Sziasztok!!!
RSV 1000 Mille 2001-es kiadású motorról volna szó!!!
Komplett Akra titán rendszer van rajta, K&N légszűrővel!!!
A kérdésem a következő volna!!! :D
Olvasgattam, hogy az EPROM chippet cserélni lehet, de nagyon messzire nem jutottam ebben a témában, ha volna esetleg valakinek tudása ez ügyben, hogy mire jó, miért érdemes hozzá nyúlni, illetve, hogy az ECU-ban az a két potméter mi cél szolgál, akkor ossza meg vele legyen olyan kedves a tudását, mert érdekelne!!! :)
Köszönöm szépen előre is!!! :)
Ő az én kedveském!!! :)
Hát őszintén szólva ( és ez a saját véleményem és szorri ha valakinek beletaposok a lelkivilágába) de a gyári tuono tükör valami elbaszottul szarul néz ki semmilyen módon nem harmonizál a motor szögletes éles formályával és úgy néz ki mint egy elefántfül totál hazavágja a korány tájékot.
A következő projekt amit bevállalok az a nagylátószogű kamera hátul tukor helyett mert akkor nem kell félre pillanatnyi h lásd mi van mögötted.. az alap probléma a display mérete és az elhelyezése... ha ezeket megugrom repülhetnek a tükrök a picsába
Néztem egy valaggal de nem igazán akadtam olyanra amiben látok is valamit és ki is néz valahogy. Valamelyik van csak az meg gázul fest... de ha látsz valami jót örülnék ha megosztanád.. több szem több csipa
Igen a kormány miatt muszály volt rövidíteni... de ha kell van eredeti fejidom foto is... a tükröket minimál pénzért az aliexpress ről megrendelhető ha nem ragaszkodsz a gyárihoz de egyébként full ua. És töredék ár itt pl: https://www.aliexpress.com/ite...
Szeva. ép néztem a képeket amit küldtél festés segítségre hogy az a fejidom vágott. akkor ezért. én azt a tükröket leszedném és át is venném tölled és a tuono tükröket tenném fel ugy király volna még a gép.
Tök jó hogy mindenkinek van egy ideológiája mitől lehet a probléma, és hozzá egy tuti tippje mivel lehet kiküszöbölni... így minden másik több alternatíva között választhat, valamelyik biztos a gond kulcsa így meg is javulhat..
Semmi baj az 5.1-el. 8 éve nálam a vas, 8 éve 5.1 van benne, tökéletes hátsófék.
Én úgy csináltam, hogy visszabontottam a nyerget, hogy le tudjam tenni a földre. a kiegyenlítőtartály fedelét levettem. Fogtam egy nagy fecskendőt, rá a gumicsövet, Megtöltöttem, légmentesen ráhelyeztem a légtelenítőre....nyilván van ilyenkor egy kis melléfolyás, hogy tuti légtelen legyél és elkezdtem visszafele nyomni a cumót. Mikor kezd megtellni a tartály, egy másik fecskendővel leszívok a tartályból. Akinek eddig megcsináltam, egyből jöttek a bubik bőven a tartályba, úgyhogy valahol ott a gond egyből a tartály alatt. De ezek után mindegyiknek lett hátsó féke. nem kell ideológiákat gyártani, működik az a fék, csak egyszer kell jól megcsinálni.
Sziasztok.A napokban sikeresen hozzájutottam egy 2004-es rsv-hez(előtte egy yamaha xt660x-em volt).Egy pár dologra kiváncsilennék pl. Típushibák, ill, olajcsere menetét ha valaki letudná irni megköszönném, ill. ki milyen olajat ajánl.
Kevered az 5.1 és 5.0 folyadékot. Utóbbi a szilikon alapú, amit versenyenként szokás cserélni. Az 5.1 teljesen bevett megoldás, akár utcára 1-2 éves csereperiódusokra is.
Egyáltalán nem melegszik a hátsó fék, nem attól megy el. :)
Szerintem nincs ott semmilyen melegedés. Nem olyan helyen megy el a cső gyárilag sem, nem éri akkora hőhatás. A rezonancia az lehet rá magyarázat, ez fizika, de ami nekem furcsa volt, hogy légtelenítés után 2 nappal TELE volt buborékkal az olaj....Amikor megvolt a motorom és cseréltem fékmunkahengert azt hittem hogy jó a hátsó fék, átültem kipróbálni egy jó öreg Duki 900SS-t és akkor jöttem rá hogy sehol nincs még így se a Tuono fékje...
Rbf660-as olajat vettem.
A hőt elvileg bírnia kellene amit a kipufogó és a blokk ad.Bár a hűtést megoldhatták volna valami szellősebb helyre helyezéssel.
A kérdéseidhez nem tudok hozzászólni.De az a Mille...na az ütős
Gratula