Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez inkább az utazó tempó kiválasztása miatt érdekes számomra, mert ha 110 feletti a tempó, akkor ugye 6.-ban vidáman eldürrög, de ha valamilyen okból (forgalom sűrűsége, vagy csak simán nem rohanok) és beállok 90-100-ra, akkor már inkább 5.-be visszateszem, nem engedem le 6.-ban 3500 környékére.
Egy kettőben kellemesen elröfög 2-3 ezres fordulat között is.
Ez fokozatfüggő, 2-3 -ban simán elketyeg egyenletesen 2500-on is......csak "nehéz" így menni
Hát szereti a létyót az tuti... 6alá nem, de általában iparkodósra fogtam a dolgot így azért a 8 is befért...
Fogyasztás túrázáskor neked hogy alakult? Valamint csak én érzem úgy, hogy 4000-es fordulat alá nem érdemes leengedni?
Nagyon köszönöm, engem is a ritkasága fogott meg. Pontosan rám tervezték minden tekintetben, 180-190 cm közötti magassághoz etalon az ergonómiája. Asszony is imádja, mert végre egy teljes értékű hátsó ülés van rajta.
A váz-futómű-fék pedig partner benne, ha kicsit tempózni akarok, de amúgy egy szelíd utazó óriás.
Tökéletesen hozza a sport-túra vonalat, 49-51%-ban.
Igen, de egyébként is vigyázz rá, igazi Unicum a motorod! Nekem is volt imádtam, ma is meg lenne ha asszonypajtás nem lett volna olyan lehetetlenül messze rajta tőlem. Euroringen el koptattam az oldalidom alját ráadásul a jobb oldalon...
Kurva jó kis vas volt..
Belenéztem a Futura cuccok áraiba, jobb ha nagyon vigyázok rá.
Sajnos az Aprilia alapból prémium kategória, legalábbis árban bizonyosan.
Az oem parts csak pár százalékos átmeneti állapot....
Azt gondolom hogy ha van egy kis kreatív érzékel simán ezeöccászbó kijön
Köszönöm a tippet. Elképesztő ~ 16.000 ft csupán. Újra és újra rá kell eszmélnem, hogy mekkora árréssel árulnak sorozatgyártott, kétfilléres dolgokat. Hihetetlen....
Szia Riggs,
Szerintem erre gondolsz.... itt meg is rendelhetnek korrekt társulat
Segítsetek kérlek. Bal oldalon az olajszűrő háza és a mágneses leeresztő csavar mellett van egy íves, kb 10 cm hosszú gumicső, ami az olajtartály aljába csatlakozik, ahol a nagyoló szűró csonkja van. ( a mellékelt képen a 12. számmal jelölt) Ez a cső nekem el van öregedve, ki kell cserélnem, viszont sehol nem találok hozzá rendelési lehetőséget vagy cikkszámot. Ha valaki tud ebben segíteni azt megköszönöm!!!
THX!!
Valószínűleg ez is az, adok neki piros pasztát, dupla awab bilincset és pár tekercs szigetelőszalagot, a francot ijesztgessen.
Nekem a kiegyenlítő alján csatlakozó csőn lévő bilincs gyengült el és ott szivárgott.
Hűvös időben, hideg indításnál 1 deci hűtővizet kiszivárogtat magából az idomok alján a gép. Találkoztatok már ilyennel? Mi öregedett el, valamelyik gumi cső, vagy lerázta magáról az egyik bilincset?
Igen, az bizony a Futura gigantikus egy karúja. Szép a gép!
valóban, eléggé bele lett nyúlva. A lengőkar Futura 1000-é.
Azért ez eléggé különbözik az eredetitől. A lengőkar miből származik?
Igen, most vettem. Sosem volt Apriliám, hát most belekóstolok.
Szia. RSV1000
Szia, új szerzemény? Miből lett építve?
Sziasztok. Én ezennel beköszönnék ide.