélkül, nagyon szép állapotban,horpadások nélkül! Felső felfogatásos,tehát
Tuaregre,Tuareg Rallyra és Néhány Rxre való.Hogy Rxre rámegy e,az a váztól függ!
Eladó még egy 14es első lánckerék,bőven használható állapotban.Nem új de nincsenek is elkopva még a fogai.

Csere érdekelhet ROTAX 123 kuplung lamella szettre,de csak tökéletesre,valamint segédkipunyílásos erősebbik fajta Gilardoni
hengerre. Amennyiben valami érdekel
írj: kicsitoth2@freemail.hu
vagy hívj: 06303609124
és az árról megegyezünk!
Üdv!
Sziasztok. Valaki nem tud véletlenül eladó kerékagyat?