Sziasztok!
2008- as Tuono-ra keresek hátsó ülést vagy valakit, aki le tud nekem gyártani egy olyan cuccot, amit be tudok pattintani az ülés helyére és rögzíthetek hozzá táskatartó gyűrűt.
Előre is köszi a válaszokat!
A milléknek az állórésszel együtt van a jeladó, az újabb modelleken pedig kívül a dekniben egy külön szenzor. A mille állórész berakható az újabb modellekbe, de más a csatlakozó, át kell alakítani csak a 3 fázis kábelt tudod használni, értelemszerűen a jeladóét nem.
Heló srácok,
Rsv II. gen. megmaradt motyó ha valakinek esetleg pótolni javítani szükséges..
Az oldalidom súrolt de egyben van a has idom ahogy látszik.
Az össz motyó egy nyolcezresért vihető.
Kedves tapasztalt Rsv tulajok, olyan problémám van mikor a kulcsot elforditom és azonnal indítok, a vas beindul majd pár másodperc és leáll, csak abban az esetben nem ha a motort 4000-es fordulaton tartom, ha alá esik mint amit elvágtak leáll!!!! Gyújtás ráadás után ha pár másodpercet várok az önindító teker, de a motor nem indul!!!!!!!!! Szerintetek!!!!???
Sziasztok! 2006-os RSV-m van! Azt csinálja, hogy egy hét állás után nem indul el, lemerül az akksi! Nemrég lett tekercsele a generátor, és új fesszabályzó és akksi is lett cserélve ősszel! Töltésem jó! Van tippetek, hogy hol mehet el az áram? Köszönöm előre is
Sziasztok! 2006-os RSV-m van! Azt csinálja, hogy egy hét állás után nem indul el, lemerül az akksi! Nemrég lett tekercselve a generátor, és új fesszabályzó és akksi is lett cserélve ősszel! Töltésem jó! Van tippetek, hogy hol mehet el az áram? Köszönöm előre is
Rejtett hibák alatt olyanokat értek amik a modellre jellemzőek. Tudomis én, mondjuk probléma a hidraulikus kuplunggal, gyakran eresztő szimering stb. Rejtett hibák helyett talán találóbb a tipushiba.
Na de nem is lovagolnák többet a fogalmakon. Itt van pár kép a jószágról. Ahogy néztem a netes képeket minden gyárinak tűnik. Gondolok itt legfőképpen a festésre-törve nem volt.
Fékpofák szorulnak cserére (Abból esteleg valami bevált márka?) valamint az ilyenkor szokásos olaj cserét ejteném meg (Szintén érdekelne ki mire esküszik. Én 10W-60as MOTUL-t tennék bele).
Néha váratlanul lefullad, akár üresben is. Eddig 2x fordult elő, az elsőt betuttam annak h még nem érzem a kuplungot, de másodszor már üresben. Erre a problémára tipp?
A kérdéseket úgy tettem fel hogy még nem olvastam vissza a fórumon, amint időm engedi megteszem.
rejtett hibát meg ki lát meg? A motor ha odafigyeltek, elpusztíthatatlan. Azokat kell megnézni mint egyéb más motor esetében. Abban tudunk segíteni, ha dobsz képet, megmondjuk eredeti-e vagy kokány. Pl, amikor hirdetnek factoryként nem factoryt, tuonoként szedett vedett alkatrészekből összerakott rsv-t stb. Gyakran vannak hasonló hirdetések.
A Tuono csoportba már írtam, de úgy nézem hogy ott nagy a pangás. Tehát Yamaha FZ6-omat cserélném Aprilia Tuonora. 2004-es és elméletileg 30e km van benne. El tudnátok látni tanácsokkal hogy mik ennél az évjáratnál-tipusnál a gyakrabban előforduló hibák? Mire kell odafigyelni vételkor?
Feltételezem hogy nem túl nagy az eltérés a Tuono és az RSV közt. Egyébként is inkább rejtett mechanikus illetve elektronikai hibákra gondolok. A lepattogzott festéket törött idomot én is felismerem :D
egyébként ha befosik a generátor, szerintem ne keressetek bontottan, az is ugyan úgy letérdel, meg kell tekercseltetni. Ha jól csinálják, jobb lesz mint az új. nekem 2O13ban 22ezerért csinálták. Kigyós Csaba , rengeteg aprilia generátort tekercselt már, a kisujjában van. itt a száma: 2O-3342266
2008- as Tuono-ra keresek hátsó ülést vagy valakit, aki le tud nekem gyártani egy olyan cuccot, amit be tudok pattintani az ülés helyére és rögzíthetek hozzá táskatartó gyűrűt.
Előre is köszi a válaszokat!