Szép darab
Nekem muszály volt átfesteni a rezót mert mikor megvettem pár helyen ahol lejött a lakk ott már kezdett rozsdásodni és nem volt szép látvány...
na hát én se raknám bele azért mondom.... ezeket írtam fel:
- Motul Transoil Expert 10W-40 félszintetikus váltóolaj 2T 1l
- Repsol Moto Transmisiones 10W40 1Liter
- Repsol Moto Sintetico 4T 10W40 1 l
Figyu... azért jó az ATF olaj, mert abban is van csúszásgátló adalék a lamellás kuplung miatt.
Én mondjuk nem tenném bele, mert árban ugyanott vagy, mint egy 10W-40 olajjal.
Asszem 1,2 liter körül megy bele.
Ennek ellenére 10W-40 tökéletes bele, azt hiszem az is van előírva. Tegyél bele repsol sintetico-t, az árban is elfogadható. De tehetsz bele akár Castrol Power 1-et is. Nem lesz baja. Az a lényeg, hogy motorba való motorolaj legyen. A legegyszerűbb ásványi olaj is kiszolgálja...
Nekem az utóbbi Rx-em volt a 3dik amit tavasszal eladtam, de most már terepen is váltottam 4T-re mert endurozni elég kevés a 125 2T , főleg amerre mi járunk...Na, szóval lényeg ami lényeg a másik 2ön egyiken az elsőn gyári rendszer volt a 2dikon gyári rezo+arrow végdob, és az utóbbin Jolly moto első sportrezó kb fél kg volt az egész annyira pille könnyű és a végén egy acerbis sportkémény füstölgött és hát mit ne mondjak akinek nincs összehasonlítási alapja tényleg nemtudja miként viselkedik egy sportrendszerrel a kicsi EERIX
Normálisan kérdezek valamit, és ilyen köcsög hangnemben kell válaszolni, okoskázzál, gyök...mert nem automata akkor mért rakjak bele olyat? szarok rá te azt raktál bele, nem csak téged kérdeztelek hanem mindekit hoyg mit használ oda....most az a baj ha nem azt rakom bele amit mondasz?
Nekem muszály volt átfesteni a rezót mert mikor megvettem pár helyen ahol lejött a lakk ott már kezdett rozsdásodni és nem volt szép látvány...