http://youtu.be/f1ds_4yxph0
Egyenlőre csak ennyi van majd tavasszal csinálunk valami fly-by videót :)
Felül szerintem erősebb lett de igazából még nem tudtam kitapasztalni pár kört mentem vele azt is hidegben, kíváncsi lennék rá én is hogy a gyárihoz képest mit tud mert pc is van benne (bár csak letöltött térképes), "nyitott" légszűrőház, ecu race modban van, gyorsváltó is van bár az csak az élvezetet szolgálja ezekkel összességében bőven érezni a gyárihoz képest a különbséget.
Igen a leömlő maradt gyári méreten rá lett hagyva kb 25cm és utána lett felbővítve 60asra és az megy végig, ahol a dob csatlakozik ott lett visszaszűkítve mert annak is 60as a bemenete, szóval hülyeséget mondtam mert a perforáltcső kicsit nagyobb kb 62-es
Szépek azok a "gyári" akrák, de tényleg tud durvábbat produkálni a motor ;) rövidebbre kell vágni a dobot a perforált csövet meg 60-asra cserélni. Érdemes utána elvinni olyanhoz akinek van hozzá ez az Axion nevű szerkezet azzal át lehet állítani az ecu-t map2 be (race mod) és mindjárt megszűnik az alapjárat ingadozás meg az a hülye visszadurrogás motorféken menet közben is érezhető a különbség.
Az enyémre nemrég lett kész egy 60-as rendszer, nagybátyámé pedig egy oldalra van kihozva :)
Varázslatosak ezek a dobok. Te hol szerezted be őket ? Én csak a danger.hu-n találtam árat rá http://danger.hu/webshop/products&id=8343
Itthon használtan szinte lehetetlen találni :( . Esetleg valami ötlet rá, hogy honnan lehet használtat menteni?
Üres Delkevic csővel http://youtu.be/UcuWqJFOgjs mint itt is hallatszik :) Nekem tetszik a MIVV hangja, a killerrel is szépen szól, nélküle eléggé olyan "tért ölelő" ha érted mire gondolok. Ha cseréled a dobot, mindenképpen utána kell menni a beállításokkal, az Akra úgy tudom valamivel nagyobb ellenállású mint a MIVV GP, vékony lehet miatta a keverék. PC és némi fékpad ajánlott hozzá. Az enyémen karbon van, így néz ki:
Kipufogó ügyben kérem a tanácsotokat. Tavaly nyáron jutottam hozzá egy 04"-es Factory-hoz. Jelenleg akkra dobok vannak rajta. Szép hangja van, jól is néz ki, de én picit halknak találom (nincs benne a killer). Lehet, hogy csak az én elmémmel van baj, de azt szeretném ha brutálabb hangja lenne. A kérdésem az, hogy véleményetek szerint melyik dobbal a leg őrültebb ? Vagy rendszerben kell gondolkodni ? Bussa látom azt írtad, hogy neked Mivv van, vélemény róla? Egyébként a mivv Gp-t már én is nézegettem nagyon jól néz ki.
Hát igen, 2008-ig ment a kéthengeres, Rotax-blokkos RSV, utána már a saját fejlesztésű "Biaggi-féle" V4-es jött 2010-ben. Mobile-n nézd meg, itthon valóban nem nagyon találni 2004 utánit. Kint úgy 5000 európaitól kezdődnek és van bőven választék.
És igen, kérünk képet az új kipuffokról :P
Február-március környékén vennék egy RSV 1000-es motort, ez ügyben ha valaki gondolkodik eladáson ( Pl. Partibob?)
várnám az ajánlatokat ide:
easy-b'kukac'freemail.hu
Azért is ide írok mert mindenképp gondmentes, megbízható motort keresek.
Sziasztok
Erdekel valakit Ferdodo SC szinter fekbetet? Palyara való.
Kb. 0.1mm kopas van benne. Egy nagyon rovid palyanap.
En mar nem megyek sajnos palyara ugyhogy eladom ezeket a motyokat.
Ja es 5ezredes a 8 dbos szet ha valakit erdekel.
Sziasztok! Erről a gépről esetleg van infója valakinek? http://m.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rsv_1000_r-9591466
Nekem kicsit olcsónak tűnik! Bármilyen észrevételt szivesen veszek! Köszi!
Egyenlőre csak ennyi van majd tavasszal csinálunk valami fly-by videót :)
Felül szerintem erősebb lett de igazából még nem tudtam kitapasztalni pár kört mentem vele azt is hidegben, kíváncsi lennék rá én is hogy a gyárihoz képest mit tud mert pc is van benne (bár csak letöltött térképes), "nyitott" légszűrőház, ecu race modban van, gyorsváltó is van bár az csak az élvezetet szolgálja ezekkel összességében bőven érezni a gyárihoz képest a különbséget.