üdv. Az hogy 6odikban nem pörög ki a motor, 5ödikig pörög rendesen. Az kis vagy nagy fúvokátol lehet? 34 es karbi van rajta abba hanyas fúvókának kellene lenni?
Jópár helyen, (karbinál, hengerbe), illetve műanyag idomokba bele van öntve a gyártási év, persze előfordul hogy pl. a hengert már cserélték, de ha nagyrészben egyeznek az évszámok akkor annyira nem foghatsz mellé az évjáratot illetően.
Amit nézz meg mindenképp az az első teló szimering, ereszt-e. Illetve a hátsó csillapít-e rendesen, és a hátsónál is érdemes ellenőrizni az olajfolyást. Természetesen mniden mást érdemes ellenőrizni amit egy motorvásárláskor illik(szóval kb. a motor összes elemét, amihez nem kell szétbontani), ha nem vagy benne annyira a témában, akkor érdemes egy hozzáértőt magaddal vinni.
Üdv minden kedves motoros társamnak. Segítséget szeretnék kérni tőletek. Rx 125 vásárlása előtt állok. Tudnátok nekem valami tippet adni hogy pl mi az amit feltétlenül nézzek meg rajta, mire figyeljek? Nagy kavar van az évjárat körül, hol tudnám az évjáratát leellenőrizni? Gondolom érdemesebb minél fiatalabbat venni. Esetleg ha valaki szeretne megválni a sajátjától vagy tud eladó gépet az legyen szíves írjon egy mailt: fighter91@freemail.hu mindenféle ajánlatot örömmel fogadok, képpel együtt előnyösebb. Előre is nagyon szépen köszönöm mindenkiinek aki szán rám pár percet és segít
Enyémen most DID 520NZ lánc van, ez sima O gyűrű nélküli erősített cross verseny lánc, 13 000 Ft körül van. A lényeg hogy rendszeresen sprayzni kell mert nem O gyűrűs. Lánckerékből meg JT márkájú van rajta, azzal sincs semmi bajom.
Arra vigyázz, hogyha O gyűrűst veszel, akkor lehet hogy az valamennyivel szélesebb és előfordulhat hogy nem fér el az alsó láncvezetőnél.
Le kéne dobnom a láncot és az első lánckereket mindenképpen.
Milyen láncszettet ajánlotok és kitől/honnan?
Nem kell extrém cucc, normál használatban van a járgány.
Kéne egy kis segítség SEM gyújtás ügyben KTM-ről lenne szó, de tökmindegy a gyújtás a lényeg. Gyárilag kék TM 14-07-es gyújtásmodullal volt szerelve, míg el nem halálozott. Kerítettem egy piros TM 11-10-est (Husqvarna/Husaberg) ami állítólag KTM MX-en szolgált. Indul is, szépen jár, de magasabb fordulaton bár kiforog, de nem az igazi. Üresben még nem olyan vészes, de terhelésen már érződik. Nincs meg az az igazi 2T-s érces hang, inkább csak hörög. Teljesítmény sem az igazi. Ráadásul telerakja fekete koxos folyós trutyival a rezót. Karbit nem babráltam semmit.
Szóval a kérdés, hogy okozhatja mindezt az eltérő gyújtásmodul. Vezérel az valami fordszámfüggő előgyuszit is vagy csak fixen adja? Amivel én találkoztam az a TM14-04/TM14-05/TM14-06/TM14-07 verziók. Az eltérő számozás/szín miatt biztos van valami különbség közöttük
heló
szerintem a trafó nem lehet mert az csak felerősiti az áramot! itt az alaplpa (tekercs) lesz a bünös ! az csinál oylant hogy hol van szikra hol nincs!
nekem van is ha kel!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
30/876-1196
Amit nézz meg mindenképp az az első teló szimering, ereszt-e. Illetve a hátsó csillapít-e rendesen, és a hátsónál is érdemes ellenőrizni az olajfolyást. Természetesen mniden mást érdemes ellenőrizni amit egy motorvásárláskor illik(szóval kb. a motor összes elemét, amihez nem kell szétbontani), ha nem vagy benne annyira a témában, akkor érdemes egy hozzáértőt magaddal vinni.
Érdeklődni lehet, emailon:
patvaros87@gmail.com
Power nyelv: 5,-
Power motor : 10,-
Komplett elektronika: 25,-
Főtengely: 15,-
Hengerfely: 5,-
Váltó fogaskerekek...
és teljes blokk bontva eladó
Arra vigyázz, hogyha O gyűrűst veszel, akkor lehet hogy az valamennyivel szélesebb és előfordulhat hogy nem fér el az alsó láncvezetőnél.
Milyen láncszettet ajánlotok és kitől/honnan?
Nem kell extrém cucc, normál használatban van a járgány.
kicsitoth2@freemail.hu
Kéne egy kis segítség SEM gyújtás ügyben KTM-ről lenne szó, de tökmindegy a gyújtás a lényeg. Gyárilag kék TM 14-07-es gyújtásmodullal volt szerelve, míg el nem halálozott. Kerítettem egy piros TM 11-10-est (Husqvarna/Husaberg) ami állítólag KTM MX-en szolgált. Indul is, szépen jár, de magasabb fordulaton bár kiforog, de nem az igazi. Üresben még nem olyan vészes, de terhelésen már érződik. Nincs meg az az igazi 2T-s érces hang, inkább csak hörög. Teljesítmény sem az igazi. Ráadásul telerakja fekete koxos folyós trutyival a rezót. Karbit nem babráltam semmit.
Szóval a kérdés, hogy okozhatja mindezt az eltérő gyújtásmodul. Vezérel az valami fordszámfüggő előgyuszit is vagy csak fixen adja? Amivel én találkoztam az a TM14-04/TM14-05/TM14-06/TM14-07 verziók. Az eltérő számozás/szín miatt biztos van valami különbség közöttük
szerintem a trafó nem lehet mert az csak felerősiti az áramot! itt az alaplpa (tekercs) lesz a bünös ! az csinál oylant hogy hol van szikra hol nincs!
nekem van is ha kel!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
kicsitoth2@freemail.hu