Szia. Az önindítós telefonált hogy le van égve egy tekercs, mondtam csinálják meg. Gondoltam tök jó hogy szétszedtem a motort, és visszaraktam a régi szabadonfutót (egyik irányban szépen forgott, másikban nem. -gondolom jó) senki nem írt hogy mi utal a hibájára. Olajjal feltölt, - próbáltam indítani nagyjából ugyan az: egyet még fordít aztán nyekken, és kattogás.
Már meg sem kérdezem hogy az indító relé hibát miből lehet megállapítani.
Lehet hogy felgyújtom!
Szia. Meg lett mi a probléma a motorral? Én nemrég cseréltem szabadonfutót és most tegnap nekem is ilyen jelenség jött elő hogy nagyon nehezen forgatja át a motort. Szabadonfutót kizárnám így. Érdekelne hogy te mire jutottál
Tud valaki egy kapcsolási rajzot villantani a két ventilátorhoz?
Tegnap munka közben hallom a másik műhelyből zúg valami, átnézek mennek a ventik. Néha megáll,néha megy, néha 1-1 tized másodpercre akar elindulni. Valami kontaktos, vagy relé baj lehet, ha ki van relézve(biztos). De eleve gyújtás nélkūl mi a kurva lófasz történik. Rárakom a gyújtást abba hagyja.
Giannini! Ha megoldod fiatalkorom rejtélyét, vendégem vagy egy sörre! Volt egy Gilera Mx-1-es 1989-es 125-ös power szelepes motorom (még mindig megvan), annak a blokk alatt volt az üzemagyag tartálya, benne egy kis benzin szivattyúval. Egy idő után egyre kevesebb km-t lehetett vele menni, mert elgyengült a szivattyú, majd le is állt. Eleinte 1-2 óra alatt újra beindult, de aztán a végén már 2-3 nap is kellett hozzá, hogy újra életre keljen.
Na ez mi a bánatos olasz villamos átok lehetett?
Ha van árammérő lakat fogod mérj rá a szivattyúra (szkop lenne az igazi) ha jól emlékszem 3.5-4.5 Amper között hullám alaknak kell lenni. A Suzuki swift üza szivattyú jó bele. Az eredeti cikk szám megegyezik vele.Holnap megnézem a cikk számát.
Mindkét henger megáll? Ha 1-2 perc múlva újraindul az sztem nem lehet kábelzárlat, annyi idő alatt nem hűl le. Üzemanyag-ellátási hibára vagy a CDI egységre tippelek.
Gyertya mikor volt utoljára cserélve?
Találkoztam már hasonló jelenséggel, ott autópályázás után kuplungot behúzva leállt a motor, kuplung vissza 4000 fölött pedig újra működött.
10 perc pihenő után meg mintha mi sem történt volna hibátlan alapjárat.. Gyertyacsere megoldotta a problémát.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy szabadonfutó problémánál mi a hibajelenség?
Falco -t szétszedtem mert az önindító nem tudja átforgatni a motort, de nem látok számottevő kopást a csapágyházban.
(Önindító felújításon)
Sziasztok
Olyan gondom lenne a motorral, hogy menet közben leáll! De nem egyből, ha hideg hanem, ha már jó meleg és, ha autópályán vagyok akkor is... Csak úgy leáll. Félre állok 1-2 percet várok és újra indul! Nem lehet az, hogy amikor nagyon meleg valami kábel szar esetleg vagy ki mit tudna mondani? Esetleg akkumulátor?
Már meg sem kérdezem hogy az indító relé hibát miből lehet megállapítani.
Lehet hogy felgyújtom!