Ezek tartalmazzák a befecskendezés-térképet. ezek pedig kipufogó-légszűrő specifikusak. Tehát ami a gépeden van kipuff és szűrő, annak megfelelő térképű változat kell. Ideális esetben. e-bay-en van egy csomó eladó. Esetleg Powere commander... Nekem az van és a haversrác akinek tesó motorja volt, neki egy "SBK" chip volt benne Akrapovic dobbal és azt mondta, az enyém jobban megy, főleg középen. Talán a chip olcsóbb mint a PC, úgy emlékszem 40E-től mennek, de inkább nézz utána.
Üdv!Érdeklődnék, 2001 es RSV be szeretném a gyári ECU-t cserélni!Olvastam erről a lehetőségről és tud valaki valamilyen pontosabb infóval szolgálni?Honnan,hogyan,milyet,mennyi stb?Egyáltalán milyen " irányba " érdemes indulni?
A blokkja szétüthetetlen,minőségi cucc mindenhol. Futott km-t ne nézd, factory felejti a total-t ha az akksi hosszabb időre kikerül. Azért van ennyi keveset futott.
Hali! Nekem Tuono-m van de ugyanaz. Ezek a mocik nem tipikus "olasz motorok"! (volt Guzzim na ahhoz kellett a garázs ), a Rotax a repülőkbe gyárt erőforrást, ezek blokkok üzembiztosak. Felépítmény, elektronika is példás. Van pár dolog ami elromolhat: generátor, barna csatlakozó, hátsó fék levegősödés(ez egyébként az olaj hibája, jó fékolaj kell bele, ha kezd levegősödni akkor az egészet leengedni és bontatlan új fékolaj bele és kész!. ) Bírja a gyűrődést. GSXR 1000-et csak egyszer próbáltam rövid időre, a motorja sokkal erősebb az tény. De fék és futómű nem tudom mennyire van ott.....
Nekem még nem kellett semmilyen alkatrészt vennem Olaj, szűrők, és ennyi. Igaz, még csak 7500 van benne. Szóval állapot - lehetőleg gyári! - és ha karban tartod - tehát nem mókolod, gányolod - akkor nem lesz baj. De ez a japánokkal is így van. Egyébként az alkatrészekkel nem hiszem hogy gond lenne, ugyanúgy beszerezhetők.
Van minden hozza, de azert sztem a specifikus motyok egy kicsivel dragabbak,mint a Japan alkatreszek.
Rotax blokk ami osztrak fejlesztes. Futomu alkatreszek jobb minoseguek, mint a Japan tarsake Ezert ha bele kell nyulni tobbe is kerul.
Kopo alkatreszek kb.egy arban vannak a japanokkal. Ez az en tapasztalatom de en javareszt nem Itthonrol szerzem be az alkatreszeket.
Mindenképp állapotra megyek csak azért a kérdés mert az összes ismerős hülyének néz hogy ennyi szopás után olasz motort szeretnék ami a mende monda szerint rossz motor, ami szerintem nem teljesen igaz... (Már hallottam 70000 km futott Factory-ról)! Egyébként pont ez ez, hogy volt szerencsém egy RSV-hez, és pont ez fogott meg hogy nem egy átlag motor. . Ilyen hogy az alkatrész ellátottság mennyire rosszabb (Ha egyáltalán rosszabb) mint egy Japán szerkezeté?
Ha GSXR akkor K5-K6. Egyébként a két motor teljesem más feeling, ha nem ültél még RSV - n, próbáld ki mielőtt döntesz. Ami a problémákat illeti, nem pont a Suzuki - japán! - miatt szívtál? Motort nem csak az ára, de sokkal inkább az állapota szerint kéne venned, hogy ne alkatrészre, meg szervizre költs, az idegnyugtatót nem is említve, hanem csak benzinre, meg gumira .
RSV-vel több a tapasztalat ezen a fórumon, de ez a motor így képről gyönyörű állapotban van, a design pedig igazán különleges. Ami az árat illeti, pedig szinte röhejes, még biciklinek sem lenne drága. Szerintem nézd meg, próbáld ki, és ha élőben is olyan mint képen, csapj le rá!
Látom nem adod fel. Ez jó
Két tök különböző motorról beszélünk. gsxr "lágyabb" járású, kiszámíthatóbb a sor4 miatt. Nagyobb fordulaton erősebb, mint az RSV. Kisebb testű.
RSV: V2. ennyi elég is. hiába 140LE csak, de teljesen más feeling. Nagyobb daraboknak kényelmesebb, mint a gixxer. Lényegesen komolyabb futóművel) Öhlins), mint a a gixxer. Szerintem eléggé megbízhatóak a 2004utániak ha pár apróság meg van rajta csinálva
Próbáld ki mindkettőt. Addig csak blablázunk itt
a közeljövöben motort szeretnék vásárolni de nem igazán tudok donteni
A szempontjaim , hogy kényelmes és gyors legyen de a mögöttem ülönek is erről a mociról vélemény? nem igazán elterjdt de árban elég kedvező! http://suchen.mobile.de/fahrze...
Sziasztok! Motorvétel előtt állok és 2 típuson gondolkozom. Múlt hétvégén elmentem megnézni egy Factory amit valljuk be, eléggé jó árasítva van. Szívem szerint ezt venném, de az eszem egy K3-K4 GSXR 1000 felé húz... :/ Ti melyiket választanátok? A mostani motorommal rengeteget szoptam illetve az előttivel is, ami olasz volt... De viszont nem akarok úgy meghalni hogy ne legyen egy ilyen motorom, de szopni sem szeretnék... Milyen hibákra illetve árakra számíthatok a japánnal szemben, hogy ha gondom lenne vele? Válaszotok előre is köszi!:)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rsv_1000_factory_r-9531274