1.: Nem ismerem az RST blokkját, ránézésre azonos. Ha van is különbség, én nem ebben keresném. Olajcseréhez imbuszkulcson kívül nem kell semmi spéci szerszám. Ha netán cseréled az előszűrőt, akkor utána ugye a bilincset is cserélned kell, ahhoz kellhet esetleg egy szerszám, bár (ha nem is elegáns megoldás, de) AWA-bilincs is jó lehet oda.
2.: Szintén csak RSV GEN2 tapasztalat van, de elég a két baloldali idomot lebontani.
3.: Én ezt használom speciel.
Az utóbbi kérdésedhez:
Attól még, hogy nem látszik, megüthette a felnit. Egy centír és órázás kiderítheti, hogy mekkorát kapott, de ha nagyon gáz a helyzet akkor úgyis érzed a kormány rázását, imbolygását. Kerékcsapágy kaphat ilyenkor még, de ha megforgatod a kereket akkor azt szintén érezni. Kormánycsapágy nemhiszem hogy sérül, az axiális terheléseket egész szépen felveszik.
Műszaki kérdés:
Szombaton a hírhedten szar 52-es (dunaföldvári) úton kellett mennem a Futura-val, 120-nál elkaptam egy olyan keresztbordát, ami igazából nem borda volt, hanem fent a bakháton egy gigantikus aszfalt pukli, ami koppanásig felcsapta az első telómat, a hátsónak is odavert egy hatalmasat.
Lehet ettől baja a motornak? Gumi egyelőre nem ereszt, így gondolom a felnit nem verte szét, de a kerék csapágyak, kormány nyak csapágyat, teleszkóp szárakat megsérthette, repedés, felület sérülés bármi lehetett szerintetek?
Annyira dühös volt, hogy megálltam, vissza is sétáltam, lefotóztam az aszfalt ugratót az út kellős közepén, de hiába is küldeném be, gondolom semmit nem csinálta vele a közútkezelő, plusz az a szétcsapkodott futóművemen nem segít már.
Vagy egykerekezéskor is kap ennyit a futómű és simán elbírja?
Olaj és olajszűrő cserével lenne kérdésem:
1. Mennyire egyezik az RSV és RST blokkja ilyen szempontból? Ugyan azok a szerszámok kellenek, minden azonos?
2. Mennyire nehéz hozzáférni az olajszűrőhöz? Le kell bontani a fél gépet, vagy könnyen elérhető?
3. Az ajánlott olaj Motul 5100 15W-50, ezt használjátok Ti is?
Múlt héten sikerült megoldani.Azóta semmi baja.Bezabált benyából.Ki a gyertyák és az injektor csatikat is levettem mert folyamatosan küldi a cuccot...Aztán így kiszárítottam..
Nekem hosszú állás után nem volt gond, viszont rövid állás után fordult már elő hogy bezabált benzinből. Bűzlött az egész garázs tőle. Lekötöttem a benzinpumpát, hogy ne kapjon nyálat mikor elcsavarom a kulcsot, kivettem a gyertyákat (a felső elsőhöz nem fértem oda, az bent maradt) majd önindítóztam párat h kiszellőzzön. Kompresszorral szárazra fújtam a gyertyákat, visszaraktam és egyből indult. előtte án is majdnem lemerítettem az akksit, de semmi.
Btw, ha úgy vélem hogy sok benzint kap, azt házilag tudom valahogy állítani? Valki?
2.: Szintén csak RSV GEN2 tapasztalat van, de elég a két baloldali idomot lebontani.
3.: Én ezt használom speciel.
Az utóbbi kérdésedhez:
Attól még, hogy nem látszik, megüthette a felnit. Egy centír és órázás kiderítheti, hogy mekkorát kapott, de ha nagyon gáz a helyzet akkor úgyis érzed a kormány rázását, imbolygását. Kerékcsapágy kaphat ilyenkor még, de ha megforgatod a kereket akkor azt szintén érezni. Kormánycsapágy nemhiszem hogy sérül, az axiális terheléseket egész szépen felveszik.
Szombaton a hírhedten szar 52-es (dunaföldvári) úton kellett mennem a Futura-val, 120-nál elkaptam egy olyan keresztbordát, ami igazából nem borda volt, hanem fent a bakháton egy gigantikus aszfalt pukli, ami koppanásig felcsapta az első telómat, a hátsónak is odavert egy hatalmasat.
Lehet ettől baja a motornak? Gumi egyelőre nem ereszt, így gondolom a felnit nem verte szét, de a kerék csapágyak, kormány nyak csapágyat, teleszkóp szárakat megsérthette, repedés, felület sérülés bármi lehetett szerintetek?
Annyira dühös volt, hogy megálltam, vissza is sétáltam, lefotóztam az aszfalt ugratót az út kellős közepén, de hiába is küldeném be, gondolom semmit nem csinálta vele a közútkezelő, plusz az a szétcsapkodott futóművemen nem segít már.
Vagy egykerekezéskor is kap ennyit a futómű és simán elbírja?
1. Mennyire egyezik az RSV és RST blokkja ilyen szempontból? Ugyan azok a szerszámok kellenek, minden azonos?
2. Mennyire nehéz hozzáférni az olajszűrőhöz? Le kell bontani a fél gépet, vagy könnyen elérhető?
3. Az ajánlott olaj Motul 5100 15W-50, ezt használjátok Ti is?
Majd csinálok fényképet.....
Felirat, szín nem releváns, gyárit nem szeretném levágni.
Színválasztással, feliratokkal, felhajlós! Jó minőség.
https://www.ebay.com/itm/LOGO-...
Létezik rövid fékkar a 2004-től kiadott modellekhez?
Btw, ha úgy vélem hogy sok benzint kap, azt házilag tudom valahogy állítani? Valki?
Szeged környki jó vagy kiváló szerelőt tudtok-e ajánlani?
Szerintem a legtöbb blokkhoz beszerelhető.