Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Profi a tekercs!
Pc egyelőre nem érdekes.
Majd prop- tech csabihoz szeretném felvinni optimalizálni, először simán a saját eszével.
A gumik 90%-osak. Készülök cserélni, öregek. Meglátjuk....
Sziasztok! Plusz rendelés miatt megmaradt. 2004-2008 rsv 1000 fesz,szabályzó. Érdeklödni: 0630 4568795
Láttam ilyen tárcsazár emlékeztetőt,valami vezeték van felvezetve a tárcsáról a gázkarhoz,mikor beakarod indítani a vasat eszedbe jut lezártad a tárcsát,tavaly a velencei tónál láttam nem is 1 motoron ilyesmit,le is fotóztam.
Oszi,hol tudok venni használt ECU RSV 2004-eshez?És kb mennyibe kerülhet?
Tényleg aksi csere után elveszti a km óra állást,és nullázódik?
Szebasztok! Sajnos el kell adnom a vasam. Ha valakit érdekel. serpent0139@gmail.com vagy 0630 4568795
Koszonom az infot!
Szia!
En is igy tudtam de a videoban sem talaltam semmi specko szerszamot azon az egy kulcson kivul de az meg csak par db ezres!
Koszi a hozzaszolast!
Szep napot!
Udv.
Hi
Szimering cserehez semilyen specko szerszam nem kell kiveve a felso zaro"kupak" levetelehez ha nagyon szakszeru a delikvens. A legegyszerubb dolog ezen a telon.
Az viszont igaz hogy ha mar a csuszoszar kint van el kell vinni egy gepmuhelybe es orazzak ki.
07-évj-hoz karbon első sárvédő 10e ft.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Szia!
Tudod itt sincs kolbibol a kerites es van az ugy, hogy minden osszejon!
Momentan a kocsimat is most hoztam el a szervizbol na de nem panaszkodni jottem!
Ez csak egy mezei zar volt amit egyebkent csak a garazsban hasznalok de ki tudja miert most feltettem! Soha ezelott pont ezert!
Azert koszi a hozzaszolast!
Udv!
Szia,
Bocsi, de ha kint élsz, akkor gondolom pont megteheted, h elviszed a szervizbe.
Lehet, h elhajlott a szár is, attól függ mekkora pofont kapott. Ki kell órázni.
Amúgy nem volt olyan spirálod, amit a kormányra rögzítenek, h ne felejtsd el? Én ezért nem használok ilyen zárat... Beszívtam már én is, de nem ilyen csúnyán.
Hogy cserélsz benne szimeringet, és hogy szeded szét a telót? Látom factory-d van, abban az Öhlins-hez amúgy is speckó szerszámok kellenek.
Van egy facebook csoport az Aprilia Performance. Egy angol Aprilia szervizes srác - Griff - működteti, keresd meg Őket, szerintem fogsz választ kapni a kérdésedre, hamarabb mint itthon és talán az áraik sem annyira borzasztóak.
Udv!
Segitseget szeretnek kerni!
Elkovettem azt a hibat amitol mindig is feltem es pont ez miatt nem is hasznaltam... Tarcsazar.
Angliaban elek es itt napi szinten rengeteg motort lopnak es ez a dolog az agyamba villanva vitt ra arra, hogy feltegyem! Persze pont kesesben is tehat mocira pattan es gyorsan indul...
Elso fek majdnem nulla plusz az egyik teloszàrbol folyik az olaj...
Tarcsak es fekbetet az biztos kell plusz teloba eleg ha szimering+olajat cserelek? Valaki jart mar igy?
Minden tanacs jol jonne mert igy is koltseges lesz de ha itt elviszem szervizbe teljes anyagi csod...
100 ezer Ft-nak megfelelo Fontot nincs kedvem kifizetni munkadijra.
Elore is koszonom!
http://totalbike.hu/tesztek/2016/04/20/hasznalt_aprilia_tuono_1000/
Sok újat nem mond az itt jelen lévőknek, de mégis jó olvasni a paripáról
Igazán nincs mit. Biztos sok a melójuk...
Én tudok segíteni tekercselésben, hívj fel.
Csatlakozok?
Szia. Köszönöm. Sajnos azt mondták nem tudják válalni.
Jah, új csatlakozók, meg nálam!
Szia,
Generátor tekercselés: http://www.motobees.com/index....
Fesszab van többféle, de sztem ez a legjobb: http://www.solvart.hu/
Mind a két embereke villamosmérnök, tudják mit, hogyan. Profin dolgoznak.
Szevasztok! Egyelőre csak távoli terv, de arra gondoltam, építenék/építtetnék egy afféle techno-cafe racer jellegű bringát. A váz, a V2 és a gyönyörű hátsó villa miatt egy korai RSV fitti kis donornak tűnik. Ha valakinek lenne egy 2000 előtti eladó mocija törött (váz nem görbe, motor indul...) állapotban, az érdekes lehet nekem... Remélem nem sértő, hogy egy ilyen remek vasat átépítésre kerekek...