Szerintem nem a karbi mert mielött szétszedtem nem volt semmi baja és a karbihoz nemnyultam . a gyujtáson nemsokat tudok állitani mert 3 csavar fogja és csak egy picit lehet rajta állitani
lenne egy pár kérdésem ahoz aki nagyon érti az rx-et
Teljes generált csináltam nála és valamiért nehezen pörög ki
Kisfordulaton hibátlan de nemtudom mi lehet ha a povert kinyitom és ugy probálom akkor is ugyanazt csinálja.
Szerintetek milehet olaj,gyertya üzemanyag.
Segitsetek aha tudtok.
Köszi
Nem tudjátok hogy ha a hátsó teleszkópot amivel lehet állítani azt valaki bent töri vagy lehet nem is töri bent de szétjött és a gáz kifolyt belőle akkor csak azt kell cserélni a gázos részt vagy az egész teleszkópot? Szakemberek kicserélik vagy megjavítják?
Ahogy Zsolt írta valószínűleg eltörtek a műanyag fogaskerekek a kiegyenlítő tengelynél, így ne használd mert valószínűleg a vízpumpa és olajpumpa hajtó fogaskerekei is megsérülhettek.
Segítségeteket szeretném kérni, vajon mi baja lehet a motoromnak?
(2002. rx 125r)
Ma elmentem túrázni, elkezdtem gyórsítani, 5. ben majdnem nyélgáznál eggyik pillanatról a másikra erős vibráció rázta meg az egész motort, és nem is hagyta abba. mint egy öreg 250TZ.
A vibráció nem szűnik,és a fordulatszámmal megfelelően változik.
A kérdésem az lenne hogy mitől lehet ez?
Volt-e valakinek ilyen tapasztalata?
egyébként a blokk felfüggesztései épek,és a lendkerék is egyben van.
semmi zaj,csak erős rezgés/vibráció.
előre is köszönöm.
-Misi
Akinek 125ös RX-e van, tehát nem 160-as polinis, azoknak mekkora karbi van rajta?34-es dellorto?mekkora fuvókák vannak benne? mert 160as votl enyém és a karbi is ahhoz van állitva és sok benzint kaphat mert nem pörög ki.
köszi, már velem beszéltél is telefonon.
boldogulok, csak ilyen hibák tömkelege volt, hogy a hengerfej alá nem tettek alátétet fellazult és a tömítést elégette.A főtengely szimeringek úgy elvoltak kopva, hogy 2-3 deci olaj 100 kilométeren és úgy füstölt mint az állat.A karburátora benzinszintjét karton papírral állították be, ami kiázott.A a lánckerékre kívülről a zéger helyet sima kötöző drótot raktak (nem tudom, hogy hogy nem esett le)!A kuplung alá nem 25 hanem 28-as szimeringet raktak.A kuplungba beleszakítottak 2 csavart.A berúgó tengelyről lement a ricni, bevágták a tengelyt és a berúgó karba hegesztettek bele, hogy ékszerű legyen, de igénytelenül, így a tengelyen lötyögött. Én leesztergáltattam a tengelyt szépen, és csináltunk egy berúgókarnak azt a részét ami rámegy a tengelyre de úgy, hogy tökéletesen összefeküdjön.A powernyelv szárából kitört a bovden helye, így egy szárat is esztergáltunk.Nagyából ennyi.:)Jó motor igényesnek.Amúgy 1993-94-es six day 180.000 Ft volt polini 160-as hengerrel!
Teljes generált csináltam nála és valamiért nehezen pörög ki
Kisfordulaton hibátlan de nemtudom mi lehet ha a povert kinyitom és ugy probálom akkor is ugyanazt csinálja.
Szerintetek milehet olaj,gyertya üzemanyag.
Segitsetek aha tudtok.
Köszi
rx125 '91 berugokart keresek!
itt a kiegyenlitőtengejel lett valami!
vagy eltört vagy a müanyag fogaskerék adta fel! ez a 2 variáció van!
Segítségeteket szeretném kérni, vajon mi baja lehet a motoromnak?
(2002. rx 125r)
Ma elmentem túrázni, elkezdtem gyórsítani, 5. ben majdnem nyélgáznál eggyik pillanatról a másikra erős vibráció rázta meg az egész motort, és nem is hagyta abba. mint egy öreg 250TZ.
A vibráció nem szűnik,és a fordulatszámmal megfelelően változik.
A kérdésem az lenne hogy mitől lehet ez?
Volt-e valakinek ilyen tapasztalata?
egyébként a blokk felfüggesztései épek,és a lendkerék is egyben van.
semmi zaj,csak erős rezgés/vibráció.
előre is köszönöm.
-Misi
Akinek 125ös RX-e van, tehát nem 160-as polinis, azoknak mekkora karbi van rajta?34-es dellorto?mekkora fuvókák vannak benne? mert 160as votl enyém és a karbi is ahhoz van állitva és sok benzint kaphat mert nem pörög ki.
Üdv: Norbi
boldogulok, csak ilyen hibák tömkelege volt, hogy a hengerfej alá nem tettek alátétet fellazult és a tömítést elégette.A főtengely szimeringek úgy elvoltak kopva, hogy 2-3 deci olaj 100 kilométeren és úgy füstölt mint az állat.A karburátora benzinszintjét karton papírral állították be, ami kiázott.A a lánckerékre kívülről a zéger helyet sima kötöző drótot raktak (nem tudom, hogy hogy nem esett le)!A kuplung alá nem 25 hanem 28-as szimeringet raktak.A kuplungba beleszakítottak 2 csavart.A berúgó tengelyről lement a ricni, bevágták a tengelyt és a berúgó karba hegesztettek bele, hogy ékszerű legyen, de igénytelenül, így a tengelyen lötyögött. Én leesztergáltattam a tengelyt szépen, és csináltunk egy berúgókarnak azt a részét ami rámegy a tengelyre de úgy, hogy tökéletesen összefeküdjön.A powernyelv szárából kitört a bovden helye, így egy szárat is esztergáltunk.Nagyából ennyi.:)Jó motor igényesnek.Amúgy 1993-94-es six day 180.000 Ft volt polini 160-as hengerrel!