Ez inkább az utazó tempó kiválasztása miatt érdekes számomra, mert ha 110 feletti a tempó, akkor ugye 6.-ban vidáman eldürrög, de ha valamilyen okból (forgalom sűrűsége, vagy csak simán nem rohanok) és beállok 90-100-ra, akkor már inkább 5.-be visszateszem, nem engedem le 6.-ban 3500 környékére.
Egy kettőben kellemesen elröfög 2-3 ezres fordulat között is.
Nagyon köszönöm, engem is a ritkasága fogott meg. Pontosan rám tervezték minden tekintetben, 180-190 cm közötti magassághoz etalon az ergonómiája. Asszony is imádja, mert végre egy teljes értékű hátsó ülés van rajta.
A váz-futómű-fék pedig partner benne, ha kicsit tempózni akarok, de amúgy egy szelíd utazó óriás.
Tökéletesen hozza a sport-túra vonalat, 49-51%-ban.
Igen, de egyébként is vigyázz rá, igazi Unicum a motorod! Nekem is volt imádtam, ma is meg lenne ha asszonypajtás nem lett volna olyan lehetetlenül messze rajta tőlem. Euroringen el koptattam az oldalidom alját ráadásul a jobb oldalon...
Kurva jó kis vas volt..
Sajnos az Aprilia alapból prémium kategória, legalábbis árban bizonyosan.
Az oem parts csak pár százalékos átmeneti állapot....
Azt gondolom hogy ha van egy kis kreatív érzékel simán ezeöccászbó kijön
Köszönöm a tippet. Elképesztő ~ 16.000 ft csupán. Újra és újra rá kell eszmélnem, hogy mekkora árréssel árulnak sorozatgyártott, kétfilléres dolgokat. Hihetetlen....
Segítsetek kérlek. Bal oldalon az olajszűrő háza és a mágneses leeresztő csavar mellett van egy íves, kb 10 cm hosszú gumicső, ami az olajtartály aljába csatlakozik, ahol a nagyoló szűró csonkja van. ( a mellékelt képen a 12. számmal jelölt) Ez a cső nekem el van öregedve, ki kell cserélnem, viszont sehol nem találok hozzá rendelési lehetőséget vagy cikkszámot. Ha valaki tud ebben segíteni azt megköszönöm!!!
Hűvös időben, hideg indításnál 1 deci hűtővizet kiszivárogtat magából az idomok alján a gép. Találkoztatok már ilyennel? Mi öregedett el, valamelyik gumi cső, vagy lerázta magáról az egyik bilincset?
Egy kettőben kellemesen elröfög 2-3 ezres fordulat között is.