Ismét elment a töltésem. Generátortól minden ok. Fesz. szab.ról közvetlen kifelé nincs lófasz se. Közben kicsit utána néztem a fesz. szab.on lévő cikkszámnak, CBR900 -ról való. A hajam kitépem már az ilyen megbízhatatlan szartól.
Van valakinek esetleg egy feszültség szabályzója?
Sziasztok! Jó hogy rátaláltam erre a fórumra. 11,6-ot tölt vissza a motor, erőtlennek érzem, alapjáraton 3x döglött be és gázadásra meg-meg torpan ami eléggé kellemetlen ha tempósan megyek vele. Ma már be sem indult a bicaj... :( Ezeket a tüneteket okozhatja a generátor? Köszönöm! 2004 RSV R-Factory
Sziasztok!
Féktácsákat szeretnék cserélni, természetesen betéttel, olajjal együtt. A kérdésem az lenne, hogy ajánlanátok e szívesen egy megbízható, jó szervizt? 2001 RSV MILLE
Válaszokat előre is köszi;)
Sziasztok!
Féktácsákat szeretnék cserélni, természetesen betéttel, olajjal együtt. A kérdésem az lenne, hogy ajánlanátok e szívesen egy megbízható, jó szervizt? 2001 RSV MILLE
Válaszokat előre is köszi;)
Keszitek majd par kepet a hutesrol illetve a mosfetes szabalyzorol (ha jol emlekszem cbr 1000rr rol van).
Illetve erdemes plusz egy pozitiv szalat felvinni direktbe a szabalyzorol az aksira. A gyari keresztmetszet egy vicc
Nem találom a múltkor hozzászólásodat petyarider. Ha esetleg újból megejtenéd a múltkorit, annak nagyon örülnék, és köszönöm előre is! :)
A hátsó fékről majdnem minden tesztben olvasok, hogy gyakori gond, levegősödik, stb. Hát aztán hol tud fellevegősödni? Mi a probléma velük? Vagy ez csak a cikkek mellébeszélése?
Jol tetted.
Multkor leirtam , fenykepet is tettem fel a generator hutesrol. Ha nem talalod felteszem majd.
Fesszabalyzo csere lenne a legjobb megoldas de az rohadt draga ami elorelepes lenne. Nem a mosfet a megoldas,bar eggyel jobb, mint a gyari
Ma délután tudtam picit jobban foglalkozni a dologgal, máris a végére értem.
Pénteken mivel nem volt sok időm, így csak a feszültség szabályzónál gyorsan széthúztam a generátorról jövő stekkereket, és belemértem, aztán mentem is a dolgomra lehajtott fejjel. Most viszont... nem gondoltam hogy bent, a blokknál is van még egy stekker, időm sem volt végig követni a vezetéket. Képen látható a probléma.
Problémát kijavítva 14.4V a töltés.
Ez forgalmi szerint egy 2004 -es RSV 1000 RR
Nekem jó a felújítás is, sőt, pont ezért kérdezem, hogy mennyi az annyi, mert kedden viszem a tekercselőhöz. Kíváncsi vagyok mennyi a különbség akár egy bontott, új és a felújított között. Na meg a gyorsaság sem mindegy, itt a jó idő... :)
Csak mellékesen kérdezem, a Millékben lévő motor teljes egészében megegyezik a Factoryban lévővel?
Ne haragudjatok, hogy kawasakisként itt írok (kicsit nézegetek a fórumban)
Tavaly nyáron az én generátorom is megadta magát, egy új (gyári) 80e körül lett volna, bontottan nem találtam, aztán rátaláltam erre a honlapra: http://indukcio.uw.hu/
Az úr újratekercselte, nagyon szép munka és semmi baj nem volt azóta (remélem nem is lesz), ja és 13ezer volt az egész, ajánlom!
Van valakinek esetleg egy feszültség szabályzója?