Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nálam a gyújtás volt, fellazitotam a 3 csavart és egy kis vékony drótot dugtam bele, van egy kis lyuk rajta, azzal lehet állítani. akkor nem tudom.
Szerintem nem a karbi mert mielött szétszedtem nem volt semmi baja és a karbihoz nemnyultam . a gyujtáson nemsokat tudok állitani mert 3 csavar fogja és csak egy picit lehet rajta állitani
sok benzint kaphat.
a napokban nálam is nem pörgött ki. Be kell állítani a gyújtást meg a karbit, de a gyújtáson nagyobb hangsúly van.
lenne egy pár kérdésem ahoz aki nagyon érti az rx-et
Teljes generált csináltam nála és valamiért nehezen pörög ki
Kisfordulaton hibátlan de nemtudom mi lehet ha a povert kinyitom és ugy probálom akkor is ugyanazt csinálja.
Szerintetek milehet olaj,gyertya üzemanyag.
Segitsetek aha tudtok.
Köszi
Szia nekem lenne egy berugokarom ha érdekel
helo!
rx125 '91 berugokart keresek!
vagy valakinek van eladó komplett központi telója?
Nem tudjátok hogy ha a hátsó teleszkópot amivel lehet állítani azt valaki bent töri vagy lehet nem is töri bent de szétjött és a gáz kifolyt belőle akkor csak azt kell cserélni a gázos részt vagy az egész teleszkópot? Szakemberek kicserélik vagy megjavítják?
köszönöm szépen a válaszokat.
meg amugyis hát a főtengejcsapágyat szó szerint kivered a blokbol ha mész bele!
Ahogy Zsolt írta valószínűleg eltörtek a műanyag fogaskerekek a kiegyenlítő tengelynél, így ne használd mert valószínűleg a vízpumpa és olajpumpa hajtó fogaskerekei is megsérülhettek.
heló
itt a kiegyenlitőtengejel lett valami!
vagy eltört vagy a müanyag fogaskerék adta fel! ez a 2 variáció van!
Sziasztok.

Segítségeteket szeretném kérni, vajon mi baja lehet a motoromnak?
(2002. rx 125r)
Ma elmentem túrázni, elkezdtem gyórsítani, 5. ben majdnem nyélgáznál eggyik pillanatról a másikra erős vibráció rázta meg az egész motort, és nem is hagyta abba. mint egy öreg 250TZ.
A vibráció nem szűnik,és a fordulatszámmal megfelelően változik.
A kérdésem az lenne hogy mitől lehet ez?
Volt-e valakinek ilyen tapasztalata?
egyébként a blokk felfüggesztései épek,és a lendkerék is egyben van.
semmi zaj,csak erős rezgés/vibráció.
előre is köszönöm.
-Misi
Na minden faxa, olyan jó pattogós hangja van, a gyújtást kellet beállítani meg a karbin kicsit állítva lett.
Köszönöm h írtál. Még vki?
Aprilia sx125 re km-óra eladót keresek.
jah a 160at uyg értettem hoyg polinibe:) a 2. mondtad.
Télen 145, nyáron 140, De ezek pontosan kalibrált furatú fúvókák, de-e körül keresgélj a 160 biztosan sok neki.
még annyit hozzátennék hogy tehát nem pörög ki és lefullad, megszívja magát ha alapjáraton is csépeled a gázt.
Szevasztok!

Akinek 125ös RX-e van, tehát nem 160-as polinis, azoknak mekkora karbi van rajta?34-es dellorto?mekkora fuvókák vannak benne? mert 160as votl enyém és a karbi is ahhoz van állitva és sok benzint kaphat mert nem pörög ki.

Üdv: Norbi
köszönöm szépen! én mit ratyiskodtam, hogy nem találtam meg! még egyszer köszi!
ja és valamilyen "üzbég" gyertya volt benne felírat nélkűl(szerintem Isolator ) volt
köszi, már velem beszéltél is telefonon.
boldogulok, csak ilyen hibák tömkelege volt, hogy a hengerfej alá nem tettek alátétet fellazult és a tömítést elégette.A főtengely szimeringek úgy elvoltak kopva, hogy 2-3 deci olaj 100 kilométeren és úgy füstölt mint az állat.A karburátora benzinszintjét karton papírral állították be, ami kiázott.A a lánckerékre kívülről a zéger helyet sima kötöző drótot raktak (nem tudom, hogy hogy nem esett le)!A kuplung alá nem 25 hanem 28-as szimeringet raktak.A kuplungba beleszakítottak 2 csavart.A berúgó tengelyről lement a ricni, bevágták a tengelyt és a berúgó karba hegesztettek bele, hogy ékszerű legyen, de igénytelenül, így a tengelyen lötyögött. Én leesztergáltattam a tengelyt szépen, és csináltunk egy berúgókarnak azt a részét ami rámegy a tengelyre de úgy, hogy tökéletesen összefeküdjön.A powernyelv szárából kitört a bovden helye, így egy szárat is esztergáltunk.Nagyából ennyi.:)Jó motor igényesnek.Amúgy 1993-94-es six day 180.000 Ft volt polini 160-as hengerrel!