Sziasztok !
2007-es Factrory-ra vettem két új dobot , viszont két darab összekötő csőre szükségem lenne! Ha lenne eladó sorba került , vevő lennék rá! Köszönöm Márkatársak!
Sziasztok, SL 1000 Falco 2004 , haverom motorja, esztetikailag van benne egy-ket kivetni valo, de amugy nagyon jol megy, kulfoldon el, gondolkodom hogy atvegyem e tole, 80000 km van az ora szerint, egy kicsit csak ez zavar, velemenyetek ?
na akkor mégegyszer :-)
Nem figyeltél, pedig mutattam
szögben ( pontosan most meg nem mondom) van a furat benne hogy a tekercsekre kerüljön az olaj. középre bevezetni értelmetlen.
Csak a hűtés és egy jobb szabályzó is elég. Természetesen a köztes csatlakozókat ki kell iktatni a töltő körben.
Egyébként igen, túl nagy teljesítményű a generátor és nincs mi elhasználja a felesleges energiát
Szia,
Nekem Ő oldotta meg ezt a problémám.
Profin megtekerte és javasolt egy el. megoldást, ami eddig működik.
Elsőre nem hozzá fordultam segítségéért, nem is bírt sokat a cucc csak pár kört a kakucs ringen. http://www.motobees.com
Amúgy PRFactory (Abonyi szerelő) tanácsát fogadtam meg.
Ő is kínlódott evvel a problémával.
Hiába lett megtekercselve, hiába töltött szépen, ugyanúgy leégett.
Túl sok felesleges áramot termel és nem tud vele mit kezdeni a fesszabályzó.
Rengeteg külföldi fórumot olvasgattam és ők is a kisebb teljesítményű generátor állórészt, plusz ezt a jóféle szabályzót ajánlották bele.
Én ráadásként csináltam hozzá az olajhűtést.
Ha ez így nem működik akkor, fingom sincs mit lehetne még tenni.
De eddig hibátlanul működik.
Nekem is ez volt a problémám.
De eddig úgy néz ki, megoldódott.
Sajnos az a baj velük, hogy túl nagy teljesítményű a generátor.
Én vettem egy régebbi modellből bontottat.(2003)
Ami csak 380 W-os és Denso gyártmányú.
Igaz, rövidebb a vezeték a régebbin, de egy ugyanolyan vastag szilikonkábellel meghosszabbítottam.
Vettem bele profi feszültség szabályzót is.
Nem diódás szart, mint a gyári....
Hanem a COMPU-FIRE 55402 szabályzót.
És még ráadásként, az olaj hűtőből visszatérő ágról kap hűtött olajat a generátor. A deklin keresztül.
Nem volt olcsó ez az egész. De eddig működik. Pontosan két éve.
Egymás után 3x tekercselték meg a generátorom. Mindháromszor leéget 1000km -en belül. Harmadszorra vastagabb huzalból tekercselték, kevesebb menetszámmal, így sem bírta. A motort a második tekercselés után kérték pár mérésre, de mindent rendben találtak. Mi a további? Sokat megyek nagy távot, de ez így egy üzemképtelen szar. Mi lehet a megoldás?
Üdv mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne felétek, hogy adott egy 2000 rsv mille (nem az R-es) és az a probléma, hogy kormos mind a 4 gyertya (újak vannak benne és az előzőek is kormosak voltak) valamint a kipufogó "köpi" a benzint. Sok benzint kap valamiért az oké de milyen hiba okozhatja ezt? Egyébként a motor 1.re indul hidegen melegen, jön megy teszi a dolgát de annyi még, hogy ha egyenletes tempóval megyek pl 90-el érezhető egy kis egyenletlenség mintha picit "behullámozna" . A gázállás érzékelő ki lett mérve az jó és a szívócső nyomás érzékelő is ki lett mérve de azis rendben van, légszűrő tiszta, hibakód nincs. Meg lenne chipelve? Ami benne van az a gyári de lehet, hogy az van megírva?
