Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Nekem is ilyen gondom van. Ki és hol csinálta? Tudsz nekem elérhetöséget esetleg cimet adni? Köszönöm. Fesszab és generátor.
Na ilyen lett a Zoli tekercselése. Nem volt olajos azért raktam az ülésre, meg a kép kedvéért.
Csatlakozóval a fesszabon, "szigetelve" a víz ellen.
Jah a tanknál is módosítottam kicsit, mert nem lehetett rendesen felnyitni, meg lecsukni, az első csavarokat beletekerni.
Levettem a lemezt, egy kicsit reszeltem a tankon átdugott csavar kivágásán hátrafelé. Nem is értem miért nem ilyen lapos csavart raktak oda. Egyből le lehet csukni rendesen, h nem ér bele sehova.
Jah, van nekem is 2 ismerősömnek is. Mondják, h frankó a gép, bár az 1ikkel pont most találkoztam, és mondja, h kicsit kezdi zavarni, h olyan nehéz. Oda kell figyelned hogyan parkolsz, tologatni sem egy jó...
Amúgy lesz hozzá PC-m, érdekelhet?
Jah, én is mondtam a Balázsnak, h van a műszerfalban, de azt nem tudtam, h menet közben nem látható.
Kígyózás nálam a gumi miatt volt, szerintem nézd meg, milyen állapotban vannak. A hátsó gumi az elfosott csillapító miatt hepehupásra kopott, amikor felújíttattam a csillapítót, maradt a bizonytalan, kígyózós érzés. Gumicsere után elmúlt.
Szerettem én is. De a csuklóm már nem bírta az állandó kézenállást.
Amúgy igen....elég sportosan kezelhetô, futóműve az egyszerűbb, de így is professzionális kezelhetőségű, súlypont szinte a térdnél....kiváló gép. Meg szép!
Most ismerkedem én is bocival (gsx1400).
A súlyával nincs gondom, ugyan úgy borítgatom....csak kicsit lasabban.
Viszont nagy sebességnél "kígyózik"....ezzel kell kezdenem valamit...
Amúgy egy nyomatékgyár. 6-ban 60-ról 200-ig egyvonalban húz....mint a troli.
Feszmérő van a műszerfalban. Igaz csak álló hekyben műxik.
Persze, ez csak a szokásos.
Amúgy kva jól kanyarodik. Nem gondoltam volna.
A fék meg a lengéscsillapítás jobb mint ami a Gsxr-ben van...a szemem majdnem kijött, amikor beleálltam a fékbe rendesen. Mintha egy horgonyt kidobtam volna...
Hogyha összefognának a Japánok meg az Olaszok és csinálnának egy közös motort, az lenne a legjobb gép sztem a világon. De ilyen úgysem lesz...
Jóvanna....ne 180 lóhoz mérd. nagyon jó motor az.
Köszi Tarka!
A motor kész, tesztüzem megvolt. Még kap pár extrát(egy feszmérőt meg egy DRL időzítőt).
Érdekes összehasonlítani egy TL-el, de te is tudod mik a különbségek, hiszen volt neked is.
Azért nem egy GSX-R1000
És ezt miért nekem írod? Én tudom, h nem alu. Nem 380-as kábel ez...
Amúgy a fesszabhoz raktam csatit(persze normális japánt). Nem lett teljesen direktbe kötve.
Lehet, nem tudom pontosan mikor jelent meg, de ne hidd, h a fetek sokkal jobbak. Hogyha valami beüt a vezérlésénél, akkor csúnyán tud lefeküdni. Volt amit csipesszel levettem a pcb-ről, mert bugyogott alatta az ón!
Gsxr 600-aknál is leég rendesen, ismert tünet ott is.
http://tomites.hu

ez a jo cim...
Bocsi....csak most olvastam.

http://tomithu.hu. itt többször csináltattam már, gyors, korrekt. Kell a regi mintanak.
Ìrtam privatot!
Az biztos nem alu, vágjál le belőle egy kicsit, meglátod. A csati szar, nem a vezeték, tegyél rá egy másmilyet, aztán kész.
Nem alu az a vezetek. Rez. Ossze kell forrasztani, nem bohockodni csatlakozokkal.
Fetes meg mar jopar eve( talan 8?) a piacon van. A fetes is hasonloan mukodik mint a tirisztoros csak pontosabb es tartosabb.
Disszipacio merteke nem mindegy. A "generator erzekeny" motorokat mar minimum mosfetessel szerelik.

Ne kerdezd mas motoron miert nem eg le. Egyebkent leeg, csak vannak ahol gyakrabban.
Erdemes lenne attol a tekercselotol megkerdezni hogy milyen motorokon a legjellemzobb a leeges es hogy szerinte miert tortenik.
En erre jutottam. Lehet fikazni, de vegigolvastam az osszes letezo forumot es egybehangzoan a velemeny amit leiirtam.
Persze mindenki az csinal amit akar.
Biztos van valami magyarázata, de én sem értem pontosan mi lehet. 400°-ra belőttem a pákát, flux, és már be is futotta az ón.
Nézd meg a képen amit felraktam a mérésről. Elvileg arról a végéről beszélünk a vezetéknek, ahol a csipesz van.
Oldható, ha elvágod. Nem egy csatlakozó, arra gondoltam.
Jut eszembe, kedves Oszi :) A linken látható megoldás miért nem oldható?
Azért abban lehet valami hogy épp a barna csatinál olvad mindenkinek el a motorja, épp ahol a két vezeték összetalálkozik.....Én nem tudtam megforrasztani, és hiába kapargattam..
Ha visszanézel egy lapot ott a fényképen a generátor tekercse. Tömör réz vezeték.
Az nem alu, mivel én forrasztottam, és amikor megkapartam a szikével alatta réz volt. Az valami bevonat csak rajta.
Érdekes :) Ha valóban alu, akkor KETTŐ csatlakozás lehet problémás, mivel a generátor tekercselése gyakorlatilag KIZÁRT, hogy alumínium legyen. Következésképpen a generátor tekercselésnél is lennie kell egy csatlakozónak, kötésnek valahol, ahol a tömör réz ér (generátor tekercselés) átváltozik alumíniummá. Ha van, akkor megnézném az ott alkalmazott kötést.... Mondjuk sodrony szerkezetű alu vezetéket sem láttam túl sűrűn...
A 8-as képen tisztán látszódik az aluvezeték, de mondom én is leellenőriztem és az. A cikk lényege, hogy kicseréli az alut rézre. Ez az ominózus piros kábel amit áthúz a generátordekli felől.
Én csak hallottam erről a típusbetegségről, és mivel GSXR-em van aminél nincs ilyen, nem olvastam utána. Én csak javítom az RSV-t.
Köszi a linket, végigolvastam. Mondjuk alumíniumról nincs szó benne, meg az a kábel toldó hüvely is egy jó nagy hülyeség(ez sem oldható, ráadásul sokan nem tudják, h mikor milyen keresztmetszetű vezetékre való, meg nem tudják rányomni sem). Sokkal többet ért volna, h ha beforrasztja + zsugorcső. Esetleg a fesszab végére tehetett volna egy rendes csatit amilyen van a rendes motorokon.
Bigoneoszi, amikor az enyém tönkrement, vettem a fáradtságot és utánaolvastam. A gyengébbek kedvéért: http://www.joe250.com/motorcyc...