Igen, le lett véve. Orommel jelentem minden szar rajta: valton, kuplungon, es az egyik henger-hengerfejen kivul.
Szerencsere van komplett blokk, mar jar az RSV, van benne 1000km itthon. Egyebkent 500euroba fajt a kinti rsv, az ut nem kerult semmibe, mert hoztam egy bobcatet is Termolibol, igy nem volt minuszos kor.
Valaki tudna segíteni abban, hogy mitől nyikoroghat az elsó keréknél valami? Fékezés nélkül is csinálja, de csak ha lassan megyek, tempónál nem. Ha fordítom a kormányt akkor is valamikor meg ha simán egyenesben van akkor is. Betét lett cserélve de ugyan az van azóta is...
Lehetne bontottról is szó de csak ha nagyon jó állapotban van látszólag. De először szét kellene szednem hogy lássam mekkora a baj. A lehúzó méretet megköszönném. A többiről meg majd beszélünk ha oda kerül a sor
En veszek egy torott motort olaszbol, ugy nez ki. Igy a meglevo blokkomat szetbontom. Ha erdekel. Privatban beszeljunk. Mondok a lehuzora meretet is holnap.
Sziasztok. Szabadonfutót kellene cserélnem. Lendkerék lehúzónak milyen menetűnek kell lennie mert azt majd vennem kell. És szabadonfutót honnan lenne érdemes beszerezni? ha csak az kell akkor a ducati gyári nem olyan vészes. De ha kompletten kell cserélnem az egész egységet az elég húzós ahogy néztem. oemparts a viszonyítási alapom de azon az áron vehetnék egy donor motort is kb :D
Szamolgattam mar. Nincs ertelme javitani. Dugattyu is szar. Hengerfejbe kene 2db szelep legalabb. Szar a blokkban az olajpumpa (helye) palastja. Fotengely(alitolag 100ert viszik mint a cukrot), hajtokarok, tomitesek, meg a sok apro amit nem szamolunk, mert az mindig van.
Polyák Lacinak már irtam. Adott szamot, kedden hivom. Van blokkja 4600km el. Ha 300 korul adja, akkor raszanom, de lutrira ennyit adni nem fogok egy jofogasos hirdetesert, sajnalom. Szamoljunk munkat, es meg le is kell szervizelni az "uj" blokkot. A papir resze jobban aggaszt, hogy lesz a forgalmiban motorkodos a motorom. Mivel talan eladnam 2-3 ev mulva. Aropenzek, de rogton fel guriganal tartunk ha nem figyelunk, szarrago vagyok vagy sem, de ez most nem errol szol, hanem lutriert inkabb nem...
Pl innen https://m.subito.it/accessori-...
Kerdezd meg Polyak Lacitol is hatha tud valamit.
Magyarorszagon venni csak rajta keresztul sztem.
Nagyon sok a leharcolt gep
Igen, igy mar megvan! Bocs, el is felejtettem,hogy a Te gepedrol van szo.
Ez szomoru igy.
Egy blokk 250-300korul mozog.
Az Aprilia alkatresz arak brutalisak, vagyis biztosan tobb a javitas, de ezt mar tutti atszamoltad. Egyebkent ha hasznalt alkatreszekbol javitanad? Nezted ezt?
Normal allapot. Talan ha Zobaknál megallok, nincs ekkora baj. Ez van. Km 47000. De mielott valaki azt hiszi valos, nyugodjon meg, egy 100as biztos le van csavarva.romos idomokkal vettem tizen parezer km -el tavaly marciusban,meseben nem nez egy motor igy ki 20ezernel sem. Petya te lattad vetel utan, ha meg emlekszel. :)
Nyilvam azert ert bele, mert kiolvadt a csapagy. Neha Zobaknal hallottam pici zorgest 7ezres fordulaton, neha. De mintha lanc hang lett volna,semmi kalapalas. Nem vagyok botfulu, eskuszom hangtalan projekt volt, ezen kivul. En meg ilyet nem basztam. Pecset még vegig kerekeztem, aztan Shell kutra begurultam, es jott a tak-tak-tak-tak..... alapjaraton olajlampa bevillan, fordulaton alszik. Tudtam nincs tovabb.
Kicsi RSV -m eltavozott az orok vadaszmezokre. Csapagyas lett.
Komplett motort keresek bele. Rotax v990rr motorkod. Ha tud valaki barmi megoldast, keressen. Nem akarom megjavitani a meglevot, mert nem erdemes. Olajpumpa is hazaert. A csapagyas hengernel, dugattyu beleert a kipufogo szelepbe, stb. Minden megoldas erdekel.
Szerencsere van komplett blokk, mar jar az RSV, van benne 1000km itthon. Egyebkent 500euroba fajt a kinti rsv, az ut nem kerult semmibe, mert hoztam egy bobcatet is Termolibol, igy nem volt minuszos kor.
Csapágy ill. inkább szimmeringek nyikoroghatnak. Szárazak.
Valaki tudna segíteni abban, hogy mitől nyikoroghat az elsó keréknél valami? Fékezés nélkül is csinálja, de csak ha lassan megyek, tempónál nem. Ha fordítom a kormányt akkor is valamikor meg ha simán egyenesben van akkor is. Betét lett cserélve de ugyan az van azóta is...
https://m.subito.it/accessori-...
Kerdezd meg Polyak Lacitol is hatha tud valamit.
Magyarorszagon venni csak rajta keresztul sztem.
Nagyon sok a leharcolt gep
Ez szomoru igy.
Egy blokk 250-300korul mozog.
Az Aprilia alkatresz arak brutalisak, vagyis biztosan tobb a javitas, de ezt mar tutti atszamoltad. Egyebkent ha hasznalt alkatreszekbol javitanad? Nezted ezt?
Kicsi RSV -m eltavozott az orok vadaszmezokre. Csapagyas lett.
Komplett motort keresek bele. Rotax v990rr motorkod. Ha tud valaki barmi megoldast, keressen. Nem akarom megjavitani a meglevot, mert nem erdemes. Olajpumpa is hazaert. A csapagyas hengernel, dugattyu beleert a kipufogo szelepbe, stb. Minden megoldas erdekel.
Nem fog elrepedni... A felnit es gumit kell megnezni ha nem serult akkor nem kell tovabb menni