Kicsit nehezen sikerült megfogalmazni de hátha érthető ígyis :D
Köszönöm előre is a segítséget! :)
2007-es Factrory-ra vettem két új dobot , viszont két darab összekötő csőre szükségem lenne! Ha lenne eladó sorba került , vevő lennék rá! Köszönöm Márkatársak!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 2004-es RSV-nek vannak típushibái?
70/6398366
Szuksegem volna 2002es Aprilia RSV 1000 MILLE R elso lampara
Tudna valaki segiteni?
Koszonom
Mekkora nyomás lehet a visszafolyó ágon?
Koszi!
Nem figyeltél, pedig mutattam
szögben ( pontosan most meg nem mondom) van a furat benne hogy a tekercsekre kerüljön az olaj. középre bevezetni értelmetlen.
Motobeeses sráccal beszéltem már, külföldön van, nem ér rá, csak egy hónap múlva. Kígyóst kerestem telefonon, de nem érem el.
Régihez valo generatort nem találok sajnos. Van valakinek?
Egyébként igen, túl nagy teljesítményű a generátor és nincs mi elhasználja a felesleges energiát
Nekem Ő oldotta meg ezt a problémám.
Profin megtekerte és javasolt egy el. megoldást, ami eddig működik.
Elsőre nem hozzá fordultam segítségéért, nem is bírt sokat a cucc csak pár kört a kakucs ringen.
http://www.motobees.com
Ő is kínlódott evvel a problémával.
Hiába lett megtekercselve, hiába töltött szépen, ugyanúgy leégett.
Túl sok felesleges áramot termel és nem tud vele mit kezdeni a fesszabályzó.
Rengeteg külföldi fórumot olvasgattam és ők is a kisebb teljesítményű generátor állórészt, plusz ezt a jóféle szabályzót ajánlották bele.
Én ráadásként csináltam hozzá az olajhűtést.
Ha ez így nem működik akkor, fingom sincs mit lehetne még tenni.
De eddig hibátlanul működik.
Nekem is ez volt a problémám.
De eddig úgy néz ki, megoldódott.
Sajnos az a baj velük, hogy túl nagy teljesítményű a generátor.
Én vettem egy régebbi modellből bontottat.(2003)
Ami csak 380 W-os és Denso gyártmányú.
Igaz, rövidebb a vezeték a régebbin, de egy ugyanolyan vastag szilikonkábellel meghosszabbítottam.
Vettem bele profi feszültség szabályzót is.
Nem diódás szart, mint a gyári....
Hanem a COMPU-FIRE 55402 szabályzót.
És még ráadásként, az olaj hűtőből visszatérő ágról kap hűtött olajat a generátor. A deklin keresztül.
Nem volt olcsó ez az egész. De eddig működik. Pontosan két éve.
Egymás után 3x tekercselték meg a generátorom. Mindháromszor leéget 1000km -en belül. Harmadszorra vastagabb huzalból tekercselték, kevesebb menetszámmal, így sem bírta. A motort a második tekercselés után kérték pár mérésre, de mindent rendben találtak. Mi a további? Sokat megyek nagy távot, de ez így egy üzemképtelen szar. Mi lehet a megoldás?
Olyan kérdésem lenne felétek, hogy adott egy 2000 rsv mille (nem az R-es) és az a probléma, hogy kormos mind a 4 gyertya (újak vannak benne és az előzőek is kormosak voltak) valamint a kipufogó "köpi" a benzint. Sok benzint kap valamiért az oké de milyen hiba okozhatja ezt? Egyébként a motor 1.re indul hidegen melegen, jön megy teszi a dolgát de annyi még, hogy ha egyenletes tempóval megyek pl 90-el érezhető egy kis egyenletlenség mintha picit "behullámozna" . A gázállás érzékelő ki lett mérve az jó és a szívócső nyomás érzékelő is ki lett mérve de azis rendben van, légszűrő tiszta, hibakód nincs. Meg lenne chipelve? Ami benne van az a gyári de lehet, hogy az van megírva?
Kicsit nehezen sikerült megfogalmazni de hátha érthető ígyis :D
Köszönöm előre is a segítséget! :)