Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örülök hogy V-re találtál, üdv a kluubban :)
Írd le milyen motort sikerült venned, milyen évjárat és talán valakinek lapul egy generátor a pincében, a nemespenészes borosüvegek között :)
Szevasztok!

Március elején én is beruháztam egy Factoryre. Sor4 után csak pozitív a véleményem, de még ismerkedünk. :)

Viszont tegnap előtt elment a töltésem. Csak azt vettem észre hogy összevissza puffog ha visszaengedem a gázt. Gyanús volt, majd pár perc és kigyújtotta az EFI lámpát is ráncigálás kíséretében. Alig tudtam hazajönni.
Hazaértem, levetkőztem, majd indítani akartam és el se indult, úgyhogy akksi töltés, indítás, és rámérve nem is volt töltés a motoron. :) Generátort kimértem, hát az térdelt le. Mennyi lesz az új? Kedden intézem, mert megint itt a jó idő.
Fúú... nagyon ütős járgány! Sok probléma mentes kilcsit kívánok. Szerintem tízezrenként kell szervizt intézni, de ha rám hallgatsz elintézem rajta mindent akkor van nyugodság... ha jól gondolom jelzi is a szerviz jöttét....
popec bringa!
Találtam is egyet :)) Speed triple és Tuono között vacilláltam és egy szép speed triplát el is vittek előlem, 3 napra rá felraktak egy kék színű tuonot tőlem 10km-re még aznap elmentem megnézni hát gyönyörűű :)) 2007-es magyarországi 26.350 km van benne én lettem a 3. tulaj. A srác tavaly cseréltetett rajta láncot meg is van a régi és szerintem még a gyárija volt fent szóval valszeg valós a km. Regina a régi lánc márkája. Szervízkönyve megvan de csak a 10ezresig. Valaki tudja milyen szervízelés lesz esedékes mostanában vagy a közel jövőben?
Várni kéne még egy kicsit,május körül élénkül a piac.
Szia !
Az 500 piaggio beverlynek ilyen van elöl 2db , talán úgy könyebben találsz
Üdv! Rsv hàtsó féknyerget keresek csak jó àllapotú érdekel
Elkèszült az enyém is.
Hali mindenki,
Megjöttek a tartályok is...
Nekem is produkálta a tüneteket.Nálam a fémhálós üzemanyag cső volt megtörve kissé.Elötte cseréltem légszűrőt meg gyertyákat.Valószínűleg akkor "tört"meg,mikor a tankot felemeltem.
Nekem volt, üzemanyag pumpa adta fel a szolgálatot, KEMSO pumpát rendeltem bele, azóta megy, kb 2 éve.
Sziasztok. Tegnap bemelegites utan utrakeltem (Rsv 1000R) majd egy olyan 5 perc utan elkezdett rangatni a paripa, 2500-3500 kozott ugralt a fordulat barmilyen gazallason. Valakinek volt hasonlo tapasztalata, esetleg valakinek valami otlet milehet a problema?
Üdv mindenki! Tuono tulaj szeretnék lenni de mondhatni kissé kihalt a hasznaltauto, kepesmotor stb oldalak a típusokban. Gondoltam itt is érdeklődöm, hogy ha tud valaki JÓ állapotú Tuono 1000 R-t vagy Factoryt az ne tartsa magában :) A második generációsra pályázom 2006-tól :))
Fazer 1000, megkérdezhetem mennyibe fájt a kormány átalakítás? Írhatnál egy privát üzenetet az átalakításról, ha nem gond. Köszi.
Sziasztok!!!
Újból egy kis EPROM témával kapcsolatosan szeretnék kérdezni!!!
RP85-öt vagy az FV200-ra gondoltam, mind a kettőből van 1db :D
RP85-el használtam eddig, most viszont kicseréltem FV200-ra, és olyat produkál a motor, hogy alapjáraton hibamentes, szép, egyenletes alapjárat, jól veszi a lapot, minden rendben, viszont magasabb fordulaton, 5-6 környékén kidobja a jobb kijelzőre az EFI hibakódot!!!
Ezt mitől teheti vajon, hogyan tudnám kideríteni??? :)
Köszönöm előre is a segítséget!!!
Nem csúszik, jól üzemel. A szokásos, álló helyzetben nehezen veszi az ürest. Gondoltam, ha megbontom cserélek azt is. Nem horror az ára, így rendben lesz egy jó darabig.
Egyébként a leszedéséhez nem kell a kuplungszerkezethez nyúlni.
Van belőle 2db azthiszem
A leszedéséhez elég leengedni az olajat meg a vizet, a magnesium feliratos deknit is le kell venni mert azzal együtt van lefogatva a kuplungnál ez a vákumos megoldás, utána már le lehet csavarozni. Csúszik a kuplungod hogy lamellát akarsz cserélni?
Hali.

Jól látom, hogy amit fogsz a kupling oldal felöli dekni?

Ha igen, nagy bontással jár leszedni? Gondolom kuplungot is teljesen le kell bontani. Nekem a bal sarkánál ( a hátsó kerék fele) szivárog az olaj, tömítést kell cserélnem. Ha már leszedem a kuplungot lamellát is cserélnék, millyet érdemes belerakni?
Szia!
Igen,a többi része tiszta.(olyan "olaszosan" tiszta...nagyon enyhe "pormegfogós"filmréteg tapasztalható valóban,a szelepfedelek sarkánál,de ezzel már megbarátkoztam és tényleg csak szőrszálhasogatásként említem... )
Egyértelműen ott szivárog
Letisztitottam teljesen tisztára és már emelőn járatáskor-szomszédok örömére - már jelentkezett is.Egyértelműen motorolaj.
Javitott már valaki ilyet? Külföldi fórumokon találtam leirást,de forditó elég nyers...
Ismerettségi körökben senkinek nem volt problémája vele(van amibe 60+ van már,nem túratempóban )
Bontott jó is érdekelhet...
Köszi Nektek )
Üdv
A blokk többi része tiszta? Mert álltalában a szelepfedél tömítés miatt szokott tiszta mocsok lenni az egész blokk.
szeva. nekem tuonon volt brutál hangja volt. még szebb mint az akrának jó kis öblös. Polyák Lacinak Abonyba egy ismeröse csinálja és teljesen kiüritve a belseje a katalizátorkezdve minden kiszedve és az elejétöl kezdve végig 60as csövel jön végig szoval k...va jó a hangja és olcsobb mint egy akra. adod a tied és ha van készen adja csere darabot legalább is nekem igy csinálta és hozzá irta a motort is.
Van valakinek nyitott gyári kipufogója vagy esetleg tapasztalata ezügyben?